Skoči na vsebino
Vstop Nadgradnja

Kaj naj storimo, če prejmemo opozorilo o delnem ujemanju naziva?

V primeru, da bo rezultat »Podatek o nazivu prejemnika se delno ujema«, bo banka plačniku sporočila pravilni naziv prejemnika, ki ga plačnik lahko uporabi za izvedbo plačila. Npr: V digitalno banko ste vnesli prejemnika Tonček Novak in IBAN. Pravilno ime in priimek za navedeni IBAN je Tone Novak, ki ga boste samodejno prejeli Torej:  

  • popravite/dopolnite vnos podatkov o prejemniku in ponovite/nadaljujte s transakcijo.  
  • če nadaljujete s plačilom brez popravka, bo znesek lahko nakazan napačnemu prejemniku, za kar banka ne prevzema odgovornosti.  
  • za bodoča plačila preverite pri prejemniku plačila, kako se njegovo podjetje uradno imenuje oz. pravilno ime in priimek pri fizični osebi.  

 

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Ne, storitev VoP je za uporabnike brezplačna.

Preberi več

Banka ima v svojih registrih podatke/nazive podjetij, ki so jih ta predložila ob odprtju njihovih poslovnih računov. Te podatke banka posreduje tudi na AJPES za vključitev v register.

Preberi več

V tem primeru priporočamo, da poizkusite s preverjanjem podatkov o prejemniku kasneje, ko bo storitev spet na voljo. Če nadaljujete s plačilom, se lahko zgodi da bo znesek nakazan napačnemu prejemniku.

Preberi več