Želite nastaviti vstopno stran za Podjetja kot privzeto vstopno stran?

Mobilna banka za vaš posel.

Mobilna aplikacija in banka Klikpro

Klikpro je mobilna aplikacija za pametne mobilne naprave, ki omogoča izvajanje enostavnih bančnih poslov 24/7. Omogoča dostop do informativnih vsebin, z aktiviranjem mobilne banke Klikpro pa lahko hitro dostopate do svojih poslovnih računov, pregledujete poslovanje na poslovnih karticahplačujete obveznosti in naročate nove storitve. Deluje na operacijskih sistemih Apple iOS in Android.

Namenjena je podjetnikom, zasebnikom in društvom, lahko pa jo uporabljate tudi pooblaščenci podjetij in vsi tisti, ki želite imeti pregled nad svojim finančnim poslovanjem na računih kadar koli in kjer koli. 

Postanite uporabnik Klikpro


Kako začnete uporabljati mobilno banko Klikpro?

Brezplačno prenesete in namestite aplikacijo Klikpro (iOS/Android) na vašo mobilno napravo.

            

  


Pregledujte, plačujte in naročajte

Sodobno plačevanje

  • Za vnos novega plačila v EUR ali drugi valuti vnesite znesek, valuto in račun prejemnika, v mobilni banki pa vas bomo usmerili na vpis preostalih potrebnih podatkov.
  • Plačujete lahko z vseh poslovnih računov in na štiri različne načine: »Plačilni nalog« - ročni vnos, »Slikaj in plačaj«, kjer lahko slikate talon UPN ali QR kodo, »Uporabi ponovno« in »Menjalnica«. Plačila lahko oddate z datumom valute največ do 180 dni vnaprej.

Enostaven vpogled v plačila

  • V poglavju Poslana plačila vam je na voljo pregled vseh plačil, ki ste jih v izvedbo poslali prek mobilne banke Klikpro. Vsa poslana plačila lahko s funkcijo »Uporabi ponovno« ponovno uporabite, za vsa izvršena plačila pa naročite uradno Potrdilo o plačilu. 

Pregled nad poslovnimi financami 
vedno pri roki

  • Računi nudijo dostop do stanja in prometa vseh vključenih poslovnih računov v vseh valutah.
  • Promet nudi informacijo o vseh prilivih in odlivih na vašem računu. Podrobnosti transakcij omogočajo vpogled v vsako transakcijo, kjer imate možnost, da posnetek zaslona s podrobnostmi pošljete poslovnemu partnerju po e-pošti.

Preprosto naročanje novih storitev

  • Naročila vam omogočajo oddati različna vnaprej oblikovana naročila (kredit, garancija, odkup terjatev, davčna blagajna, SMS-Alarm, SMS-Opomnik ...)
  • Posebej preprosto je naročanje limita in depozita v poglavju Podrobnosti stanja.
  • Prek Poslanih naročil vpogledujete v že poslana naročila in spremljate status odprtega ali zaključenega naročila.

Pregled poslovanja na poslovnih karticah

  • Stanje in promet na poslovnih karticah vsebuje podatke o transakcijah, ki ste jih opravili
    s poslovno kartico.
  • Če ste kartico izgubili ali sumite na zlorabo, lahko s klicem neposredno iz mobilne banke kartico blokirate.

Varno poslovanje

Vaš varnostni element je generator enkratnih gesel OTP, ki je v mobilno banko integriran in ga aktivirate s serijsko številko (prejeto po e-pošti) in varnostnimi kodami (prejetimi prek SMS-sporočila).

Koristne informacije le nekaj klikov stran

Enostaven brezplačen dostop do koristnih splošnih informacij, tudi če še niste naša stranka: 

  • o lokacijah NLB Bankomatov, NLB Poslovalnic in NLB Podjetniških centrov,
  • menjalnica in tečajnica za podjetniške finance,
  • izračun cene z in brez DDV,
  • predstavitveni film, ki vas bo prepričal v uporabo,
  • kontaktni podatki banke.

Varen dostop

  • Mobilno banko aktivirate z vnosom serijske številke in varnostnih kod in si določite številko PIN.
  • Po aktivaciji vstopate v mobilno banko z vnosom številke PIN ali z uporabo prstnega odtisa (Touch ID), če vaša naprava tak način omogoča. 

Uporaba mobilne banke Klikpro

V mobilni banki so na voljo naslednja poglavja:

  • Računi – stanje, promet, podrobnosti transakcij;
  • Plačila – izvajanje domačih in plačil v tujino v vseh valutah iz NLB Tečajnice;
  • Poslana plačila – vpogled v plačila, izvedena prek Klikpro in ponovna uporaba podatkov;
  • Naročila – pošiljanje naročil za storitve v banko;
  • Poslana naročila – pregled nad poslanimi naročili;
  • Kartice - pregled stanja in transakcij z NLB Poslovno kartico Mastercard;
  • Poti do banke – informativne vsebine o bankomatih in poslovalnicah;
  • Kontakt – enostaven dostop do uporabnih kontaktov z banko;
  • Info – opis vsebin mobilne banke;
  • Odjava – izstop iz mobilne banke.

Uporaba mobilne banke je po poglavjih podrobno razložena v navodilih:

Navodila za uporabo mobilne banke Klikpro

Samostojno upravljanje z mobilno banko

Da boste lahko neodvisno od delovnega časa banke sami upravljali z mobilno banko Klikpro, se prijavite v spletno aplikacijo Administracija avtentikacijskih metod (AAM). V vaši mobilni banki je integriran varnostni element - generator enkratnih gesel (OTP), s katerim si generirate enkratno geslo za dostop do AAM.                

Vstopite v aplikacijo in opravite prvo prijavo na podlagi priloženih navodil

Najpogostejši primeri uporabe spletne aplikacije za samostojno upravljanje z mobilno banko

Zamenjava mobilne naprave, na kateri uporabljate mobilno banko Deaktiviranje mobilne banke ob izgubi ali kraji mobilne naprave Pozabljen vstopni PIN za dostop do mobilne banke
Če menjate mobilno napravo, morate iz stare naprave deaktivirati generator OTP in ga aktivirati na novi napravi. Za ta korak potrebujete novo serijsko številko in nove aktivacijske kode, ki jih naročite spletni aplikaciji AAM s klikom na izbiro »Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja OTP«. Ob izgubi ali kraji mobilne naprave, na kateri imate nameščeno mobilno banko, le-to lahko deaktivirate prek spletne aplikacije AAM in tako preprečite morebitne zlorabe. V AAM izberite »Izgubil sem/Ukradli so mi mobilno napravo«. Če ste pozabili PIN za dostop do mobilne banke, lahko PIN ponovno nastavite. V spletni aplikaciji AAM izberite »Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja gesel« in naročite novo serijsko številko in aktivacijske kode, s katerimi boste ponovno aktivirali delovanje in si določili nov PIN.

Postanite uporabnik mobilne aplikacije Klikin z generatorjem OTP

Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).

Uporabniki NLB Teledoma lahko naročilo oddate v telefonski banki.

Naročite generator OTP

Za naročilo NLB Klika z generatorjem OTP je potrebna identifikacija, zato bo ob oddaji naročila v spletnem obrazcu potreben še obisk poslovalnice.

Naročilo generatorja OTP pomeni enkratni strošek skladno z veljavno tarifo.

Več informacij

Dobro je vedeti

Generator OTP deluje le v eni napravi, in sicer v napravi, v kateri je bil nazadnje aktiviran. Mobilno aplikacijo Klikin lahko uporabljate, če imate mobilni telefon ali tablični računalnik z operacijskim sistemom iOS (6.0 ali novejši) ali Android (4.0 ali novejši, ki ga podpira tudi Google Play trgovina).

Za dostop do mobilne banke Klikin na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku potrebujete dostop do interneta. Čeprav je Klikin prilagojen uporabi na mobilnih napravah in je s tem precej zmanjšana količina podatkov, ki se pri uporabi prenaša, ob tem vseeno nastajajo določeni stroški, odvisni od cenika mobilnega operaterja. Stroški prenesenih podatkov so odvisni od naročniškega paketa in države, v kateri imate dostop do (mobilnega) interneta. Cene se (lahko) razlikujejo glede na to, ali do mobilnega interneta dostopate v državah znotraj EU ali drugih državah, in skladno z dogovori mobilnega operaterja s posameznimi mobilnimi operaterji, ki omogočajo t. i. gostovanje. Predlagamo vam, da se o stroških uporabe (mobilnega) interneta v tujini pozanimate pri mobilnem operaterju, da skrbno spremljate količino prenesenih podatkov pri dostopu do (mobilnega) interneta, zlasti ko ste v tujini, in upoštevate obvestila mobilnega operaterja.

Postanite uporabnik mobilne aplikacije Klikin z generatorjem OTP

Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).

Izpolnite spletni obrazec za naročilo ter prihranite čas in denar pri bančnem poslovanju. V kratkem po oddaji naročila vas bomo poklicali, da se dogovorimo za obisk poslovalnice, ki je potreben zaradi zakonske zahteve po osebni identifikaciji ob izdaji KDP (certifikata) in generatorja OTP.

Obvestila za uporabnike Klikpro

Aktualna obvestila, namenjena uporabnikom mobilne banke Klikpro, v katerih vas obveščamo o spremembah na mobilni banki, o predvidenih prekinitvah delovanja, poslovanju prek NLB Poslovnega računa ipd. 

Datum objave: 7. 12. 2017

Zamik pošiljanja izpiskov poslovnega računa

Obveščamo vas, da vam bomo zaradi nadgradnje informacijskega sistema izpiske poslovnega računa za petek, 8. 12. 2017, po e-pošti posredovali šele v nedeljo, 10. 1. 2017 popoldne.

Zahvaljujemo se za razumevanje, NLB d.d.

Datum objave: 4. 12. 2017

Prekinitev delovanja v torek, 5. decembra 2017, pozno zvečer

Zaradi nujnih vzdrževalnih del na sistemu bo v torek, 5. 12. 2017 med 22. in predvidoma 22.30 uro, prekinjeno delovanje mobilne banke Klikpro.

Zahvaljujemo se za razumevanje, NLB d.d.

Datum objave: 22. 11. 2017

Prekinitev delovanja NLB Tržnih poti v nedeljo, 26. novembra 2017

Obveščamo vas, da bo v nedeljo, 26. novembra 2017 od 0.30 do predvidoma 3.00 ure zjutraj, prekinjeno delovanje NLB Tržnih poti: mobilne banke Klikpro, elektronske banke NLB Proklik, NLB Teledom in SMS obveščanje. V času prekinitve bodo naši strokovnjaki izvedli nadgradnjo sistema.

Prekinitev na delovanje bančnih avtomatov in POS terminalov ne bo vplivala.

Zahvaljujemo se za razumevanje, NLB.

Datum objave: 13. 11. 2017

Nadgrajena verzija Klikpro za uporabnike iOS – verzija 2.6

Za uporabnike iOS je na voljo nadgrajena verzija 2.6, ki odpravlja napako pri izvajanju SEPA plačil in pri samem delovanju aplikacije. Avtomatska nadgradnja na novo verzijo se bo izvajala postopoma, zato si lahko verzijo, če želite, iz APPStore nadgradite tudi ročno.

Želimo vam hitro in učinkovito mobilno poslovanje, NLB d.d.

Datum objave: 26. 10. 2017

Prehod na zimski čas - nedelovanje Klikpro v nedeljo, 29. oktobra 2017 zjutraj

Obveščamo vas, da bo v nedeljo, 29. 10. 2017 med 2. in predvidoma 3.15 uro zjutraj, prekinjeno delovanje mobilne banke Klikpro, elektronske banke NLB Proklik in ostalih tržnih poti. Naši strokovnjaki bodo v času prekinitve izvedli redno vzdrževanje sistema in preklop na zimski čas. Prosimo vas, da ob preklopu na zimski čas preverite sistemski datum na vaši mobilni napravi in/ali računalniku in ga po potrebi popravite ročno.

Želimo vam uspešno poslovanje, NLB d.d.

Datum objave: 23. 10. 2017

Izvajanje čezmejnih in plačil v tretje države v času praznikov 31. oktober in 1. november 2017

Obveščamo vas, da bomo v času praznikov 2017 (praznik 31. 10. 2017 in 1. 11. 2017), čezmejna in plačila s tretjimi državami izvajali po spremenjenem urniku, ki vam je na voljo na NLB Spletnem portalu.

Datum objave: 13. 10. 2017

Sprememba Splošnih pogojev poslovanja z NLB Poslovnim računom in NLB Tarife

Obveščamo vas, da bomo s 1. novembrom 2017 spremenili Splošne pogoje poslovanja z NLB Poslovnim računom in NLB Tarifo za pravne osebe, podjetnike in zasebnike.

V splošnih pogojih spreminjamo vsebino v točki 4. Vrste NLB Poslovnih računov:

- v podtočki 4.2. NLB Poslovni račun za zasebnike – to vrsto računa vračamo v redno ponudbo banke;

- v podtočki 4.13. NLB Fiduciarni račun kritnih skladov domačih zavarovalnic, borznoposredniških hiš in pokojninskih skladov – dodajamo možnost odpiranja računov za pokojninske sklade v okviru te vrste računa.

V čistopisu spremenjenih splošnih pogojev z veljavnostjo 1. november 2017, ki so že objavljeni na NLB Spletnem portalu na www.nlb.si/poslovni-racun, si lahko preberete celotno besedilo navedenih določb.

Zaradi združitve nekaterih vrst fiduciarnih računov in posledično preimenovanja računa bomo s 1. novembrom 2017 dopolnili tudi NLB Tarifo in Izvleček iz NLB Tarife.

Za dodatne informacije se lahko obrnete na poslovnega skrbnika, NLB Poslovalnico, ki vodi vaš poslovni račun ali na NLB Kontaktni center 01 477 20 00.

Datum objave: 6. 10. 2017

Ukinitev poravnalnega računa bivše KBS banke

Obveščamo vas, da bo Nova KBM d.d z 10. oktobrom 2017 ukinila poravnalni račun bivše KBS banke d.d. SI56 0100 0000 2400 057 in BIC kodo KREKSI22. Vsa plačila v dobro poravnalnega računa bivše KBS banke bomo od vključno 10. 10. 2017 zavrnili z ustreznim komentarjem. Plačila v dobro računov komitentov bivše KBS banke z oznako SI56 24… pa bomo izvedli.

Zahvaljujemo se za razumevanje, NLB.

Datum objave: 28. 9. 2017

Občasne prekinitve delovanja tržnih poti v ponedeljek, 2. oktobra 2017 ponoči

Obveščamo vas, da bo v ponedeljek, 2. 10. 2017 med 2.30 in predvidoma 3.30 uro ponoči, prekinjeno delovanje mobilne banke NLB Klikpro in ostalih tržnih poti NLB: elektronske banke NLB Proklik, telefonske banke NLB Teledom ter SMS obveščanje. Naši strokovnjaki bodo v času prekinitve izvedli redno vzdrževanje sistema.

V času prekinitve delovanje bančnih avtomatov in POS terminalov ne bo moteno.

Zahvaljujemo se za razumevanje.

NLB d.d.
Datum objave: 19. 9. 2017

Sprememba mejnega zneska za visoka mesečna stanja na poslovnih računih in depozitnih poslih

Obveščamo vas, da se s 1. oktobrom 2017 spreminja oziroma zmanjšuje mejni znesek povprečnega mesečnega stanja na NLB Poslovnih računih in depozitnih poslih, za katerega se uveljavi obračun nadomestila za upravljanje visokih stanj. Mejni znesek iz 500.000 EUR znižujemo na 300.000 EUR. Od 1. oktobra 2017 tako zaračunavamo:

- nadomestilo za upravljanje visokih povprečnih mesečnih stanj na NLB Poslovnem računu – 0,03 % od zneska, ki presega 300.000 EUR povprečnega mesečnega stanja na NLB Poslovnem računu,

- nadomestilo za upravljanje povprečnih mesečnih stanj depozitnih poslov – 0,03 % od zneska, ki presega 300.000 EUR povprečnega mesečnega stanja depozitnih poslov.

Spremembe bodo objavljene tudi v Izvlečkih iz NLB Tarife z veljavnostjo 1. oktober 2017 na www.nlb.si.

Za dodatne informacije se lahko obrnete na svojega poslovnega skrbnika, NLB Poslovalnico, ki vodi vaš poslovni račun, ali na telefonsko številko NLB Kontaktnega centra 01 477 20 00.

NLB d.d.

1

Oddajte naročilo

Za uporabo mobilne banke potrebujete: 

Vlogo za uporabo mobilne banke Klikpro za podjetje

Vlogo za pooblaščenca in naročilo generatorja

Dokumentacijo oddajte pri poslovnem skrbniku ali v NLB Poslovalnici, ki vodi vaš Poslovni račun.

Če z nami še ne poslujete, se obrnite na najbližji NLB Podjetniški center ali NLB Poslovalnico in odprite NLB Poslovni račun, ki vam omogoča uporabo mobilne banke.

2

Koraki za aktivacijo mobilne banke

  1. Brezplačno prenesete in namestite aplikacijo Klikpro na svojo mobilno napravo - AppStore ali Google Play
  2. Pri poslovnemu skrbniku oddajte dokumentacijo za aktivacijo podjetja, pooblaščencev in varnostnega paketa za uporabo mobilne banke. 
  3. Aktivirajte mobilno banko s serijsko številko in aktivacijsko kodo, ki ste ju prejeli po e-pošti in v SMS-sporočilu.
  4. Določite si vstopno številko PIN in vstopite. 

Več v navodilih za uporabo Klikpro.

Potrebujete pomoč?

POKLIČITE TEHNIČNO POMOČ       POKLIČITE NLB KONTAKTNI CENTER
vsak delavnik med 8. in 20. uro in ob sobotah med 9. in 19. uro 
01 477 20 60
info@nlb.si

vse dni v letu, 24 ur na dan

01 477 20 00

info@nlb.si

Stroški

Enkratna pristopnina brezplačno
Mesečna uporabnina 2,50 EUR
Varnostni paket za Klikpro (vključuje generator enkratnih gesel OTP za pravne osebe) 9,00 EUR

Splošni pogoji

Splošni pogoji uporabe mobilne banke Klikpro
Splošni pogoji poslovanja

Pogosta vprašanja

Mobilno aplikacijo lahko namestite na mobilne naprave z operacijskima sistemoma Android  in iOS. Obiščite trgovino App Store ali Google Play in si namestite mobilno aplikacijo NLB Klikpro.

Prevzem za Android

Prevzem za iOS

Aplikacijo lahko prevzamtete tudi s QR kodo, ki vam je na voljo na NLB Spletnem portalu

Če želite uporabljati mobilno banko, se povežite z vašim poslovnim skrbnikom oz. obiščite NLB Poslovalnico, kjer vodijo vaš poslovni račun.

 

Navodila za delo z mobilno banko NLB Klikpro so vam na voljo na NLB Spletnem portalu.

Na spletni strani o NLB Klikpro boste poleg navodil našli tudi uporabne vsebine za enostavno poslovanje.

Za uporabo mobilne banke NLB Klikpro pravna oseba in pooblaščenci pravne osebe potrebujejo:

  • odprt transakcijski račun – NLB Poslovni račun za pravne osebe v NLB d.d.,
  • ustrezno mobilno napravo z operacijskim sistemom iOS (8.0 ali novejši) ali Android (4.2 ali novejši) z omogočeno povezavo do interneta (podatkovni prenos ali Wi-Fi),
  • dokumentacijo za pristop k mobilni banki NLB Klikpro, s katero vas kot pravno osebo in pooblaščence pravne osebe vključimo v poslovanje.

Vsak pooblaščenec za uporabo mobilne banke NLB Klikpro potrebuje varnostni paket z generatorjem enkratnih gesel OTP, s katerim aktivira mobilno banko.

  • Uporabnik po prejemu serijske številke (po e-pošti) in aktivacijske kode (prek SMS) aktivira mobilno banko in si določi vstopno geslo – PIN.
Skrita vsebina

Naročite se na sestanek!

S poslovnim skrbnikom boste našli najboljšo rešitev za uresničitev vaših poslovnih ciljev.

* Podatki so obvezni.

Naziv podjetja: *
Podatek je obvezen.
Ime: *
Podatek je obvezen.

zakonitega zastopnika/nosilca dejavnosti/pooblaščene osebe

Priimek: *
Podatek je obvezen.

zakonitega zastopnika/nosilca dejavnosti/pooblaščene osebe

Telefon : *

Podatek je obvezen.

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.

E-naslov: *
Podatek je obvezen.
E-naslov *
Matična številka : *
Podatek je obvezen.
Davčna številka: *
Podatek je obvezen.
Sporočilo: *
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
V najkrajšem času vas bomo poklicali za dogovor o nadaljnjih korakih.

Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.