Mobilna banka za vaš posel.

Naložite si aplikacijo Klikpro

        

Mobilna aplikacija in banka Klikpro

Klikpro je mobilna aplikacija za pametne mobilne naprave, ki omogoča izvajanje enostavnih bančnih poslov 24/7. Omogoča dostop do informativnih vsebin, z aktiviranjem mobilne banke Klikpro pa lahko hitro dostopate do svojih poslovnih računov, pregledujete poslovanje na poslovnih karticahplačujete obveznosti, sklenete hitri kredit ali hitri limit na poslovnem računu in naročate nove storitve. Deluje na operacijskih sistemih Apple iOS in Android ter na telefonih Huawei.

Namenjena je podjetnikom, zasebnikom in društvom, lahko pa jo uporabljate tudi pooblaščenci podjetij in vsi tisti, ki želite imeti pregled nad svojim finančnim poslovanjem na računih kadar koli in kjer koli. 

Postanite uporabnik Klikpro


Pregledujte, plačujte in naročajte

Sodobno plačevanje

  • Za vnos novega plačila v EUR ali drugi valuti vnesite znesek, valuto in račun prejemnika, v mobilni banki pa vas bomo usmerili na vpis preostalih potrebnih podatkov.
  • Plačujete lahko z vseh poslovnih računov in na štiri različne načine: »Plačilni nalog« - ročni vnos, »Slikaj in plačaj«, kjer lahko slikate QR kodo ali talon UPN naloga, »Uporabi ponovno« in »Menjalnica«. Plačila lahko oddate z datumom valute največ do 180 dni vnaprej.

Enostaven vpogled v plačila

  • V poglavju Arhiv plačil vam je na voljo pregled vseh plačil, ki ste jih v izvedbo poslali prek mobilne banke Klikpro. Vsa poslana plačila lahko s funkcijo »Uporabi ponovno« ponovno uporabite, za vsa izvršena plačila pa naročite uradno Potrdilo o plačilu. 

Pregled nad poslovnimi financami 
vedno pri roki

  • Računi nudijo dostop do stanja in prometa vseh vključenih poslovnih računov v vseh valutah.
  • Promet nudi informacijo o vseh prilivih in odlivih na vašem računu. Podrobnosti transakcij omogočajo vpogled v vsako transakcijo, kjer imate možnost, da posnetek zaslona s podrobnostmi pošljete poslovnemu partnerju po e-pošti.

Preprosto naročanje novih storitev

  • Naročila vam omogočajo oddati različna vnaprej oblikovana naročila (kredit, garancija, odkup terjatev, davčna blagajna, SMS-Alarm, SMS-Opomnik ...)
  • Posebej preprosto je naročanje limita in depozita v poglavju Podrobnosti stanja.
  • Prek Poslanih naročil vpogledujete v že poslana naročila in spremljate status odprtega ali zaključenega naročila.

Pregled poslovanja na poslovnih karticah

  • Stanje in promet na poslovnih karticah vsebuje podatke o transakcijah, ki ste jih opravili
    s poslovno kartico.
  • Če ste kartico izgubili ali sumite na zlorabo, lahko s klicem neposredno iz mobilne banke kartico blokirate.

Varno poslovanje

Vaš varnostni element je generator enkratnih gesel OTP, ki je v mobilno banko integriran in ga aktivirate s serijsko številko (prejeto po e-pošti) in varnostnimi kodami (prejetimi prek SMS-sporočila).

Koristne informacije le nekaj klikov stran

Enostaven brezplačen dostop do koristnih splošnih informacij, tudi če še niste naša stranka: 

  • o lokacijah NLB Bankomatov, NLB Poslovalnic in NLB Podjetniških centrov,
  • menjalnica in tečajnica za podjetniške finance,
  • izračun cene z in brez DDV,
  • predstavitveni film, ki vas bo prepričal v uporabo,
  • kontaktni podatki banke.

Varen dostop

  • Mobilno banko aktivirate z vnosom serijske številke in varnostnih kod in si določite številko PIN.
  • Po aktivaciji v mobilno banko lahko vstopate z vnosom številke PIN, s prstnim odtisom (Touch ID za iOS uporabnike ali Fingerprint za Android uporabnike) ali prepoznavo obraza (Face ID za uporabnike iOS z ustrezno mobilno napravo – trenutno iPhoneX).

Do dodatnih sredstev le v nekaj minutah

Uporaba mobilne banke Klikpro

V mobilni banki so na voljo naslednja poglavja:

  • Računi – stanje, promet, podrobnosti transakcij;
  • Plačila – izvajanje domačih in plačil v tujino v vseh valutah iz NLB Tečajnice;
  • Arhiv plačil – vpogled v plačila, izvedena prek Klikpro in ponovna uporaba podatkov;
  • Naročila – pošiljanje naročil za storitve v banko;
  • Arhiv naročil – pregled nad poslanimi naročili;
  • Financiranje – sklepanje Hitrega kredita in Hitrega limita na poslovnem računu;
  • Kartice – pregled stanja in transakcij z NLB Poslovno kartico Mastercard;
  • Poti do banke – informativne vsebine o bankomatih in poslovalnicah;
  • Kontakt – enostaven dostop do uporabnih kontaktov z banko;
  • Info – opis vsebin mobilne banke;
  • Odjava – izstop iz mobilne banke.

Uporaba mobilne banke je po poglavjih podrobno razložena v navodilih:

Navodila za uporabo mobilne banke Klikpro

Samostojno upravljanje z mobilno banko

Da boste lahko neodvisno od delovnega časa banke sami upravljali z mobilno banko Klikpro, se prijavite v spletno aplikacijo Administracija avtentikacijskih metod (AAM). V vaši mobilni banki je integriran varnostni element - generator enkratnih gesel (OTP), s katerim si generirate enkratno geslo za dostop do AAM.                

Vstopite v aplikacijo in opravite prvo prijavo na podlagi priloženih navodil

Najpogostejši primeri uporabe spletne aplikacije za samostojno upravljanje z mobilno banko

Zamenjava mobilne naprave, na kateri uporabljate mobilno banko Deaktiviranje mobilne banke ob izgubi ali kraji mobilne naprave Pozabljen vstopni PIN za dostop do mobilne banke
Če menjate mobilno napravo, morate iz stare naprave deaktivirati generator OTP in ga aktivirati na novi napravi. Za ta korak potrebujete novo serijsko številko in nove aktivacijske kode, ki jih naročite spletni aplikaciji AAM s klikom na izbiro »Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja OTP«. Ob izgubi ali kraji mobilne naprave, na kateri imate nameščeno mobilno banko, le-to lahko deaktivirate prek spletne aplikacije AAM in tako preprečite morebitne zlorabe. V AAM izberite »Izgubil sem/Ukradli so mi mobilno napravo«. Če ste pozabili PIN za dostop do mobilne banke, lahko PIN ponovno nastavite. V spletni aplikaciji AAM izberite »Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja gesel« in naročite novo serijsko številko in aktivacijske kode, s katerimi boste ponovno aktivirali delovanje in si določili nov PIN.

Postanite uporabnik mobilne aplikacije Klikin z generatorjem OTP

Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).

Uporabniki NLB Teledoma lahko naročilo oddate v telefonski banki.

Naročite generator OTP

Za naročilo NLB Klika z generatorjem OTP je potrebna identifikacija, zato bo ob oddaji naročila v spletnem obrazcu potreben še obisk poslovalnice.

Naročilo generatorja OTP pomeni enkratni strošek skladno z veljavno tarifo.

Več informacij

Dobro je vedeti

Generator OTP deluje le v eni napravi, in sicer v napravi, v kateri je bil nazadnje aktiviran. Mobilno aplikacijo Klikin lahko uporabljate, če imate mobilni telefon ali tablični računalnik z operacijskim sistemom iOS (6.0 ali novejši) ali Android (4.0 ali novejši, ki ga podpira tudi Google Play trgovina).

Za dostop do mobilne banke Klikin na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku potrebujete dostop do interneta. Čeprav je Klikin prilagojen uporabi na mobilnih napravah in je s tem precej zmanjšana količina podatkov, ki se pri uporabi prenaša, ob tem vseeno nastajajo določeni stroški, odvisni od cenika mobilnega operaterja. Stroški prenesenih podatkov so odvisni od naročniškega paketa in države, v kateri imate dostop do (mobilnega) interneta. Cene se (lahko) razlikujejo glede na to, ali do mobilnega interneta dostopate v državah znotraj EU ali drugih državah, in skladno z dogovori mobilnega operaterja s posameznimi mobilnimi operaterji, ki omogočajo t. i. gostovanje. Predlagamo vam, da se o stroških uporabe (mobilnega) interneta v tujini pozanimate pri mobilnem operaterju, da skrbno spremljate količino prenesenih podatkov pri dostopu do (mobilnega) interneta, zlasti ko ste v tujini, in upoštevate obvestila mobilnega operaterja.

Postanite uporabnik mobilne aplikacije Klikin z generatorjem OTP

Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).

Izpolnite spletni obrazec za naročilo ter prihranite čas in denar pri bančnem poslovanju. V kratkem po oddaji naročila vas bomo poklicali, da se dogovorimo za obisk poslovalnice, ki je potreben zaradi zakonske zahteve po osebni identifikaciji ob izdaji KDP (certifikata) in generatorja OTP.

Datum objave: 21.6. 2024

30.6.2024 bodo računi N Banke dokončno ukinjeni

N Banka računi bodo dokončno ukinjeni 30. junija 2024. Ta sprememba bo uradno zabeležena tudi v AJPES-u. 

Plačila v dobro računa N Banke ali SDD v breme računa N Banke bodo od vključno 1.7.2024 dalje zavrnjena. V primeru zavrnjenega plačila, se obrnite neposredno na poslovnega partnerja oz. plačnika, ki vam mora posredovati novo IBAN številko.

NLB d.d.

Datum objave: 20.6. 2024

Moteno delovanje

V soboto, 22.6.2024, od 22.00 do predvidoma 24.00 ure ne bo delovalo sklepanje Hitrega kredita in limita v mobilni banki Klikpro.

NLB d.d.

Datum objave: 14.6. 2024

Sprememba Splošnih pogojev poslovanja z NLB Poslovnim računom in NLB Tarife za domače in tuje pravne osebe, podjetnike in zasebnike

Obveščamo vas, da s 1. julijem 2024 spreminjamo Splošne pogoje poslovanja z NLB Poslovnim računom tako, da dopolnjujemo 10. točko Paketna ponudba.

   

Napovednik sprememb in Splošne pogoje poslovanja z NLB Poslovnim računom najdete na https://www.nlb.si/poslovni-racun.

Prav tako s 1. julijem 2024 spreminjamo NLB Tarifo za domače in tuje pravne osebe, podjetnike in zasebnike. Spremembe se nanašajo na zvišanje nadomestil postavk, navedenih v Napovedniku.

   

Napovednik vseh sprememb je objavljen na spletni strani https://www.nlb.si/stroski-in-obrestne-mere-podjetja. Spremembe bodo z dnem veljavnosti objavljene v Izvlečku iz NLB Tarife in Sklepa obrestnih merah NLB d.d. za imetnike NLB Poslovnih računov.

   

Več informacij je na voljo v NLB Poslovalnicah ali v Kontaktnem centru na telefonski številki 01 477 20 00.

NLB d.d.

Datum objave: 14.6. 2024

Sprememba Tarife za storitev Nakupi na obroke

Vsa podjetja, ki imajo z NLB sklenjen Dodatek za storitev Nakupi na obroke obveščamo, da s 1.7.2024 spreminjamo nadomestilo za uporabo storitve '' Nakup na obroke 12 mesecev'' na vseh tipih prodajnih mest (klasična, splet, kataloška in telefonska prodaja) in ''Nakup na obroke na 60 mesecev'' na klasičnih in spletnih prodajnih mestih. Izvleček iz Tarife je dostopen na spletni strani NLB in na Trgovskem portalu, kjer dostopate tudi do izpiskov o kartičnem prometu na vaših prodajnih mestih.

NLB d.d.

Datum objave: 3.6. 2024

Izvajanje čezmejnih in plačil v tretje države v času praznika 25. junija 2024

Obveščamo vas, da bomo v času praznika 25. 6. 2024, čezmejna in plačila s tretjimi državami izvajali po spremenjenem urniku, ki vam je na voljo na NLB Spletnem portalu tukaj.

NLB d.d.

Datum objave: 3.6. 2024

Varnost v mobilni banki Klikpro

Mobilna banka Klikpro zagotavlja najvišjo stopnjo varnosti za uporabnike z uporabo sodobnih tehnologij, varnostnih elementov in upoštevanjem aktualnih varnostnih smernic. Klikpro zato za delovanje zahteva sodobno strojno in programsko opremo. 

   

Dodatna varnost v mobilni banki

   

Za zagotavljanje varne uporabe in zaščite pred poskusi vdorov mobilna banka Klikpro ne deluje na mobilnih napravah z nameščenimi nevarnimi ali sumljivimi aplikacijami. Na seznamu nevarnih in sumljivih aplikacij za mobilne naprave Android so tudi aplikacije za oddaljen nadzor nad mobilno napravo.

   

Mobilno banko Klikpro je mogoče na mobilne naprave namestiti zgolj preko uradnih trgovin aplikacij Google Play store, Apple App Store in Huawei AppGallery.

    

Za več informacij in reševanje problemov z delovanjem Klikpro zaradi varnostnih omejitev ali katerihkoli drugih razlogov se prosimo obrnite na Kontaktni center – 24/7.

     

Kako postopam ob sumu okužbe naprave z zlonamerno kodo in morebitnim poskusom zlorabe?

    

Ob vsakem nenavadnem obnašanju telefona, kot so nenavadna pojavna okna, počasno delovanje ali nepooblaščene transakcije in podobno, sledite naslednjim korakom:

  

  1. Takoj izklopite internetno povezavo na svojem telefonu, da preprečite nadaljnjo kompromitacijo podatkov. Izklopite Wi-Fi in mobilne podatke. Če dostopa do podatkov ni mogoče izklopiti odstranite SIM kartico in telefon umaknite izven dosega Wi-Fi omrežij, oziroma v celoti ugasnite telefon. 
  2. Nato poskusite odstraniti zlonamerno programsko opremo. Na voljo je več opcij:

Znova zaženite telefon v varnem načinu. To se razlikuje glede na napravo, vendar običajno lahko držite gumb za vklop, dokler se ne prikaže možnost za izklop, nato tapnite in držite, dokler se ne prikaže 'Varni način'. Ko ste v varnem načinu, pojdite v nastavitve telefona in poiščite sumljive ali neznane aplikacije.

  

Odstranite vse aplikacije, ki jih niste prenesli sami ali izgledajo sumljivo. Prenesite zanesljivo protivirusno aplikacijo iz trgovine z aplikacijami in izvedite popoln pregled."

    

Telefon ponastavite na tovarniške nastavitve (factory reset).

  

Obiščite profesionalen servis za mobilne naprave.

   

Po odstranitvi zlonamerne programske opreme priporočamo, da spremenite vsa svoja gesla, še posebej za občutljive račune, kot so bančništvo ali e-pošta. Prav tako se izogibajte prenosu aplikacij iz neuradnih virov, prenosu neznanih in sumljivih aplikacij iz kateregakoli vira in bodite previdni pri e-poštnih priponkah in povezavah.

    

Varno shranjeni podatki in varna komunikacija

    

Digitalna banka Klikpro ne hrani nobenih podatkov na mobilni napravi. Vsi podatki so varno spravljeni na NLB strežnikih, po prijavi v digitalno banko pa se v njej prikažejo. Vsa komunikacija med vašo digitalno banko in NLB-jem je šifrirana in tako zaščitena pred prisluhi in prestrezanjem v omrežjih.

    

Prijava in odjava iz digitalne banke

    

Prijava v mobilno banko Klikpro s PIN številko, ki jo določi in pozna le uporabnik.

   

Po nastavitvi PIN številke je mogoče vklopiti (in priporočamo) prijavo z biometrijo (prstni odtis, prepoznava obraza).

   

Številka PIN se ne hrani v mobilni napravi in ne na strežnikih NLB, zato do nje ni mogoče priti z vdorom v mobilno napravo. V primeru pozabljene PIN številke je potrebno mobilno banko znova aktivirati. 

   

Po petih zaporednih vnosih PIN številke se mobilna banka blokira, tako da je onemogočeno nadaljnje ugibanje.

  

Samodejna odjava iz digitalne banke se zgodi po 3 minutah neaktivnosti v primeru, če se pozabite odjaviti.

   

Zlata pravila varne uporabe Klikpro

    

Za varnost lahko veliko storite tudi sami, zato vam priporočamo upoštevanje zlatih pravil varne uporabe digitalne banke Klikpro:

   

1.    Ne delite svojih gesel in osebnih podatkov! Nikoli ne vpisujte svojih gesel in osebnih podatkov na spletnih straneh, ki se vam zdijo sumljive. Ali pa ste do njih prišli prek povezav v elektronski pošti ali v priponkah elektronske pošte (zato strogo upoštevajte nasvet številka 2.).

2.    Če ste dobili sumljivo elektronsko pošto ali SMS, ne odpirajte prilog, ne klikajte na povezave.

3.    Pogosto menjajte PIN številko - na bankomatih in pri digitalnem bančništvu pogosto zamenjajte PIN številke.

4.    Uporabljajte biometrijo za prijavo v aplikacijo Klikpro.

5.    Izogibajte se avtomatskemu shranjevanju gesel v internetnem brskalniku.

6.    Bodite izredno pozorni ob vsakem telefonskem kontaktu, zlasti, če gre pri tem za posredovanje osebnih podatkov, gesel in dostopov. Osredotočite se na domene, s katerih je bilo sporočilo poslano, oz. na URL naslove.

7.    Svojo prenosno napravo (telefon, tablica) primerno zaščitite s kakovostnimi protivirusnimi programi in požarnimi zidovi.

8.    Nameščajte le aplikacije, ki jih poznate, oziroma aplikacije znanega izvora. Ob nameščanju aplikacij bodite pozorni, da aplikacijam ne date dovoljenj za dostopnost (eng. accessibility).

9.    V primeru nenavadnega ali sumljivega delovanja naprave svetujemo ponastavitev naprave na tovarniške nastavitve.

10.    Obiskujte in kupujte samo na preverjenih internetnih straneh.

       

Če ste prejeli sumljivo elektronsko sporočilo ali SMS ali telefonski klic ali pa ste celo že posredovali osebne podatke in gesla, se takoj obrnite na naš Kontaktni center – na voljo vam je 24/7  prek telefonske številke 01 477 2000 ali prek video klica, da vam naši svetovalci blokirajo kartice in digitalno bančništvo.

   

Več o varnosti in o tem, kako prepoznati spletne prevare si lahko preberete na:

   

https://www.nlb.si/varnost,

https://www.safe.si (Kaj storiti, če je moj telefon okužen? | safe.si)

https://www.pazi.se (Spletne goljufije na področju elektronskega poslovanja (pazi.se))

https://www.varninainternetu.si (Z mobilnimi aplikacijami kradejo denar iz bančnih računov - Varni na internetu)

ABC_varnosti_in_zasebnosti_na_mobilnih_napravah.pdf (ip-rs.si)

Datum objave: 12.6.2023

Obvestilo o višini jamstva za vloge po pripojitvi N Banke

S pripojitvijo N Banke d.d. k NLB d.d., bodo vse vloge posameznega vlagatelja, ki jih ima ta pri N Banki d.d. in NLB d.d., združene v skupno vlogo, ki lahko preseže znesek kritja zajamčene vloge skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge. Zgornja meja zaščite vseh vlog posameznega vlagatelja pri N Banki d.d. in NLB d.d. bo po pripojitvi 100.000 EUR na vlagatelja. Več na NLB spletnem portalu in med Pogostimi vprašanji

1

Oddajte naročilo

Za uporabo mobilne banke potrebujete: 

Vlogo za uporabo mobilne banke Klikpro za podjetje

Vlogo za pooblaščenca in naročilo generatorja

Dokumentacijo oddajte pri poslovnem skrbniku ali v NLB Poslovalnici, ki vodi vaš Poslovni račun.

Če z nami še ne poslujete, se obrnite na najbližji NLB Podjetniški center ali NLB Poslovalnico in odprite NLB Poslovni račun, ki vam omogoča uporabo mobilne banke.

2

Koraki za aktivacijo mobilne banke

  1. Brezplačno prenesete in namestite aplikacijo Klikpro na svojo mobilno napravo - AppStore  Google Play ali   Huawei AppGallery  
  2. Pri poslovnemu skrbniku oddajte dokumentacijo za aktivacijo podjetja, pooblaščencev in varnostnega paketa za uporabo mobilne banke. 
  3. Aktivirajte mobilno banko s serijsko številko in aktivacijsko kodo, ki ste ju prejeli po e-pošti in v SMS-sporočilu.
  4. Določite si vstopno številko PIN in vstopite. 

Več v navodilih za uporabo Klikpro .

Potrebujete pomoč?

Pokličite NLB Kontaktni center

vse dni v letu, 24 ur na dan

01 477 20 00

Pišite nam

Stroški

Enkratna pristopnina brezplačno
Mesečna uporabnina 2,50 EUR
Varnostni paket za Klikpro (vključuje generator enkratnih gesel OTP za pravne osebe) 9,00 EUR

Splošni pogoji

Splošni pogoji uporabe mobilne banke Klikpro
Splošni pogoji poslovanja

Pogosta vprašanja

Mobilno aplikacijo lahko namestite na mobilne naprave z operacijskima sistemoma Android  in iOS. Obiščite trgovino App Store ali Google Play in si namestite mobilno aplikacijo Klikpro.

Prevzem za Android

Prevzem za iOS

Aplikacijo lahko prevzamtete tudi s QR kodo, ki vam je na voljo na NLB Spletnem portalu

Če želite uporabljati mobilno banko, se povežite z vašim poslovnim skrbnikom oz. obiščite NLB Poslovalnico, kjer vodijo vaš poslovni račun.

 

Navodila za delo z mobilno banko Klikpro so vam na voljo na NLB Spletnem portalu.

Na spletni strani o Klikpro boste poleg navodil našli tudi uporabne vsebine za enostavno poslovanje.

Za uporabo mobilne banke Klikpro pravna oseba in pooblaščenci pravne osebe potrebujejo:

  • odprt transakcijski račun – NLB Poslovni račun za pravne osebe v NLB d.d.,
  • ustrezno mobilno napravo z operacijskim sistemom iOS (9.0 ali novejši) ali Android (5.0 ali novejši) z omogočeno povezavo do interneta (podatkovni prenos ali Wi-Fi),
  • dokumentacijo za pristop k mobilni banki Klikpro, s katero vas kot pravno osebo in pooblaščence pravne osebe vključimo v poslovanje.

Vsak pooblaščenec za uporabo mobilne banke Klikpro potrebuje varnostni paket z generatorjem enkratnih gesel OTP, s katerim aktivira mobilno banko.

  • Uporabnik po prejemu serijske številke (po e-pošti) in aktivacijske kode (prek SMS) aktivira mobilno banko in si določi vstopno geslo – PIN.
Skrita vsebina

Naročite se na sestanek!

S poslovnim skrbnikom boste našli najboljšo rešitev za uresničitev vaših poslovnih ciljev.

* Podatki so obvezni.

Naziv podjetja: *
Ime: *

zakonitega zastopnika/nosilca dejavnosti/pooblaščene osebe

Priimek: *

zakonitega zastopnika/nosilca dejavnosti/pooblaščene osebe

Telefon : *

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.

E-naslov: *
E-naslov *
Matična številka : *
Davčna številka: *
Sporočilo: *
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
V najkrajšem času vas bomo poklicali za dogovor o nadaljnjih korakih.

Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!