Skoči na vsebino

Kaj naj storimo, če prejmemo opozorilo, da se podatek o nazivu prejemnika ne ujema?

Če boste npr. vnesli naziv prejemnice Manja Novak in IBAN, pravilna prejemnica za navedeni IBAN pa je Marija Novak, boste prejeli zgornje obvestilo.

Kot plačnik:

  • preverite pravilnost vnosa podatkov in/ali
  • pri prejemniku plačila preverite, kakšno je pravilno ime (ime in priimek – pri fizični osebi)  oz. naziv (pri pravni osebi – uradni naziv prejemnika vpisan v register) prejemnika.

·         nato popravite vnos in ponovite transakcijo.

Opozorilo, če boste nadaljevali s plačilom brez popravka, bo znesek lahko nakazan napačnemu prejemniku, za kar banka ne prevzema odgovornosti.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Rok 10 sekund začne teči po uspešno posredovanem plačilu v izvedbo. V tem času boste prejeli tudi obvestilo, ali je bilo plačilo uspešno izvedeno ali zavrnjeno.

Preberi več

Ne, preverjanje prejemnika je za vas brezplačno.

Preberi več

Pri plačilu uporabljajte uradne nazive podjetij (nazive, ki so vpisani v javnih registrih: Ajpes), pri plačilih fizičnim osebam pa ne uporabljajte krajših imen in vzdevkov, temveč le popolna imena in priimke.

Preberi več