Skoči na vsebino

Kje v NLB Kliku označim, da želim plačilo izvesti kot takojšnje plačilo?

Vsa v NLB Kliku plačila se izvedejo kot takojšnja plačila, pod pogojem da jih banka lahko izvede. V kolikor banka ne more izvesti takojšnjega plačila, je plačilo izvedeno kot normalno plačilo.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

1. Izberite račun v meniju Moj NLB, ali ga poiščite na meniju Moji produkti. 2. Izberite Podrobnosti računa. 3. Poiščite rubriko Omejitev zneskov plačil. 4. Nastavite transakcijske in dnevne omejitve po želji.

Preberi več

Da, NLB Klik podpira takojšnja plačila za domača in čezmejna plačila v EUR (na področju EGP).

Preberi več

Ne, ta funkcionalnost je na voljo le v mobilni aplikaciji NLB Klik.

Preberi več