Skoči na vsebino

Kako potrdim plačilo iz spletne banke NLB Klik?

Po oddaji plačila v spletnem NLB Kliku prejmete na mobilno napravo z nameščeno aplikacijo NLB Klik potisno obvestilo.

  1. Kliknete prejeto potisno obvestilo.
  2. Prijavite se s PIN kodo ali biometrijo.
  3. Potrdite ali zavrnite plačilo.

V kolikor potisnega obvestila niste pravočasno kliknili, oziroma ga niste videli, preverite če je obvestilo še vedno vidno v orodni vrstici mobilne naprave.

 

V kolikor obvestila ni, ali se je izbrisalo, lahko plačilo potrdite tudi ročno:

1.     Odprite mobilno aplikacijo NLB Klik.

2.     Izberite možnost Varnostne potrditve.

3.     Potrdite ali zavrnite plačilo.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

1. Izberite račun v meniju Moj NLB, ali ga poiščite na meniju Moji produkti. 2. Izberite Podrobnosti računa. 3. Poiščite rubriko Omejitev zneskov plačil. 4. Nastavite transakcijske in dnevne omejitve po želji.

Preberi več

Vsa v NLB Kliku plačila se izvedejo kot takojšnja plačila, pod pogojem da jih banka lahko izvede. V kolikor banka ne more izvesti takojšnjega plačila, je plačilo izvedeno kot normalno plačilo.

Preberi več

Da, NLB Klik podpira takojšnja plačila za domača in čezmejna plačila v EUR (na področju EGP).

Preberi več