Skoči na vsebino
Vstop Nadgradnja

Kaj naj storimo, če prejmemo opozorilo, da storitev preverjanje prejemnika trenutno ni na voljo?

V tem primeru priporočamo, da poizkusite s preverjanjem podatkov o prejemniku kasneje, ko bo storitev spet na voljo. Če nadaljujete s plačilom, se lahko zgodi da bo znesek nakazan napačnemu prejemniku. 

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Ne, storitev VoP je za uporabnike brezplačna.

Preberi več

Banka ima v svojih registrih podatke/nazive podjetij, ki so jih ta predložila ob odprtju njihovih poslovnih računov. Te podatke banka posreduje tudi na AJPES za vključitev v register.

Preberi več

Rezultat »preverjanje ni možno« lahko pomeni: • da banka prejemnika (še) ni vključena v shemo VOP (ki omogoča izvajanje te storitve), zaradi prehodnega obdobja dveh let za banke iz območja, kjer evro ni domača valuta • da za vašega prejemnika preverjanje z IBAN ni možno. Kljub temu vam priporočamo, da pred izvedbo še enkrat preverite pravilnost vnosa in podatke o prejemniku plačila, saj kljub temu obstaja možnost, da bo znesek lahko nakazan napačnemu prejemniku, za kar banka ne prevzema odgovornosti.

Preberi več