Bančno svetovanje in pomoč, naj bo dan ali noč.
V Kontaktnem centru vam, poleg pomoči s spletno, mobilno in telefonsko banko ter ostalih bančnih storitev, zdaj nudimo tudi video klic in klepet z našimi svetovalci. Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu. Z odgovori na vsa vaša vprašanja in s pomočjo za vse morebitne zaplete.
Kadarkoli, naj bo dan ali noč. | Nas lahko pokličete na 01 477 2000. | Nam lahko pišete | Si lahko dopisujete z nami prek spletnega klepeta. | Se lahko v živo pogovarjate z nami prek video klica. |
---|---|---|---|---|
Za vzpostavitev video klica potrebujete le spletno kamero in veljaven osebni dokument. Na ta način vam bodo naši svetovalci lahko:
Video klic lahko izvedete tudi neposredno iz vaše spletne ali mobilne banke, kjer so vam svetovalci prek klepeta ali video klica na voljo vse dni v letu, 24 ur na dan.
Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna in želimo si, da jo delite z nami!
Storitev klepet je namenjena vsem, ki iščete splošne informacije o naših storitvah in jih na naših spletnih straneh niste našli. Svetovalci, ki so na voljo 24/7, vam bodo te informacije podali v najkrajšem možnem času. Še niste poskusili? Kliknite tukaj in klepetajte s prostim svetovalcem.
Za uporabo klepeta in video klica** potrebujete:
Naprava | Operacijski sistem | Brskalnik | Internetni dostop |
Osebni računalnik | Operacijski sistem Windows 7 SP1 ali novejša | - Chrome, verzija 57 ali novejša | Minimalno 2/2 Mbs |
MacOS, verzija 10.12 »Sierra« ali novejša | |||
Mobilni aparat ali tablica | Android, verzija 5.0. ali novejša | - Chrome, verzija 57 ali novejša | 3G 2/2 Mbps |
iOS, verzija 11.0 ali novejša |
* Delovanje Video v brskalniku Safari in Internet Explorer na računalniku deluje samo z namestitvijo vtičnika.
** Za video klic potrebujete kamero z avtofokus-om in ločljivostjo 720p.
Za uporabo video klica in spletnega klepeta banka ne zaračunava pristopnine, niti mesečne uporabnine.
Za vsako opravljeno bančno storitev ali finančno transakcijo z uporabo video klica banka zaračuna nadomestilo v skladu z vsakokrat veljavno tarifo banke za fizične in pravne osebe, na način kot se nadomestilo obračuna pri opravljanju plačilnih storitev in ostalih storitev na bančnem okencu v poslovalnici banke.
Za uporabnike NLB Teledoma, ki opravijo postopek prepoznave za telefonsko banko, veljajo Splošni pogoji za NLB Teledom.