Skoči na vsebino

Plačal sem položnico v NLB Kliku, ampak transakcije ne vidim – niti na seznamu transakcij, niti med preteklimi plačili. Kaj se je zgodilo?

Ko opravite plačilo, je lahko to iz različnih razlogov zadržano oz. neizvršeno. Če plačila ni na seznamu zadnjih transakcij ali med preteklimi plačili, ga poiščite v meniju Plačila > Prihodnja plačila. Nato spremljajte, kakšen je status plačila – ko bo plačilo izvršeno, se bo prestavilo v meni Pretekla plačila in imelo status Izvršeno. V primeru, da bo plačilo zavrnjeno, bo imelo v meniju Pretekla plačila status Zavrnjeno.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Po novem boste namesto enkratnega gesla SMS prejeli potisno (push) obvestilo na vaš mobilni telefon. Ko kliknete na obvestilo, se prijavite s PIN ali biometriko za Klik in nato potrdite ali zavrnete plačilo.

Preberi več

V NLB Kliku odprete meni Plačila > E-računi. Izberete transakcijski račun (v primeru, da jih imate več) in izpišejo se vam vsi prejeti e-računi. Odprete e-račun, ki ga želite poravnati, kliknete Več > Plačaj. Nato preverite vsa izpolnjena polja v kreiranem plačilu, jih potrdite in v naslednjem koraku potrdite plačilo.

Preberi več

Za spremembo ali izbris prejemnika odprete meni Prejemniki, kjer se vam bodo izpisali vsi vaši prejemniki v NLB Kliku. Izberete prejemnika > Uredi oz. Izbriši.

Preberi več