Skoči na vsebino
Vstop Nadgradnja

Klikpro novosti

Preverite kakšne so glavne novosti takojšnjih SEPA plačil
Kaj lahko nastavite
Transakcijski limit – najvišji znesek za eno plačilo.
Dnevni limit – skupni znesek vseh plačil na dan.
Kako lahko nastavim limit
V Klikpro-ju kliknite na ekranu Promet, zgoraj desno izberite ikono zobato kolo (nastavitve) in nato izberite možnost Omejitve zneskov plačil.
Kdo lahko spremeni limit
Imetnik računa, pooblaščenec ali zakoniti zastopnik.
Pooblaščenci na računu imetnika računa lahko oddajo zahtevo za odobritev in spremembo višine limita, če imajo pooblastilo za podpisovanje plačilnih nalogov.
Upošteva se limit, ki je določen kot zadnji, ne glede na to, kdo ga je nastavil.
Nastavljen limit velja za poslovni račun in za vse uporabnike, ki poslujejo s tem računom.
Dobro je vedeti
Pri plačilih z vnaprej določenim datumom se upošteva limit na dan valute.
Če je limit prenizek, se plačilo ne izvede – preverite ga pravočasno. O tem boste obveščeni s sms sporočilom.
Omejitev zneska plačil velja za vse digitalne kanale
V NLB Prokliku, v Klikproju in pri drugih ponudnikih, ki omogočajo odreditev SEPA plačil z vašega računa.
Limit plačil bo veljal le za SEPA kreditna plačila (plačila v tujino niso predmet teh limitov).
Na kaj bodite pozorni
Pri plačilih podjetjem uporabljajte uradne nazive podjetij, kot so vpisani v javnih registrih.
Pri nakazilih fizičnim osebam vnesite polno ime in priimek – brez okrajšav ali vzdevkov.
Če podatki niso skladni, boste prejeli opozorilo.
V primeru delnega ujemanja podatkov, boste prejeli tudi pravilni naziv prejemnika.
Kaj pomenijo posamezna opozorila
“Podatek o nazivu se ujema” – naziv prejemnika se ujema z imetnikom računa.
“Podatek o nazivu se delno ujema” – sistem vam pokaže predlog pravilnega naziva. Ponovno preverite podatke. Če nadaljujete s plačilom, bo znesek lahko nakazan napačnemu prejemniku.
“Podatek o nazivu se ne ujema” – naziv prejemnika se ne ujema z imetnikom računa. Ponovno preverite podatke. Če nadaljujete s plačilom, bo znesek lahko nakazan napačnemu prejemniku.
“Preverjanje ni možno” – banka prejemnika še ni vključena v sistem preverjanja.
“Storitev trenutno ni na voljo” – poskusite znova pozneje; če kljub opozorilu plačilo izvedete, lahko pride do napačnega nakazila.
Ne glede na rezultat ujemanja, boste lahko nadaljevali s plačilom.
Še vedno v Arhiv plačil ostane tudi informacija o statusu naloga (Izvršen/Zavrnjeno/Čaka na izvedbo).

Postanite uporabnik Klikproja

<p>Obiščite poslovno enoto</p>

Obiščite poslovno enoto

Dogovorite se za dan in uro, ki vam ustreza.

<p>Naročite klic</p>

Naročite klic

Vnesite telefonsko številko, na katero vas bomo poklicali.