Bančno svetovanje in pomoč, naj bo dan ali noč.
V Kontaktnem centru vam, poleg pomoči s spletno, mobilno in telefonsko banko ter ostalih bančnih storitev, zdaj nudimo tudi video klic z našimi svetovalci. Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu. Z odgovori na vsa vaša vprašanja in s pomočjo za vse morebitne zaplete.
Kadarkoli, naj bo dan ali noč. | Nas lahko pokličete na 01 477 2000. | Nam lahko pišete | Si lahko dopisujete z nami prek spletnega klepeta. | Se lahko v živo pogovarjate z nami prek video klica. |
---|---|---|---|---|
Uporabnik lahko z uporabo video klica opravlja pretežni del klasičnih storitev banke, ki jih lahko sicer opravlja v poslovalnici banke, razen transakcij, za katere to ni možno zaradi veljavne zakonodaje, iz varnostnih razlogov, poslovne politike banke ali drugih razlogov. Bolj podrobne informacije o naboru storitev lahko uporabnik dobi preko video klica ali klepeta.
Za video klic pripravite osebni identifikacijski dokument (npr. osebno izkaznico), ki ga za identifikacijo uporabljate v bančni poslovalnici oziroma podjetniškem centru. Tega morate pokazati, da lahko svetovalcu naročite katero od naslednjih storitev:
Poleg naštetega lahko prek video klica poizveste informacije, oddate reklamacije o stanju in prometu na svojih računih in tudi tistih, na katerih ste pooblaščeni, ter o karticah.
Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo delite z nami. Vaše mnenje predstavlja priložnost, da ponudbo prilagajamo vašim željam in potrebam.
Za uporabo video klica in spletnega klepeta banka ne zaračunava pristopnine, niti mesečne uporabnine.
Za vsako opravljeno bančno storitev ali finančno transakcijo z uporabo video klica banka zaračuna nadomestilo v skladu z vsakokrat veljavno tarifo banke za fizične in pravne osebe, na način kot se nadomestilo obračuna pri opravljanju plačilnih storitev in ostalih storitev na bančnem okencu v poslovalnici banke.
Za uporabnike NLB Teledoma, ki opravijo postopek prepoznave za telefonsko banko, veljajo Splošni pogoji za NLB Teledom.
Za uporabo video klica potrebujete kamero z avtofokus-om in ločljivostjo najmanj 720p, ter zvočnik / slušalke in mikrofon (ki je lahko vgrajen v spletni kameri ali na slušalkah).
Uporabnik lahko z uporabo video klica opravlja pretežni del klasičnih storitev banke, ki jih lahko sicer opravlja v poslovalnici banke, razen transakcij, za katere to ni možno zaradi veljavne zakonodaje, iz varnostnih razlogov, poslovne politike banke ali drugih razlogov. Bolj podrobne informacije o naboru storitev lahko uporabnik dobi preko video klica ali klepeta oz. drugih komunikacijskih kanalov banke.
Več o tem lahko preberete v splošnih pogojih, ki so na voljo tukaj.
Prijazni bančni strokovnjaki smo vam na voljo vse dni v letu, 24 ur na dan za vse splošne informacije in storitve telefonske banke.
Elektronska banka - odprta 24/7, v kateri lahko z računalnikom hitro, preprosto in varno izvajate različne bančne storitve.
SMS-Opomnik o prilivu na račun
Ob vsakem prilivu na poslovni račun glede na izbrani znesek na mobilni telefon prejmete SMS-sporočilo.