Skoči na vsebino

Kako vem, da je bilo plačilo uspešno izvedeno?

V roku 10 sekund po potrditvi takojšnjega plačila v NLB Kliku boste prejeli obvestilo v obliki SMS sporočila ali potisnega obvestila, v katerem vas bo banka obvestila:

  1. da je znesek že na voljo prejemniku,
  2.  da je bilo plačilo zavrnjeno (z navedenim razlogom), ali
  3. da končni status plačila še ni znan (obvestilo sledi naknadno).

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

1. Odprite meni Plačila 2. Izberite možnost Trajni nalogi. 3. Kliknite Odpri trajni nalog. 4. Izberite račun, znesek in prejemnika. 5. Preverite podatke in potrdite nalog.

Preberi več

1. Odprite meni Plačila 2. Izberite možnost E-računi. 3. Izberite e-račun, ki ga želite plačati. 4. Odprite e-račun in kliknite Plačaj. 5. Preverite podatke in potrdite plačilo.

Preberi več

Za spremembo ali izbris prejemnika odprete meni Prejemniki, kjer se vam bodo izpisali vsi vaši prejemniki v NLB Kliku. Izberete prejemnika > Uredi oz. Izbriši.

Preberi več