Skoči na vsebino

Kako potrdim plačilo iz spletne banke NLB Klik?

Po oddaji plačila v spletnem NLB Kliku prejmete na mobilno napravo z nameščeno aplikacijo NLB Klik potisno obvestilo.

  1. Kliknete prejeto potisno obvestilo.
  2. Prijavite se s PIN kodo ali biometrijo.
  3. Potrdite ali zavrnite plačilo.

V kolikor potisnega obvestila niste pravočasno kliknili, oziroma ga niste videli, preverite če je obvestilo še vedno vidno v orodni vrstici mobilne naprave.

 

V kolikor obvestila ni, ali se je izbrisalo, lahko plačilo potrdite tudi ročno:

1.     Odprite mobilno aplikacijo NLB Klik.

2.     Izberite možnost Varnostne potrditve.

3.     Potrdite ali zavrnite plačilo.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Preko seznama transakcij ali preko preteklih plačil

Preberi več

Plačilo je lahko iz različnih razlogov zadržano oz. neizvršeno. Če plačila ni na seznamu zadnjih transakcij ali med preteklimi plačili

Preberi več

Prihajajoče bremenitve: 1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Prihodnja plačila. Izvedene bremenitve: 1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Prihodnja plačila. 3. Izberite možnost SDD.

Preberi več