Skoči na vsebino
Vstop Nadgradnja

Kaj naj storimo, če prejmemo opozorilo, da storitev preverjanje prejemnika trenutno ni na voljo?

V tem primeru priporočamo, da poizkusite s preverjanjem podatkov o prejemniku kasneje, ko bo storitev spet na voljo. Če nadaljujete s plačilom, se lahko zgodi da bo znesek nakazan napačnemu prejemniku. 

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

VoP je varnostna funkcionalnost, ki preveri, ali se ime in priimek / naziv prejemnika, ki ga vpiše plačnik pri nakazilu/plačilu, ujema z nazivom, kot je vpisano v javno objavljenih registrih (AJPES itd.).

Preberi več

Ne, storitev VoP je za uporabnike brezplačna.

Preberi več

Banka ima v svojih registrih podatke/nazive podjetij, ki so jih ta predložila ob odprtju njihovih poslovnih računov. Te podatke banka posreduje tudi na AJPES za vključitev v register.

Preberi več