NLB Kontaktni center

Bančno svetovanje in pomoč, naj bo dan ali noč.

V Kontaktnem centru vam, poleg pomoči s spletno, mobilno in telefonsko banko ter ostalih bančnih storitev, zdaj nudimo tudi video klic in klepet z našimi svetovalci. Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu. Z odgovori  na vsa vaša vprašanja in s pomočjo za vse morebitne zaplete. 

Kaj vse vam nudimo:

  • informacije o ponudbi za podjetja,
  • najbolj aktualne novosti,
  • sestanek s poslovnim skrbnikom oziroma strokovnjakom s področja, ki vas zanima,
  • tehnično podporo na daljavo v primeru težav s spletno banko in še mnogo več.

Izberite svojo pot do banke. 

Kadarkoli, naj bo dan ali noč.

Nas lahko pokličete na 01 477 2000.

Nam lahko pišete na info@nlb.si

Si lahko dopisujete z nami prek spletnega klepeta. Se lahko v živo pogovarjate z nami prek video klica.

Pokličite  

Pišite  

Klepetajte

Se vidimo?

In kaj vse vam nudimo prek video klica:

Uporabnik lahko z uporabo video klica opravlja pretežni del klasičnih storitev banke, ki jih lahko sicer opravlja v poslovalnici banke, razen transakcij, za katere to ni možno zaradi veljavne zakonodaje, iz varnostnih razlogov, poslovne politike banke ali drugih razlogov. Bolj podrobne informacije o naboru storitev lahko uporabnik dobi preko video klica ali klepeta.

Za video klic pripravite osebni identifikacijski dokument (npr. osebno izkaznico), ki ga za identifikacijo uporabljate v bančni poslovalnici oziroma podjetniškem centru. Tega morate pokazati, da lahko svetovalcu naročite katero od naslednjih storitev:

  • plačilo UPN/SEPA naloga do 15.000 EUR,
  • interni prenosi med računi do 15.000 EUR,
  • interni prenosi med drugimi računi v NLB d.d. do 15.000 EUR,
  • menjavo sredstev v drugo valuto v okviru istega računa,
  • nakazilo v humanitarne namene,
  • ponovno naročilo aktivacijskih kod za mobilno banko Klikpro (npr. v primeru zamenjave mobilne naprave),
  • ponastavitev gesla za e-obvestila in dostop do spletne banke NLB Proklik,
  • naročilo na sestanek za odprtje novega poslovnega računa.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Poleg naštetega lahko prek video klica poizveste informacije, oddate reklamacije o stanju in prometu na svojih računih in tudi tistih, na katerih ste pooblaščeni, ter o karticah.

Poslovna mreža

Izguba ali kraja kartice

Ste morda izgubili, založili ali kako drugače ostali brez kartice? Nemudoma pokličite na + 386 1 477 20 00 in za vas bomo uredili vse potrebno.

Pišite nam in nam zaupajte svoje vprašanje ali mnenje!

Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo delite z nami. Vaše mnenje predstavlja priložnost, da ponudbo prilagajamo vašim željam in potrebam.

Pišite nam


Stroški, obrestne mere ter splošni pogoji video klica in klepeta


Pogosta vprašanja

Storitev klepet je namenjena vsem, ki iščete splošne informacije o naših storitvah in jih na naših spletnih straneh niste našli. Svetovalci, ki so na voljo 24/7, vam bodo te informacije podali v najkrajšem možnem času. Še niste poskusili? Kliknite tukaj in klepetajte s prostim svetovalcem.

Za uporabo klepeta in video klica** potrebujete:

 Naprava

 Operacijski sistem

 Brskalnik

 Internetni dostop

 Osebni računalnik

 Operacijski sistem Windows 7 SP1 ali novejša

 - Chrome, verzija 57 ali novejša
 - Mozilla Firefox*, verzija 43 ali novejša
 - Microsoft Internet Explorer* 9 ali novejša
 - Safari, verzija 10.1 ali novejša

 Minimalno 2/2 Mbs

 MacOS, verzija 10.12 »Sierra« ali novejša

 Mobilni aparat ali tablica

 Android, verzija 5.0. ali novejša

 - Chrome, verzija 57 ali novejša
 - Firefox, verzija 53.02 ali novejša
 - Safari, verzija 10 ali novejša (samo spletni pogovor)

 3G 2/2 Mbps
 4G (LTE) 2/2 Mps
 WiFi: 2/2 Mbps

 iOS, verzija 11.0 ali novejša

* Delovanje Video v brskalniku Safari in Internet Explorer na računalniku deluje samo z namestitvijo vtičnika.
** Za video klic potrebujete kamero z avtofokus-om in ločljivostjo 720p.

Za uporabo video klica in spletnega klepeta banka ne zaračunava pristopnine, niti mesečne uporabnine.

Za vsako opravljeno bančno storitev ali finančno transakcijo z uporabo video klica banka zaračuna nadomestilo v skladu z vsakokrat veljavno tarifo banke za fizične in pravne osebe, na način kot se nadomestilo obračuna pri opravljanju plačilnih storitev in ostalih storitev na bančnem okencu v poslovalnici banke.

Za uporabnike NLB Teledoma, ki opravijo  postopek prepoznave za telefonsko banko, veljajo Splošni pogoji za NLB Teledom.

NLB Teledom   080 15 85

NLB Teledom - 080 15 85

Prijazni bančni strokovnjaki smo vam na voljo vse dni v letu, 24 ur na dan za vse splošne informacije in storitve telefonske banke.

NLB Proklik

NLB Proklik

Elektronska banka - odprta 24/7, v kateri lahko z računalnikom hitro, preprosto in varno izvajate različne bančne storitve.

SMS-Opomnik o prilivu na račun

Ob vsakem prilivu na poslovni račun glede na izbrani znesek na mobilni telefon prejmete SMS-sporočilo.

Skrita vsebina

Pišite nam in nam zaupajte svoje vprašanje ali mnenje

* Podatki so obvezni.

Podatek je obvezen.
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
Če želite prejeti odgovor, vnesite svoje kontaktne podatke.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.

Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Vaše osebne podatke z obrazca bomo uporabili samo za posredovanje odgovora na vaše vprašanje. Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

Zaradi varovanja zasebnosti v obrazec ne vpisujete svojih zaupnih podatkov, kot so PIN številka, številka kartice, številka osebnega računa ...

Hvala.