Skoči na vsebino

Večkrat sem napačno vpisal PIN, zdaj pa ne morem več v NLB Klik. Kaj lahko storim?

V tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte prek video klica.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Zavrnjen dostop je lahko posledica: - varnostnih omejitev. Za ponovni vstop počakajte 30 sekund; - napačnih časovnih nastavitev na vaši mobilni napravi. Preverite nastavljen datum, uro in časovni pas. Priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.

Preberi več

V primeru težav pri uporabi nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.

Preberi več

Če ste pozabili PIN, morate ponovno aktivirati mobilno aplikacijo. Najprej zahtevajte izdajo nove serijske številke in aktivacijske kode s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali s kontaktom prek video klica. Ko boste prejeli novi kodi, pojdite v aplikacijo, kliknite na »Vnesi kode!, vpišite kodi in nastavite nov PIN.

Preberi več