Skoči na vsebino

Vnesel sem pravilen PIN, a ne morem v aplikacijo. Kaj je narobe?

·         Preverite časovne nastavitve naprave – priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.

·         Počakajte 30 sekund in poskusite ponovno.

V primeru da težave ostajajo nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

Preberi več

Pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

Preberi več

1. Na mobilno napravo namestite aplikacijo NLB Klik. 2. Naročite nove aktivacijske kode preko NLB 24/7 - pokličite na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic. 3. Znova aktivirajte mobilno aplikacijo NLB Klik.

Preberi več