Skoči na vsebino

Vnesel sem pravilen PIN in vseeno ne morem vstopiti v mobilno aplikacijo NLB Klik. Kaj je narobe?

Zavrnjen dostop je lahko posledica: 
- varnostnih omejitev. Za ponovni vstop počakajte 30 sekund; 
- napačnih časovnih nastavitev na vaši mobilni napravi. Preverite nastavljen datum, uro in časovni pas. Priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

V primeru težav pri uporabi nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.

Preberi več

Če ste pozabili PIN, morate ponovno aktivirati mobilno aplikacijo. Najprej zahtevajte izdajo nove serijske številke in aktivacijske kode s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali s kontaktom prek video klica. Ko boste prejeli novi kodi, pojdite v aplikacijo, kliknite na »Vnesi kode!, vpišite kodi in nastavite nov PIN.

Preberi več

Ponovno naložite aplikacijo na svoj telefon in nato zahtevajte novo serijsko številko in aktivacijsko kodo (s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali z video klicem).

Preberi več