NLB Kontaktni center

Bančno svetovanje in pomoč, naj bo dan ali noč.

V Kontaktnem centru vam, poleg pomoči s spletno, mobilno in telefonsko banko ter ostalih bančnih storitev, zdaj nudimo tudi video klic z našimi svetovalci. Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu. Z odgovori  na vsa vaša vprašanja in s pomočjo za vse morebitne zaplete. 

Kaj vse vam nudimo:

  • informacije o bančni ponudbi,
  • informativne izračune za kredite, varčevanja in še kaj,
  • sestanek v poslovalnici po vaši želji,
  • najbolj aktualne novosti, 
  • tehnično podporo na daljavo v primeru težav s spletno banko in še mnogo več.

Izberite svojo pot do banke. 

Kadarkoli, naj bo dan ali noč.

Nas lahko pokličete na 01 477 2000

Pokličite  

Nam lahko pišete

Pišite  

Se lahko v živo pogovarjate z nami prek video klica

Video klic

Se lahko z nami pogovarjate preko Viber klepeta

Za dostop do klepeta z NLB svetovalcem preko Viber kanala skenirajte spodnjo kodo s telefonom ali kliknite na gumb. Za klepet na računalniku ali telefonu morate imeti nameščeno Viber aplikacijo.

Viber klepet

In kaj vse vam nudimo prek video klica:

Za vzpostavitev video klica potrebujete le spletno kamero in veljaven osebni dokument. Na ta način vam bodo naši svetovalci lahko:

  • preverili stanje in prilive na računu
  • naročili nove kode za aktivacijo mobilne banke
  • izdelali potrdilo o plačilu
  • svetovali o bančni ponudbi
  • pomagali uspešno vstopiti v vašo spletno banko
  • in izvedli še mnogo drugih stvari, za katere bi sicer morali obiskati poslovalnico.

Video klic lahko izvedete tudi neposredno iz vaše spletne ali mobilne banke, kjer so vam svetovalci prek klepeta ali video klica na voljo vse dni v letu, 24 ur na dan.

Poslovna mreža

Izguba ali kraja kartice

Ste morda izgubili, založili ali kako drugače ostali brez kartice? Nemudoma pokličite na + 386 1 477 20 00 in za vas bomo uredili vse potrebno.

Pišite nam in nam zaupajte svoje vprašanje ali mnenje!

Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna in želimo si, da jo delite z nami!

Pišite nam


Stroški, obrestne mere ter splošni pogoji video klica in klepeta


Pogosta vprašanja

Za uporabo video klica in spletnega klepeta banka ne zaračunava pristopnine, niti mesečne uporabnine.

Za vsako opravljeno bančno storitev ali finančno transakcijo z uporabo video klica banka zaračuna nadomestilo v skladu z vsakokrat veljavno tarifo banke za fizične in pravne osebe, na način kot se nadomestilo obračuna pri opravljanju plačilnih storitev in ostalih storitev na bančnem okencu v poslovalnici banke.

Za uporabnike NLB Teledoma, ki opravijo  postopek prepoznave za telefonsko banko, veljajo Splošni pogoji za NLB Teledom.

Za uporabo video klica potrebujete kamero z avtofokus-om in ločljivostjo najmanj 720p, ter zvočnik / slušalke in mikrofon (ki je lahko vgrajen v spletni kameri ali na slušalkah).

Uporabnik lahko z uporabo video klica opravlja pretežni del klasičnih storitev banke, ki jih lahko sicer opravlja v poslovalnici banke, razen transakcij, za katere to ni možno zaradi veljavne zakonodaje, iz varnostnih razlogov, poslovne politike banke ali drugih razlogov. Bolj podrobne informacije o naboru storitev lahko uporabnik dobi preko video klica ali klepeta oz. drugih komunikacijskih kanalov banke.

Več o tem lahko preberete v splošnih pogojih, ki so na voljo tukaj.

Izberite namen, znesek in zavarovanje kredita po svoje in jih prilagodite po svoje.
Iz udobja doma si lahko hitro preračunate možnosti kredita, ki vam najbolj ustrezajo.
Želim narediti izračun!
Skrita vsebina
Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!