Skoči na vsebino
Vstop Nadgradnja

NLB Proklik novosti

Preverite kakšne so glavne novosti takojšnjih SEPA plačil
Kaj lahko nastavite
Transakcijski limit – najvišji znesek za eno plačilo.
Dnevni limit – skupni znesek vseh plačil na dan.
Kako lahko nastavim limit
V NLB Prokliku kliknite zg. levo pri nazivu podjetja na ikono človeka. Spodaj se prikažejo trenutno nastavljeni limiti oz. gumb Uredi za nastavitev novih limitov.
Kdo lahko spremeni limit
Imetnik računa, pooblaščenec ali zakoniti zastopnik.
Pooblaščenci na računu imetnika računa lahko oddajo zahtevo za odobritev in spremembo višine limita, če imajo pooblastilo za podpisovanje plačilnih nalogov.
Upošteva se limit, ki je določen kot zadnji, ne glede na to, kdo ga je nastavil.
Nastavljen limit velja za poslovni račun in za vse uporabnike, ki poslujejo s tem računom.
Dobro je vedeti
Pri plačilih z vnaprej določenim datumom se upošteva limit na dan valute.
če je limit prenizek, se plačilo ne izvede – preverite ga pravočasno. O tem boste obveščeni ob osveževanju podatkov v NLB Prokliku.
Omejitev zneska plačil velja za vse digitalne kanale
v NLB Prokliku, v Klikproju in pri drugih ponudnikih, ki omogočajo odreditev SEPA plačil z vašega računa.
Limit plačil bo veljal le za SEPA kreditna plačila (plačila v tujino niso predmet teh limitov).
Na kaj bodite pozorni
Pri plačilih podjetjem uporabljajte uradne nazive podjetij, kot so vpisani v javnih registrih
Pri nakazilih fizičnim osebam vnesite polno ime in priimek – brez okrajšav ali vzdevkov
Če podatki niso skladni, boste prejeli opozorilo
V primeru delnega ujemanja podatkov, boste prejeli tudi pravilni naziv prejemnika.
Kaj pomenijo posamezna opozorila
Če boste vnesli pravilne podatke prejemnika, se ne prikaže nobeno opozorilo. Plačilni nalog oddate kot do sedaj.
“Podatek o nazivu se delno ujema” – sistem vam pokaže predlog pravilnega naziva. Ponovno preverite podatke. Če nadaljujete s plačilom, bo znesek lahko nakazan napačnemu prejemniku
“Podatek o nazivu se ne ujema” – naziv prejemnika se ne ujema z imetnikom računa. Ponovno preverite podatke. Če nadaljujete s plačilom, bo znesek lahko nakazan napačnemu prejemniku
“Preverjanje ni možno” – banka prejemnika še ni vključena v sistem preverjanja
“Storitev trenutno ni na voljo” – poskusite znova pozneje; če kljub opozorilu plačilo izvedete, lahko pride do napačnega nakazila
Ne glede na rezultat ujemanja, boste lahko nadaljevali s plačilom.
Še vedno v Arhiv- Nalogi ostane tudi informacija o statusu naloga (Izvršen/Zavrnjeno/Poslan).

Postanite uporabnik NLB Proklika

<p>Obiščite poslovno enoto</p>

Obiščite poslovno enoto

Dogovorite se za dan in uro, ki vam ustreza.

<p>Naročite klic</p>

Naročite klic

Vnesite telefonsko številko, na katero vas bomo poklicali.

Potrebujete pomoč? Pokličite nas na 01 477 2000 in odgovorili bomo na vaša vprašanja.