Skoči na vsebino

Zakaj pri rezultatu preverjanja »ni ujemanja« ne dobim povratne informacije o pravilnem imenu in priimku prejemnika, kot ga dobim pri »delnem ujemanju«?

Če gre za prejemnika plačila, ki je fizična oseba vam pravilnega imena in priimka prejemnika ne smemo posredovati glede na določila Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP). 

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Rok 10 sekund začne teči po uspešno posredovanem plačilu v izvedbo. V tem času boste prejeli tudi obvestilo, ali je bilo plačilo uspešno izvedeno ali zavrnjeno.

Preberi več

Ne, preverjanje prejemnika je za vas brezplačno.

Preberi več

Pri plačilu uporabljajte uradne nazive podjetij (nazive, ki so vpisani v javnih registrih: Ajpes), pri plačilih fizičnim osebam pa ne uporabljajte krajših imen in vzdevkov, temveč le popolna imena in priimke.

Preberi več