Paketi in računi
PAKETI
Po oddaji plačila v spletnem NLB Kliku prejmete na mobilno napravo z nameščeno aplikacijo NLB Klik potisno obvestilo.
V kolikor potisnega obvestila niste pravočasno kliknili, oziroma ga niste videli, preverite če je obvestilo še vedno vidno v orodni vrstici mobilne naprave.
V kolikor obvestila ni, ali se je izbrisalo, lahko plačilo potrdite tudi ročno:
1. Odprite mobilno aplikacijo NLB Klik.
2. Izberite možnost Varnostne potrditve.
3. Potrdite ali zavrnite plačilo.
Hvala za povratno informacijo.
Hvala za povratno informacijo.
Nekaj je šlo narobe.
1. Izberite račun v meniju Moj NLB, ali ga poiščite na meniju Moji produkti. 2. Izberite Podrobnosti računa. 3. Poiščite rubriko Omejitev zneskov plačil. 4. Nastavite transakcijske in dnevne omejitve po želji.
Preberi večVsa v NLB Kliku plačila se izvedejo kot takojšnja plačila, pod pogojem da jih banka lahko izvede. V kolikor banka ne more izvesti takojšnjega plačila, je plačilo izvedeno kot normalno plačilo.
Preberi večDa, NLB Klik podpira takojšnja plačila za domača in čezmejna plačila v EUR (na področju EGP).
Preberi večSeznam za primerjavo je prazen
Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.