Skoči na vsebino
Vstop Nadgradnja

Kaj naj storimo, če prejmemo opozorilo, da se podatek o nazivu prejemnika ne ujema?

Če ste npr. vnesli naziv prejemnice Manja Novak in IBAN, pravilna prejemnica za navedeni IBAN pa je Marija Novak, boste prejeli zgornje obvestilo. 

Kot plačnik: 

  • preverite pravilnost vnosa podatkov in/ali 
  • pri prejemniku plačila preverite, kako se njegovo podjetje uradno imenuje, oz. pravilno ime in priimek pri fizični osebi 
  • nato popravite vnos in ponovite transakcijo. 

 

Če boste nadaljevali s plačilom brez popravka, bo znesek lahko nakazan napačnemu prejemniku, za kar banka ne prevzema odgovornosti. 

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Ne, storitev VoP je za uporabnike brezplačna.

Preberi več

Banka ima v svojih registrih podatke/nazive podjetij, ki so jih ta predložila ob odprtju njihovih poslovnih računov. Te podatke banka posreduje tudi na AJPES za vključitev v register.

Preberi več

V tem primeru priporočamo, da poizkusite s preverjanjem podatkov o prejemniku kasneje, ko bo storitev spet na voljo. Če nadaljujete s plačilom, se lahko zgodi da bo znesek nakazan napačnemu prejemniku.

Preberi več