Skoči na vsebino
Vstop Nadgradnja

Športna loterija d.d.: Ko sodobna plačilna platforma pomeni strateško prednost v spletnem poslovanju

V digitalni dobi je spletna prodaja postala osrednji kanal za poslovanje številnih podjetij. Tega se v Športni loteriji d.d. zavedajo že dolgo. Splet in mobilne aplikacije danes pri njih predstavljajo več kot 60 % vseh vplačil in izplačil, kar potrjuje strateško usmerjenost podjetja v digitalizacijo uporabniške izkušnje.

Prodaja prek interneta in prek mobilnih telefonov z uporabo aplikacije predstavlja največji delež v naši prodaji. Ta delež se še vedno povečuje iz leta v leto,
pojasnjuje Dejan Kolenc,

ki je odgovoren za projekt spletnega plačevanja v Športni loteriji d.d. Prav zato so že leta 2022 sprejeli odločitev, da svoje digitalne plačilne poti nadgradijo z novo, bolj prilagodljivo in varno plačilno platformo NLB E-commerce.

Zakaj nova rešitev?

Motiv za nadgradnjo je bila želja po boljši uporabniški izkušnji, hkrati pa tudi jasno zaznan trend hitrih plačilnih metod, kot je Flik.

Razlog, da smo ponudili igralcem novo vplačilno in izplačilno možnost, je bilo dejstvo, da je obseg hitrih plačil v bančnem prostoru strmo naraščal. Hkrati smo želeli uvesti alternativo za dosedanje načine vplačil in hkrati optimizirati stroške,
pojasnjuje Kolenc.

Pri iskanju partnerja za implementacijo so se odločili za zaupanja vrednega ponudnika NLB, s katerim uspešno sodelujejo že vrsto let. 

Prepričale so nas kakovostne storitve in konkurenčna ponudba za spletna plačila. Izjemno pomembno je bilo tudi, da smo imeli ves čas projekta neposreden stik s procesnim centrom NLB, kar je omogočilo, da je integracija potekala tekoče in brez zapletov.

V lastni režiji, a z zanesljivim partnerjem

Ker imajo v podjetju lastno razvojno ekipo, so vtičnik za spletno plačevanje razvili sami. A kljub temu se niso odrekli strokovni podpori, ki jo ponuja NLB E-commerce pri povezovanju z bančnim okoljem in varnostnimi protokoli.

Zahvaljujoč podpori NLB procesnega centra in dobro zasnovani plačilni platformi je bila implementacija izjemno hitra. Nismo imeli posebnih izzivov, razvoj je potekal gladko, kar pri tovrstnih projektih ni samoumevno.

Za Športno loterijo d.d. je bilo ključno, da so svojim registriranim igralcem lahko ponudili Flik takojšnja plačila in izplačila ter kartična plačila prek spleta funkcionalnosti, ki jih plačilna platforma NLB E-commerce podpira zanesljivo in varno.

Flik predstavlja elektronsko obliko takojšnjega plačila, pri katerem se sredstva prenesejo v manj kot 10 sekundah. Takšna hitrost zagotavlja vrhunsko uporabniško izkušnjo.
Flik je vseslovenska shema takojšnjih plačil, ki je bil že takoj po uvedbi zelo dobro sprejet. Največja prednost z naše perspektive je v njegovi enostavnosti, hitrosti in varnosti – tako za uporabnika kot za spletnega ponudnika. Najpomembneje je, da smo zaradi optimizacije vplačilnih poti dosegli tudi boljše poslovne rezultate

Kaj prinaša spletna plačilna platforma NLB E-commerce?

Za končne potrošnike NLB E-commerce pomeni enostavnejša, hitrejša in varna spletna plačila s karticami mednarodnih kartičnih shem Mastercard in Visa. Uporabniki lahko plačujejo tudi s Flik plačili, ki so zaradi svoje hitrosti in enostavne uporabe izjemno priljubljena. Celotna uporabniška izkušnja je bistveno boljša, saj platforma omogoča več načinov plačila, kar zadosti različnim preferencam strank. Poleg tega NLB kartice z odloženim plačilom omogočajo razdelitev zneska na obroke tudi do 60 mesecev, če spletni ponudnik to omogoča.

Kaj vse potrebuje poslovna stranka za pristop k NLB E-commercu:

  • postavljeno spletno trgovino,
  • sklenjeno pogodbo za sprejemanje kartičnih in Flik plačil prek spleta z NLB,
  • tehnično integracijo z vključitvijo plačilnega vmesnika v spletno trgovino trgovca, ki je brezplačna in vključena v podporo NLB,
  • poslovni račun odprt pri NLB, ki je hkrati pogoj za sprejemanje Flik plačil.

Za podjetja – spletne ponudnike – predstavlja NLB E-commerce celostno in zanesljivo rešitev, ki vključuje brezplačno integracijo plačilnega vmesnika v spletno trgovino, brezplačno hrambo kartičnih podatkov strank (COF) in možnost ponavljajočih se plačil brez dodatnih stroškov. Zelo pomemben element pri implementaciji je podpora procesnega centra NLB, ki podjetjem stoji ob strani skozi celoten proces uvedbe. Pomembno konkurenčno prednost pa predstavlja tudi podpora Flik plačilom, ki jih številne tuje platforme ne omogočajo, kar NLB pozicionira kot edinstvenega domačega ponudnika s popolnim razumevanjem lokalnega trga in uporabniških navad.

Tisto, kar šteje, je zadovoljstvo uporabnikov

Kako se nove funkcionalnosti odražajo v vsakodnevni rabi? Po besedah Kolenca so povratne informacije uporabnikov izjemno pozitivne. »Stranke z velikim zadovoljstvom sprejemajo nove vplačilne možnosti. To se kaže v stalnem naraščanju uporabe Flik in kartičnih plačil. Delež Flik plačil nenehno raste, medtem ko je delež kartičnih plačil stabilen, kar pomeni, da so dobro uveljavljena in zanesljiva.« Čeprav v Športni loteriji d.d. trenutno še ne omogočajo obročnega plačevanja, možnost obstaja v samem sistemu in je za druge ponudnike izredno privlačna. Številni spletni ponudniki, kot so trgovci, zavarovalnice ali turistične agencije, s to funkcionalnostjo omogočajo svojim strankam dodatno fleksibilnost, ki povečuje konverzijo in lojalnost.

Pogled naprej: digitalizacija se ne ustavi

Tudi v prihodnosti v Športni loteriji d.d. načrtujejo širitev digitalnih funkcionalnosti:

Predvidevamo, da bodo Flik plačila še naprej naraščala. Razvoj vplačilnih in izplačilnih možnosti bo skokovit, zato bomo tudi v prihodnje razširjali ponudbo v tej smeri.

Podjetja, ki sledijo trendom in si želijo sodobne spletne izkušnje, morajo danes razmišljati širše kot zgolj o prepoznavnosti. Uspeh se začne pri optimiziranih procesih, varnosti in uporabniški izkušnji. NLB E-commerce omogoča vse to.