Skoči na vsebino

Kako poteka preverjanje prejemnika plačila? Kaj moram narediti?

Kot plačniku vam ni potrebno ničesar dodatnega narediti. Ko prek digitalne banke NLB Klik vnesete vse potrebne podatke za izvršitev plačila boste avtomatsko prejeli informacijo ali se številka računa (IBAN) in ime prejemnika ujemata. V primeru, da se ime in številka IBAN ne bosta ujemala (oz. se bosta samo delno ujemala), boste prejeli opozorilo skupaj z napotkom kako v takšnih primerih postopati. Po prejemu takšnega obvestila se boste odločili ali boste nadaljevali s plačilom/prenosom sredstev s spremembami ali brez njih. Preverjanja prejemnika služi kot opozorilo oz. orodje, odločitev je na vaši strani. Tako kot danes ste odgovorni za nakazila, ki jih opravite. Če se podatki (popolnoma) ne ujemajo, vam priporočamo, da vedno preverite prejemnika, da se izognete goljufijam in napačnim nakazilom.

V primeru, da gre za plačila na račune IBAN pravnih oseb, ki so v Sloveniji javno objavljeni, se ob vnosu IBAN računa avtomatsko prikažejo podatki o prejemniku, ki so že preverjeni s strani banke, zato dodatnega obvestila/informacije o preverjanju prejemnika ne boste prejeli.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Rok 10 sekund začne teči po uspešno posredovanem plačilu v izvedbo. V tem času boste prejeli tudi obvestilo, ali je bilo plačilo uspešno izvedeno ali zavrnjeno.

Preberi več

Ne, preverjanje prejemnika je za vas brezplačno.

Preberi več

Pri plačilu uporabljajte uradne nazive podjetij (nazive, ki so vpisani v javnih registrih: Ajpes), pri plačilih fizičnim osebam pa ne uporabljajte krajših imen in vzdevkov, temveč le popolna imena in priimke.

Preberi več