Paketi in računi
PAKETI
Choose a Language
Choose a Language
Gre za domače ali čezmejno kreditno plačilo v evrih (na področju EGP), ki se izvede v največ 10 sekundah, vse dni v letu – tudi ponoči, ob vikendih in praznikih.
Preberi večPrejeli boste obvestilo
Preberi večDa. Lahko imate hkrati dnevni in transakcijski limit – dnevni mora biti enak ali višji od transakcijskega.
Preberi večKo boste, kot plačnik, oddali plačilni nalog, bo banka plačnika preverila, ali se številka računa (IBAN) in ime in priimek/naziv prejemnika ujemata. Kot plačniku vam ne bo potrebno narediti nobenih dodatnih korakov, rezultat preverbe so bo pokazal samodejno.
Preberi večTakšno plačilo se ne more izvesti kot takojšnje plačilo, ker se banka prejemnika nahaja izven EGP oz. SEPA območja (za katerega ne velja Uredba EU za takojšnja plačila).
Preberi večRok 10 sekund začne teči po uspešno posredovanem plačilu v izvedbo. V tem času boste prejeli tudi obvestilo, ali je bilo plačilo uspešno izvedeno ali zavrnjeno.
Preberi večNe, preverjanje prejemnika je za vas brezplačno.
Preberi večPri plačilu uporabljajte uradne nazive podjetij (nazive, ki so vpisani v javnih registrih: Ajpes), pri plačilih fizičnim osebam pa ne uporabljajte krajših imen in vzdevkov, temveč le popolna imena in priimke.
Preberi večKot plačniku vam ni potrebno ničesar dodatnega narediti. Ko prek digitalne banke NLB Klik vnesete vse potrebne podatke za izvršitev plačila boste avtomatsko prejeli informacijo ali se številka računa (IBAN) in ime prejemnika ujemata.
Preberi večPreverjanje prejemnika ponuja številne prednosti: • daje večje zaupanje, da bodo sredstva nakazana pravilnemu/želenemu prejemniku, • preverjanje se izvede avtomatsko, brez vaših dodatnih aktivnosti, • pomaga v boju proti oblikam goljufij v okviru prenosov, kot so goljufije z računi, kar poveča varnost plačil, • je pomembno novo orodje za zagotavljanje zanesljivosti in varnosti finančnih transakcij.
Preberi večStoritev preverjanja prejemnika se izvaja za digitalna plačila ter plačila oddana na bančnem okencu.
Preberi večPreverjanje prejemnika se izvaja za domača in čezmejna SEPA plačila v valuti EUR. Ne izvaja pa se za mednarodna plačila.
Preberi večČe gre za prejemnika plačila, ki je fizična oseba vam pravilnega imena in priimka prejemnika ne smemo posredovati glede na določila Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP).
Preberi večČe ste npr. vnesli naziv prejemnice Manja Novak in IBAN, pravilna prejemnica za navedeni IBAN pa je Marija Novak, boste prejeli zgornje obvestilo.
Preberi večPreverjanje prejemnika plačila se delno ujema: pomeni, da se ime in priimek (ali naziv pravne osebe) prejemnika plačila samo delno ujema s podatki pri navedenem IBAN-u.
Preberi večPreverjanje prejemnika plačila (Verification of Payee – VoP) je dodatna varnostna funkcija, ki preveri, ali se podatek o imetniku računa, na podlagi številke računa IBAN ujema z vnesenim imenom in priimkom (pri fizični osebi) oz. nazivom (pri pravni osebi) prejemnika.
Preberi večZ limitom plačila je določen najvišji znesek za izvršitev domačih in čezmejnih plačil v evrih iz plačilnega računa. Limit plačila se lahko določi za posamezno transakcijo »transakcijski limit«, ali za skupni znesek vseh plačil na dan »dnevni limit«. Predlagamo, da si limit plačila na vašem plačilnem računu nastavite, saj s tem prispevate k zmanjšanju tveganj oziroma višine morebitne škode, v primeru, da bi bili žrtev potencialne goljufije.
Preberi večLimit plačila lahko določi le imetnik računa oz. njegov pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
Preberi večLimit plačila lahko kadar koli nastavite, spremenite ali odstranite: • prek NLB Klika, • z video klicem ali • v poslovalnici.
Preberi večNa vseh digitalnih kanalih – na NLB Kliku, pri NLB Pay-Flik plačilih in tudi pri ponudnikih storitev odreditve plačil velja enak limit plačila (enak najvišji znesek).
Preberi večDa, hkrati imate lahko transakcijski in tudi dnevni limit. Lahko pa se odločite samo za enega ali drugega. Če se boste odločili za oba limita plačil, morate paziti le na to, da bo dnevni limit enak ali višji kot je transakcijski limit.
Preberi večVišino limita plačil lahko spremenite kadarkoli pred oddajo plačilnega naloga v digitalni banki NLB Klik, ali v poslovalnici (v okviru njenega poslovnega časa) oz. prek videoklica. V primeru, da bi želeli izvest plačilo, ki bo višje od postavljenega transakcijskega in/ali dnevnega limita, boste prek tržne poti dobili obvestilo in napotek kako spremeniti višino limita plačila.
Preberi večVišino limita plačil lahko spremeni imetnik računa ali njegov pooblaščenec ali zakoniti zastopnik oz. skrbnik. Bodite pozorni, upošteva se višina limita, ki je določena kot zadnja ne glede na to katera od navedenih oseb, v prvem stavku, ga je določila.
Preberi večLimit plačil velja za domača in čezmejna plačila v evrih (tj. za vse SEPA kreditna plačila).
Preberi večNe.
Preberi večZa plačila z valuto vnaprej se upošteva limit plačil na dan valute. Plačnik mora pri takšnih plačilih sam preveriti ali ima postavljen dovolj visok limit plačila, da bo možna izvršitev takšnega plačila. V primeru, da bi bil s plačilom z valuto vnaprej prekoračen postavljen limit plačila, se plačilo ne bo izvršilo.
Preberi večTo so plačila prejemnikom v Sloveniji, v evrih in tujih valutah.
Preberi večIBAN je mednarodna številka bančnega računa v ISO standardu, ki omogoča enolično identifikacijo na podlagi katere lahko ponudnik plačilnih storitev izvede domača in čezmejna plačila.
Preberi večUPN je obrazec za negotovinske in gotovinske plačilne transakcije ter pologe in dvige gotovine.
Preberi večPripravili smo navodila za izpolnjevanje obrazca UPN (univerzalni plačilni nalog).
Preberi večOmogočamo vam hitro in preprosto plačilo položnic v izbranih prodajalnah Mercator.
Preberi večČezmejna plačila so plačila, ki se izvršijo prek dveh ponudnikov plačilnih storitev (bank) iz različnih držav članic EGP.
Preberi večVse kode namena plačila, ki jih lahko uporabite v SEPA plačilih.
Preberi večČe na računu ob zapadlosti obveznosti ni bilo dovolj sredstev, poravnajte dolgove do podjetij prek UPN naloga, zagotovite dovolj sredstev za pobot neporavnanih kartičnih in kreditnih obveznosti, ter poskrbite za pravočasno razpoložljivost sredstev za prihodnja avtomatska plačila. Če na računu ob zapadlosti obveznosti ni bilo dovolj sredstev, poravnajte dolgove (a) s plačilom prek UPN naloga za obveznosti do podjetij (npr. plačilo elektrike, vode ipd.), obroka varčevanja in nakazila na druge račune v NLB oz. (b) zagotovite dovolj sredstev za pobot neporavnanih kartičnih in kreditnih obveznosti.
Preberi večPlačilo, ki ga nakažete tujemu partnerju oziroma fizični osebi.
Preberi večJe plačilo, ki ga prejmete s strani tujega partnerja na vaš račun.
Preberi večPlačilna transakcija za stranke, ki v banki nimajo odprtega osebnega računa in želiijo plačati plačilni nalog z gotovino.
Preberi večSeznam za primerjavo je prazen
Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.