Skoči na vsebino

Zakaj ne deluje izvoz CSV za transakcije moje plačilne kartice?

Funkcionalnosti izvoza, kategorizacije in filtriranja transakcij plačilnih krtic je še v razvoju.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

V mobilnem NLB Kliku: 1. Odprite meni Moji produkti. 2. Izberite željeni NLB sklad. 3. Izberite možnost Vplačila in varčevanje. 4. Izberite produkt za vplačilo (Pristopna izjava, Varčevalni načrt, ipd.) 5. Izberite Vplačaj. 6. Sledite navodilom na ekranu.

Preberi več

1. Odprite meni Ponudba. 2. Izberite možnost NLB Depozit. 3. Sledite navodilom na ekranu.

Preberi več

1. Odprite meni Ponudba. 2. Izberite možnost NLB Varčevalni račun. 3. Sledite navodilom na ekranu.

Preberi več