NLB Kontaktni center

Bančno svetovanje in pomoč, naj bo dan ali noč.

V Kontaktnem centru vam, poleg pomoči s spletno, mobilno in telefonsko banko ter ostalih bančnih storitev, zdaj nudimo tudi video klic z našimi svetovalci. Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu. Z odgovori  na vsa vaša vprašanja in s pomočjo za vse morebitne zaplete. 

Kaj vse vam nudimo:

  • informacije o ponudbi za podjetja,
  • najbolj aktualne novosti,
  • sestanek s poslovnim skrbnikom oziroma strokovnjakom s področja, ki vas zanima,
  • tehnično podporo na daljavo v primeru težav s spletno banko in še mnogo več.

Izberite svojo pot do banke. 

Kadarkoli, naj bo dan ali noč.

Nas lahko pokličete na 01 477 2000.

Nam lahko pišete

Si lahko dopisujete z nami prek spletnega klepeta. Se lahko v živo pogovarjate z nami prek video klica.

Pokličite  

Pišite  

Klepetajte

Se vidimo?

In kaj vse vam nudimo prek video klica:

Uporabnik lahko z uporabo video klica opravlja pretežni del klasičnih storitev banke, ki jih lahko sicer opravlja v poslovalnici banke, razen transakcij, za katere to ni možno zaradi veljavne zakonodaje, iz varnostnih razlogov, poslovne politike banke ali drugih razlogov. Bolj podrobne informacije o naboru storitev lahko uporabnik dobi preko video klica ali klepeta.

Za video klic pripravite osebni identifikacijski dokument (npr. osebno izkaznico), ki ga za identifikacijo uporabljate v bančni poslovalnici oziroma podjetniškem centru. Tega morate pokazati, da lahko svetovalcu naročite katero od naslednjih storitev:

  • plačilo UPN/SEPA naloga do 15.000 EUR,
  • interni prenosi med računi do 15.000 EUR,
  • interni prenosi med drugimi računi v NLB d.d. do 15.000 EUR,
  • menjavo sredstev v drugo valuto v okviru istega računa,
  • nakazilo v humanitarne namene,
  • ponovno naročilo aktivacijskih kod za mobilno banko Klikpro (npr. v primeru zamenjave mobilne naprave),
  • ponastavitev gesla za e-obvestila in dostop do spletne banke NLB Proklik,
  • naročilo na sestanek za odprtje novega poslovnega računa.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Poleg naštetega lahko prek video klica poizveste informacije, oddate reklamacije o stanju in prometu na svojih računih in tudi tistih, na katerih ste pooblaščeni, ter o karticah.

Poslovna mreža

Izguba ali kraja kartice

Ste morda izgubili, založili ali kako drugače ostali brez kartice? Nemudoma pokličite na + 386 1 477 20 00 in za vas bomo uredili vse potrebno.

Pišite nam in nam zaupajte svoje vprašanje ali mnenje!

Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo delite z nami. Vaše mnenje predstavlja priložnost, da ponudbo prilagajamo vašim željam in potrebam.

Pišite nam


Stroški, obrestne mere ter splošni pogoji video klica in klepeta


Pogosta vprašanja

Za uporabo video klica in spletnega klepeta banka ne zaračunava pristopnine, niti mesečne uporabnine.

Za vsako opravljeno bančno storitev ali finančno transakcijo z uporabo video klica banka zaračuna nadomestilo v skladu z vsakokrat veljavno tarifo banke za fizične in pravne osebe, na način kot se nadomestilo obračuna pri opravljanju plačilnih storitev in ostalih storitev na bančnem okencu v poslovalnici banke.

Za uporabnike NLB Teledoma, ki opravijo  postopek prepoznave za telefonsko banko, veljajo Splošni pogoji za NLB Teledom.

Za uporabo video klica potrebujete kamero z avtofokus-om in ločljivostjo najmanj 720p, ter zvočnik / slušalke in mikrofon (ki je lahko vgrajen v spletni kameri ali na slušalkah).

Uporabnik lahko z uporabo video klica opravlja pretežni del klasičnih storitev banke, ki jih lahko sicer opravlja v poslovalnici banke, razen transakcij, za katere to ni možno zaradi veljavne zakonodaje, iz varnostnih razlogov, poslovne politike banke ali drugih razlogov. Bolj podrobne informacije o naboru storitev lahko uporabnik dobi preko video klica ali klepeta oz. drugih komunikacijskih kanalov banke.

Več o tem lahko preberete v splošnih pogojih, ki so na voljo tukaj.

NLB Teledom   080 15 85

NLB Teledom - 080 15 85

Prijazni bančni strokovnjaki smo vam na voljo vse dni v letu, 24 ur na dan za vse splošne informacije in storitve telefonske banke.

NLB Proklik

NLB Proklik

Elektronska banka - odprta 24/7, v kateri lahko z računalnikom hitro, preprosto in varno izvajate različne bančne storitve.

NLB SMS Opomnik o prilivu na račun

SMS-Opomnik o prilivu na račun

Ob vsakem prilivu na poslovni račun glede na izbrani znesek na mobilni telefon prejmete SMS-sporočilo.

Potrebujete pomoč?Začni klepet  
Skrita vsebina
Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!