Skoči na vsebino

Plačal sem položnico v NLB Kliku, ampak transakcije ne vidim – niti na seznamu transakcij, niti med preteklimi plačili. Kaj se je zgodilo?

Ko opravite plačilo, je lahko to iz različnih razlogov zadržano oz. neizvršeno. Če plačila ni na seznamu zadnjih transakcij ali med preteklimi plačili, ga poiščite v meniju Plačila > Prihodnja plačila. Nato spremljajte, kakšen je status plačila – ko bo plačilo izvršeno, se bo prestavilo v meni Pretekla plačila in imelo status Izvršeno. V primeru, da bo plačilo zavrnjeno, bo imelo v meniju Pretekla plačila status Zavrnjeno.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Ne, funkcionalnost je na voljo samo v mobilni aplikaciji NLB Klik.

Preberi več

Najverjetneje je razlog v slabi kvaliteti fotografije QR kode. Priporočamo vam, da QR kodo pred fotografiranjem ali zajemom zaslona povečate (ali zmanjšate), da bo ta čim bolj razločna.

Preberi več

To storite tako, da v meniju Plačila izberete Slikaj in plačaj, nato pa izberete Uvozi iz galerije. Če ste QR kodo prejeli kot del PDF dokumenta (npr. po e-pošti), jo je potrebno prenesti v galerijo naprave, kar bo najlažje s posnetkom zaslona. Fotografija QR kode mora biti jasna in ponavadi tudi povečana, (če je QR koda na osnovnem dokumentu prevelika, poskusite z zmanjšanjem).

Preberi več

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.