Skoči na vsebino

Zakaj pri rezultatu preverjanja »ni ujemanja« ne dobim povratne informacije o pravilnem imenu in priimku prejemnika, kot ga dobim pri »delnem ujemanju«?

Če gre za prejemnika plačila, ki je fizična oseba vam pravilnega imena in priimka prejemnika ne smemo posredovati glede na določila Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP). 

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Kot plačniku vam ni potrebno ničesar dodatnega narediti. Ko prek digitalne banke NLB Klik vnesete vse potrebne podatke za izvršitev plačila boste avtomatsko prejeli informacijo ali se številka računa (IBAN) in ime prejemnika ujemata.

Preberi več

Preverjanje prejemnika plačila se delno ujema: pomeni, da se ime in priimek (ali naziv pravne osebe) prejemnika plačila samo delno ujema s podatki pri navedenem IBAN-u.

Preberi več

Preverjanje prejemnika plačila (Verification of Payee – VoP) je dodatna varnostna funkcija, ki preveri, ali se podatek o imetniku računa, na podlagi številke računa IBAN ujema z vnesenim imenom in priimkom (pri fizični osebi) oz. nazivom (pri pravni osebi) prejemnika.

Preberi več