promoslika2 800 330

NLB Klik novosti

NLB Klik ves čas posodabljamo in uvajamo novosti, ki bodo še poenostavile vaše bančno poslovanje. Posodobite aplikacijo NLB Klik in preizkusite nove funkcionalnosti.

     

Sprememba limita na vaši plačilni in posojilni kartici

V zadnji različici NLB Klika imate na voljo novo funkcionalnost – možnost spremembe limita na vaši plačilni ali posojilni kartici. Spremembo uredite enostavno in hitro, brez obiska poslovalnice ter takoj, ko to potrebujete.

Kako spremenim limit na kartici?

V NLB Kliku v meniju Moji produkti najprej izberete Podrobnosti kartice (oziroma tri pikice) in nato kliknete Spremeni višino limita ter sledite navodilom na ekranu.

Čez nekaj minut boste prejeli obvestilo (SMS in obvestilo v NLB Kliku), da je ponudba pripravljena in boste lahko nadaljevali z vnosom potrebnih podatkov do zaključka postopka.

Sprememba limita bo na vaši kartici predvidoma vidna v nekaj minutah.  

Celoten proces spremembe limita traja okvirno 5 min, strošek spremembe pa znaša 7 EUR.

     

   

Samodejna razporeditev vaših nakupov v kategorije

  

Ste se kdaj spraševali, za katere svoje nakupe porabite največ denarja ? NLB Klik vam bo od 13. novembra naprej odgovoril na to vprašanje. 

Vse vaše nakupe (transakcije), ki jih opravite, vam bo samodejeno razdelil v različne kategorije. Primer: ko boste v trgovini kupili hrano, bo transakcija zavedena v kategorijo Živila. Če vam katera od razporeditev transakcij ne ustreza, jo lahko preprosto spremenite. Sistem si bo to kategorijo zapomnil tudi za prihodnje transakcije, saj se na podlagi vaše izbire tudi uči in transakcije bolj primerno razporeja v kategorije.

 

Lažje spremljanje porabe in načrtovanje stroškov

 

Pregled nad nakupi, ki so razvrščeni v kategorije, vam omogoča, da boste  lažje spremljali svojo porabo.

  • meniju Pregled vam  grafični prikaz omogoča, da takoj vidite za katere kategorije nakupov porabite največ in za katere najmanj svojega denarja. 
  • Obenem lahko tudi načrtujete svoje mesečne stroške. V meniju Načrtovanje stroškov  si lahko za vsako kategorijo določite višino mesečnega stroška, ki je ne želite preseči.  
  • Če želite določeno transakcijo razdeliti na več kategorij , to storite tako, da kliknete na transakcijo in nato še na ikono kategorije ter kliknete »Razdeli transakcijo«

    

   

Izpiski prometa na vašem računu

Kadar potrebujete izpiske za vaše bančne produkte (osebni račun, kartica z odloženim plačilom, ...), jih najdete v NLB Kliku. Izpiski so vam na voljo v pdf obliki.

Kako do izpiskov?

  • Na mobilnem telefonu: Prijavite se v NLB Klik > izberete Moji produkti > klik na tri pikice desno zgoraj na produktu (Osebni račun) >izpiski
  • V spletni banki: Prijavite se v NLB Klik > izberete Moji produkti > izberete račun/produkt > zavihek Izpiski

   

Plačilo položnic z uvozom QR kode iz galerije fotografij

Želite položnice plačati hitro s skeniranjem QR kode, pri sebi pa imate samo mobilni telefon in položnico v elektronski obliki? NLB Klik vam sedaj omogoča, da QR kodo uvozite iz galerije vašega telefona, kamor si jo sicer najlažje shranite s posnetkom zaslona (če ste na primer položnico prejeli po e-pošti). V meniju Plačila izberete Slikaj in plačaj in kliknete Uvozi iz galerije in izvedite plačilo.

        

Sporočilo bančniku in naročilo storitev

V meniju Sporočila si lahko izmenjujete sporočila s svojim osebnim bančnikom. Med drugim lahko  naročate in urejate večino bančnih storitev, brez obiska poslovalnice (sprememba limita, otvoritev varčevalnega računa, otvoritev depozita, zavarovanje kartice z odloženim plačilom, itd).

Kako pošljete sporočilo bančniku?

Na mobilnem telefonu: prijavite se v NLB Klik > izberete meni Več > klik na ikono kuverte zgoraj desno > Novo sporočilo (zgoraj desno) > tema: Sporočilo osebnemu bančniku

V spletni banki: vstopite v meni Sporočila > prijavite se v NLB Klik > izberete Novo sporočilo > tema: Sporočilo osebnemu bančniku 

Če bo vaš osebni bančnik potreboval še kakšne dodatne informacije, vas bo seveda kontaktiral. Dokumentacijo o naročilu ali spremembi vam bo nato  poslal v oddaljen podpis, o čemer boste obveščeni s SMS sporočilom.

        

Poplačilo limita na plačilni kartici

NLB Klik vam omogoča, da si predčasno poplačate limit ali del limita na katerikoli od vaših plačilnih kartic. Tako si sprostite razpoložljiva sredstva na kartici in si hkrati znižate višino direktne bremenitve za plačilno kartico v naslednjem mesecu.

Kako poplačam limit?

Vstopite v meni Moji produkti > izberete kartico > podrobnosti kartice (tri pike na mobilnem telefonu) > finančne podrobnosti > gumb Poplačaj limit.

NLB Klik vas nato vodi po korakih, do izvedbe plačila.

Novo razpoložljivo stanje na kartici bo predvidoma vidno naslednji delovni dan.

Opomba: če vam aplikacija sporoči, da poplačilo limita ni mogoče, se je najverjetneje vaše trenutno obračunsko obdobje že zaključilo. Predčasno poplačilo limita se v tem primeru ne more izvršiti.

        

Vplačilo v sklade

Vplačilo v vaše NLB Sklade lahko sedaj izvedete kar prek NLB Klika.

Kako izvedete vplačilo?

Na mobilnem telefonu: prijavite se v NLB Klik >izberete meni Moji produkti > pri produktu NLB Skladi kliknete na podobnosti (tri pike na mobilnem telefonu) > varčevanja in vplačila > izberite varčevalni produkt na katerega želite vplačati >izberete Vplačaj.

V spletni banki: prijavite se v NLB Klik > izberete meni Moji produkti > produkt NLB Skladi > kliknete na zavihek Varčevanje > na varčevalnem produktu, na katerega želite vplačati, izberite Vplačaj. 

NLB Klik vas nato vodi po korakih vodi čez vplačilo. Minimalni znesek vplačila za pristopno izjavo je 1000 EUR, za varčevalni načrt pa 40 EUR.

Posodobljeno stanje sklada bo predvidoma vidno v dveh delovnih dneh.

        

Imate vprašanja o delovanju NLB Klika?

Preverite odgovore na najpogostejša vprašanja.    Pogosta vprašanja in odgovori

Skrita vsebina

Naročite individualno ponudbo za Zeleni stanovanjski kredit

Izpolnite spodnji obrazec in naši svetovalci vas bodo kontaktirali.

* Podatki so obvezni.

Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
** - vnesite enega od spodnjih kontaktnih podatkov
Podatek je obvezen.

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

Hvala za vaš interes.

Naši svetovalci vas bodo kontaktirali v najkrajšem času.

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!