Preverite novosti v Kliku

Novosti

Enak na vseh napravah

Enak videz, enak postopek, na vseh napravah. Ne glede na to, ali do novega NLB Klika dostopate prek pametnega telefona ali računalnika, povsod boste imeli na voljo enake funkcionalnosti in uporabniško izkušnjo .


Finance vedno pod nadzorom

Za boljši nadzor vaše porabe lahko vsaki transakciji določite kategorijo. Na mesečni ravni tako vidite, kje potrošite največ. Prav tako si lahko poljubno določite mesečne proračune za različne nakupovalne kategorije in ste opozorjeni, ko jih presežete.


Zapleteno je naenkrat enostavno

S posodobljenim čarovnikom za plačila enostavno nakažite denar ali plačajte položnico. Ni pomembno kakšno plačilo ali v katero državo. Vnesete samo višino zneska in številko računa, čarovnik pa izbere naslednje korake.


Kjerkoli in kadarkoli

Ni vam treba obiskati NLB Poslovalnice, da bi uživali v vseh naših prednostih in storitvah. Novi NLB Klik omogoča vam 24-urni dostop do vašega bančnega računa iz udobja doma ali ko ste na poti.

Glavne prednosti

Enostavno plačevanje in upravljanje s plačili

Čarovnik za plačila vas vodi pri plačilu UPN, prenosi med vašimi računi in plačilu v tujino.

Plačujte hitreje s skeniranjem QR kode ali izbiro prejemnika
 

Upravljajte svoje e-račune, trajnike in direktne obremenitve SDD
 

Hitri pregled in upravljanje vseh vaših produktov in financ

Spremljajte stanja, transakcije in izpiske na vaših proudktih

Pregled vaše finančne slike, denarnega toka in porabe

Predčasno poplačajte limit na kartici
 

Sklepanje storitev in komunikacija z banko 24/7

Spremenite limit na vaši plačilni kartici ali sklenite NLB Osebni kredit do 40.000 EUR.

Podpišite dokumente brez obiska poslovalnice

Obveščanje o aktivnostih na vašem računu prek potisnih sporočil 

Kako deluje NLB Klik?

 
 

Stroški

Pristopnina k digitalni banki NLB Klik za:
Za vse uporabnike brezplačno
Uporabnina digitalne banke NLB Klik za:
Za vse uporabnike brezplačno

Splošni pogoji

Splošni pogoji uporabe digitalne banke NLB Klik
Splošni pogoji poslovanja

Plačila

Enostavno plačevanje

  • Čarovnik za plačila vas vodi pri plačilu UPN, prenosi med vašimi računi in plačilu v tujino
  • Plačujte hitreje s skeniranjem QR kode, ponovitvijo plačila ali izbiro prejemnika
  • V Prihajajočih plačilih spremljajte prihodnje obveznosti (trajnike, SDD,…)
  • V Arhivu plačil spremljajte vsa plačila spletnega in mobilnega Klika
  • Upravljajte svoje E-račune, trajnike in direktne obremenitve SDD
  • Novo! Uvoz QR kode iz galerije fotografij na vašem telefonu 


Produkti

Hiter pregled in upravljanje vseh vaših produktov 

  • Spremljajte stanja na vaših produktih
  • Preglejte transakcije in prenesite izpiske vašega računa
  • Zamenjajte valuto 


Sklepanje in naročilo storitev

24/7

  • Predčasno poplačajte limit na kartici
  • Sklenite NLB Osebni kredit do 35.000 EUR
  • Oddajte vlogo za stanovanjski kredit
  • Spremenite paket
  • Dostopajte do sklepanja zavarovanj Vita 
  • Sprememba limita na plačilni ali posojilni kartici


Obvestila in sporočila 

Spremljajte vso vašo dosedanjo komunikacijo z banko

  • O dogajanju na vaših računih ste obveščeni s potisnimi sporočilu na mobilnem telefonu
  • Pošljite sporočilo banki glede na izbrano potrebo ali težavo (sporočilo osebnemu bančniku, tehnična pomoč, ipd.), z možnostjo dodajanja priponk (.pdf, .jpg, .jpeg, .png)
  • Dostopajte in imejte pregled nad vsemu sporočili med vami in banko


Nadzor nad financami

Spremljajte vašo porabo

  • Spremljate denarni tok na svojih računih, vaše prilive in porabo
  • S samodejno kategorizacijo vam določimo kategorijo porabe, v katero spada določen strošek (Živila, Avto & prevozi, Kavarne & restavracije, ipd.)
  • Načrtujte mesečne stroške z oblikovanjem proračunov, ki vam omogočajo lažji pregled nad vašo porabo po določenih kategorijah 

    

Naložite si aplikacijo NLB Klik

          

Kaj potrebujem za uporabo NLB Klika?

  • Osebni račun.
  • Veljaven elektronski naslov.
  • Osebni računalnik ali pametno mobilno napravo z dostopom do interneta.
  • Varnostni element: aktiviran generator OTP 
  • Osebni računalnik ali pametno mobilno napravo z ustreznim operacijskim sistemom in brskalnikom.

Pred prvo uporabo: kako aktiviram generator enkratnih gesel OTP?

Za uporabo NLB Klika, je potrebno aktivirati generator enkratnih gesel OTP na mobilni napravi.

1. korak:  Namestite si brezplačno aplikacijo NLB Klik 

2. korak:  Aktivirajte generator enkratnih gesel OTP:

  • vnesite serijsko številko, ki ste jo prejeli na elektronski naslov,
  • vnesite aktivacijsko kodo, ki ste jo prejeli preko SMS sporočila.

Na mobilnem telefonu mora biti vzpostavljena povezava z internetom.

Kako aktiviram mobilno banko NLB Klik?

Varnost je na prvem mestu

Digitalna banka NLB Klik zagotavlja najvišjo stopnjo varnosti za uporabnike z uporabo sodobnih tehnologij, varnostnih elementov in upoštevanjem aktualnih varnostnih smernic. NLB Klik zato za delovanje zahteva sodobno strojno in programsko opremo.  

Dodatna varnost v mobilni banki

Za zagotavljanje varne uporabe in zaščite pred poskusi vdorov mobilna banka NLB Klik ne deluje na mobilnih napravah z odklenjenim sistemskim dostopom (root, jailbreak) ali z nameščenimi nevarnimi aplikacijami.

Mobilno banko NLB Klik je mogoče na mobilne naprave namestiti zgolj preko uradnih trgovin aplikacij Google Play store, Apple App store in Huawei AppGallery.

Varno shranjeni podatki in varna komunikacija

Digitalna banka NLB Klik ne hrani nobenih podatkov v spletnem brskalniku oziroma na mobilni napravi. Vsi podatki so varno spravljeni na NLB strežnikih, po prijavi v digitalno banko pa se v njej prikažejo. Vsa komunikacija med vašo digitalno banko in NLB-jem je šifrirana in tako zaščitena pred prisluhi in prestrezanjem v omrežjih.

Prijava in odjava iz digitalne banke

  • Prijava v spletno banko NLB Klik z uporabniškim imenom in enkratnim geslom OTP.
  • Enkratno geslo OTP geslo se vsakokrat znova generira v mobilni banki NLB Klik.
  • Enkratna gesla OTP so veljavna kratek čas, potem postanejo neuporabna.
  • Prijava v mobilno banko NLB klik s PIN številko, ki jo določi in pozna le uporabnik.
  • Po nastavitvi PIN številke je mogoče vklopiti prijavo z biometrijo (prstni odtis, prepoznava obraza).
  • Številka PIN se ne hrani v mobilni napravi in na strežnikih NLB, zato do nje ni mogoče priti z vdorom v mobilno napravo. V primeru pozabljene PIN številke je potrebno mobilno banko znova aktivirati. 
  • Po petih zaporednih vnosih PIN številke se mobilna banka blokira, tako da je onemogočeno nadaljnje ugibanje.
  • Samodejna odjava iz digitalne banke po 3 minutah neaktivnost za primer, če se pozabite odjaviti.
  • Dodatno potrjevanje plačilo v spletni banki z SMS OTPjem in s PIN številko ali biometrijo v mobilni banki.

Zlata pravila varne uporabe NLB Klika

Za varnost lahko veliko storite tudi sami, zato vam priporočamo upoštevanje zlatih pravil varne uporabe digitalne banke NLB Klik.

​​​​​​​1.    Ne delite svojih gesel in osebnih podatkov! Nikoli ne vpisujte svojih gesel in osebnih podatkov na spletnih straneh, ki se vam zdijo sumljive. Ali pa ste do njih prišli prek povezav v elektronski pošti ali v priponkah elektronske pošte (zato strogo upoštevajte nasvet številka 2.).

2.    Če ste dobili sumljivo elektronsko pošto ali SMSne odpirajte prilog, ne klikajte na povezave.

3.    Pogosto menjajte geslo in PIN številko - na bankomatih in pri digitalnem bančništvu pogosto zamenjajte PIN številke.

4.    Uporabljajte biometrijo za prijavo v aplikaciji NLB Klik in NLB Pay.

5.    Izogibajte se avtomatskemu shranjevanju gesel v internetnem brskalniku.

6.    Bodite izredno pozorni ob vsakem telefonskem kontaktu, zlasti, če gre pri tem za posredovanje osebnih podatkovgesel in dostopov. Osredotočite se na domene, s katerih je bilo sporočilo poslano, oz. na url naslove. 

7.    Svoj računalnik oz. prenosno napravo (telefon, tablica, prenosnik) primerno zaščitite s kakovostnimi protivirusnimi programi in požarnimi zidovi.

8.    Nameščajte le aplikacije, ki jih poznate, oziroma aplikacije znanega izvora. Ob nameščanju aplikacij bodite pozorni, da aplikacijam ne daste dovoljenj za dostopnost (eng. accessibility).

9.    V primeru nenavadnega ali sumljivega delovanja naprave svetujemo ponastavitev naprave na tovarniške nastavitve.

10.    Obiskujte in kupujte samo na preverjenih internetnih straneh.

Če ste prejeli sumljivo elektronsko sporočilo ali SMS ali telefonski klic ali pa ste celo že posredovali osebne podatke in gesla, se takoj obrnite na naš Kontaktni center – na voljo vam je 24/7  prek telefonske številke 01 477 2000 ali prek video klica, da vam naši svetovalci blokirajo kartice in digitalno bančništvo.

Več o varnosti in o tem, kako prepoznati spletne prevare si lahko preberete na https://www.nlb.si/varnost

Odkrijte novi Klik - kratek vodič

Želite imeti na dosegu roke PDF dokument z vsemi pogostimi vprašanji in odgovori o Kliku? Prenesite si ga na svoj računalnik.

Vodič

Največkrat ste nas vprašali

Kako plačam položnico v NLB Kliku?

V NLB Kliku so vam na voljo različne možnosti plačila kot:
- Plačilo ali prenos (na prvem koraku vnesete le znesek nakazila in račun prejemnika, referenco in datum plačila spremenite na naslednjem koraku)
- Slikaj in plačaj (plačilo s skeniranjem QR kode ali levega dela položnice)
- Plačilo iz Prejemnikov (Prejemnik ima shranjene podatke o številki računa, naslovu,… zato lahko hitreje izvedete plačilo)
- Ponovitev plačila iz Preteklih plačil (ko želite določeno plačilo ponoviti)

Ko izberete način, vas aplikacija vodi dalje v proces plačila, ki je v novem NLB Kliku krajši in hitrejši.

Več si oglejte v slikovnih navodilih:

1. Ročni vnos UPN

2. Slikaj in plačaj

3. Plačilo iz Prejemnikov

4. Ponovitev plačila

Video navodila

Kako naredim interni prenos med računi?

To naredite enako kot vsako drugo plačilo: meni Plačila > Plačilo ali prenos > iz Prejemnikov izberete vaš račun, kamor želite nakazati sredstva > Vnesete znesek > Na naslednjem koraku izberete račun, iz katerega želite opraviti nakazilo

Kje najdem izpiske (tudi za pretekla leta)?

Do izpiskov lahko dostopite preko menija Moji produkti.

Na mobilnem telefonu: Prijava v NLB Klik > Moji produkti > Klik na tri pikice desno zgoraj na produktu (Osebni račun) >Izpiski

V spletni banki: Prijava v NLB Klik > Moji produki > Izberete račun/produkt > Zavihek Izpiski

Kje se nahajajo hitra plačila in kako jih shranim?

Hitra plačila so se preoblikovala v Prejemnike. Najdete jih v meniju Plačila > Prejemniki (mobilna aplikacija) oziroma samo v meniju Prejemniki (spletna banka). Vsaka številka računa je lahko samo en prejemnik, na katerega lahko izvajate plačila. Ko pogledate podatke prejemnika, vidite tudi pretekla plačila temu prejemniku, ki jih lahko enostavno ponovite.

Kako dobim potrdilo o plačilu?

Potrdilo o plačilu pridobite s klikom na želeno transakcijo, kjer pri podrobnostih transakcije izberete ikono za »prenos« (ikona puščice). Ko se vam potrdilo o transakciji prenese in odpre, ga lahko pošljete na izbrani elektronski naslov ali ga delite z uporabo ostalih aplikacij, ki to omogočajo (Gmail, Facebook, Viber, ipd.)

Kje najdem varčevalni račun, pooblaščenski račun?

Varčevalni ali pooblaščenski račun najdete v meniju Moji produkti > Varčevalni račun oz. Moji produkti > Pooblaščenski račun.

Kako ponovim plačilo?

Preteklo plačilo v NLB Kliku ponovite tako, da v meniju Plačila > Pretekla plačila kliknete na opravljeno plačilo, pri čemer se vam izpišejo podrobnosti tega plačila. Nato kliknete Ponovi plačilo (ikona kroga s puščico) in v obrazcu, ki se vam odpre, preverite in po potrebi spremenite podatke (znesek, idr.).

Kako se odjavim iz NLB Klika?

Odjava iz mobilne aplikacije: prva stran > klik na ikono osebe zgoraj desno > klik spodaj Odjava

Odjava iz spletne aplikacija: prva stran > klik na vaše ime zgoraj desno > klik spodaj Odjava

Kako izvedem nakazilo v tujino?

Plačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.

Kako predčasno poplačam plačilno kartico?

V meniju moji produkti izberete kartico > Podrobnosti kartice (tri pikice) > Finančne podrobnosti > gumb spodaj Poplačaj limit. Aplikacija vas nato vodi naprej po korakih, do izvedbe plačila.

Pogosta vprašanja in odgovori

Novi NLB Klik

Kaj je novi NLB klik in kako deluje?

Novi NLB Klik je sodobna digitalna banka, ki vam omogoča, da imate pregled in upravljanje svojih financ pri roki na vsakem koraku. NLB Klik je ena aplikacija, v katero lahko vstopate tako preko računalnika (spletna aplikacija), kot preko svojega mobilnega telefona (mobilna aplikacija).

Sem uporabnik NLB Klika. Kaj moram narediti, da lahko uporabljam novi NLB Klik na računalniku?

V tem primeru obiščete spletno povezavo do novega NLB Klika, kamor vstopite na enak način kot v stari NLB Klik (vnesete svoje obstoječe uporabniško ime in OTP geslo).


Dostop in aktivacija

Sem komitent NLB ampak ne uporabljam spletnega in mobilnega bančništva. Kako lahko to aktiviram?

Za pričetek uporabe NLB Klika najprej oddate naročilo za dostop. To lahko uredite na naslednje načine:
- z videoklicem v NLB 24/7 (pri sebi imejte veljavni osebni dokument)
- z obiskom najbližje NLB poslovalnice.

Kaj je enkratno geslo OTP ali generator OTP?

Enkratno geslo OTP (one-time password) je edinstvena 8 mestna številka, ki jo ustvarite v mobilni aplikaciji NLB Klik z generatorjem OTP. Geslo OTP velja samo za enkratno prijavo, z njim pa lahko dostopate do spletne aplikacije NLB Klik.

Sem uporabnik spletne banke. Ali lahko uporabljam tudi mobilno?

Seveda. Na telefon si iz trgovine Google Play ali App Store naložite aplikacijo NLB Klik, nato pa nas pokličite v NLB 24/7, kjer vam bomo aktivirali mobilno aplikacijo.

Na katerih mobilnih napravah in operacijskih sistemih lahko uporabljam NLB Klik?

Za uporabo mobilne NLB Klik potrebujete pametni mobilni telefon ali tablico, z operacijskim sistemom iOS (verzija 14.0 ali višja), Android (verzija 8.0 ali višja) in novih napravah Huawei brez Google aplikacij.

Ali lahko NLB Klik istočasno uporabljam na več mobilnih napravah?

Ne, uporaba NLB Klika je mogoča samo na eni mobilni napravi.


Plačila in prejemniki

Kako plačam položnico v NLB Kliku?

V NLB Kliku so vam na voljo različne možnosti plačila kot:
- Plačilo ali prenos (na prvem koraku vnesete le znesek nakazila in račun prejemnika, referenco in datum plačila spremenite na naslednjem koraku)
- Slikaj in plačaj (plačilo s skeniranjem QR kode ali levega dela položnice)
- Plačilo iz Prejemnikov (Prejemnik ima shranjene podatke o številki računa, naslovu,… zato lahko hitreje izvedete plačilo)
- Ponovitev plačila iz Preteklih plačil (ko želite določeno plačilo ponoviti)

Ko izberete način, vas aplikacija vodi dalje v proces plačila, ki je v novem NLB Kliku krajši in hitrejši.

Več si oglejte v slikovnih navodilih:

1. Ročni vnos UPN

2. Slikaj in plačaj

3. Plačilo iz Prejemnikov

4. Ponovitev plačila

Kako nakažem denar prek telefonske številke (in-plačilo)?

Dosedanja in-plačila so sedaj Flik plačila, ki delujejo med vsemi bankami v Sloveniji. Na voljo so v aplikaciji NLB Pay. Iz NLB Klika pa tja vodi bližnjica (Plačila > Flik plačilo).

Pogoj za uporabo je, da imate aktivirano aplikacijo NLB Pay. Več o Fliku.

Kje so moja Hitra plačila? Kaj so Prejemniki?

Vse prejemnike iz vaših Hitrih plačil lahko zdaj najdete v meniju Prejemniki in še naprej hitro plačujete, brez izpolnjevanja podrobnosti.

Kako izvedem plačilo shranjenemu prejemniku v NLB Kliku?

V tem primeru vstopite v meni Prejemniki > izberete željenega prejemnika > Več > Plačaj.

Kako shranim prejemnika v NLB Kliku?

Prejemnika v NLB Kliku shranite ob izvedbi plačila. Ko izpolnite »Plačilo ali prenos« , pred potrditvijo plačila izberite še »Shranite prejemnika«.

Kako spremenim ali izbrišem prejemnika iz NLB Klika?

Za spremembo ali izbris prejemnika odprete meni Prejemniki, kjer se vam bodo izpisali vsi vaši prejemniki v NLB Kliku. Izberete prejemnika > Več > Uredi oz. Izbriši.

Kako izvedem plačilo v tujino v NLB Kliku?

Plačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.

Kaj so prihodnja plačila? Ali lahko vidim kakšen je skupen znesek vseh prihodnjih plačil?

V meniju Prihodnja plačila najdete prikaz vseh plačil, ki vas čakajo v naslednjih mesecih.
Obenem se vam, ko odprete meni, ob imenu tekočega/naslednjega meseca izpiše skupni znesek prihodnjih plačil.

Kaj so pretekla plačila? Ali lahko plačila iz spletne aplikacije vidim tudi v mobilni aplikaciji in obratno?

Pretekla plačila so arhiv vseh vaših plačil, tudi iz »starega« Klika oz. Klikina. Da, v preteklih plačilih vidite vsa plačila, ne glede na to, prek katere naprave ste jih oddali.

Kako ponovim preteklo plačilo v NLB Kliku? Ali lahko spremenim znesek, če ponovim plačilo?

Preteklo plačilo v NLB Kliku ponovite tako, da v meniju Plačila > Pretekla plačila kliknete na opravljeno plačilo, pri čemer se vam izpišejo podrobnosti tega plačila. Nato kliknete Ponovi plačilo (ikona kroga s puščico) in v obrazcu, ki se vam odpre, preverite in po potrebi spremenite podatke (znesek, idr.).

Kje v NLB Kliku vidim SEPA direktno bremenitev?

Prihajajoče SEPA direktne bremenitve vidite v meniju Plačila > Prihodnja plačila. Že izvedene SEPA direktne bremenitve pa v meniju Plačila > Pretekla plačila > SDD.

Kako dobim potrdilo o plačilu?

Potrdilo o plačilu pridobite s klikom na želeno transakcijo, kjer pri podrobnostih transakcije izberete ikono za »prenos« (ikona puščice). Ko se vam potrdilo o transakciji prenese in odpre, ga lahko pošljete na izbrani elektronski naslov ali ga delite z uporabo ostalih aplikacij, ki to omogočajo (Gmail, Facebook, Viber, ipd.)

Kaj je e-račun in kako se lahko naročim na prejemanje?

Na prejem e-računa se v NLB Kliku prijavite v meniju Plačila > E-računi > Več > Prijava na e-račun. V naslednjem koraku vpišete davčno številko ali naziv izdajatelja e-računa (podjetja, ki izdaja e-račun) in referenco/sklic z izdanega zadnjega računa, ki ste ga prejeli od izdajatelja (zato potrebujete pri sebi zadnji račun, ki ste ga prejeli od izdajatelja). Dodatne informacije o e-računih najdete TUKAJ.

Kako plačam e-račun v NLB Kliku?

V NLB Kliku odprete meni Plačila > E-računi. Izberete transakcijski račun (v primeru, da jih imate več) in izpišejo se vam vsi prejeti e-računi. Odprete e-račun, ki ga želite poravnati, kliknete Več > Plačaj. Nato preverite vsa izpolnjena polja v kreiranem plačilu, jih potrdite in v naslednjem koraku potrdite plačilo.

Kako odprem nov trajni nalog?

Trajni nalog odprete v meniju Plačila > Trajni nalogi > Odprtje trajnega naloga. V obrazcu nato izpolnite/izberete:
- vaš račun, ki ga želite bremeniti,
- znesek mesečne bremenitve,
- račun, kamor naj se znesek nakaže.

Kako pravilno izpolniti plačilni nalog glede na referenco/sklic (sklicevanje na številko obremenitve) prejemnika?

Informacije o izpolnjevanju plačilnih nalogov najdete v Navodilih za izpolnjevanje obrazca UPN - Univerzalni plačilni nalog (http://www.nlb.si/navodila-upn).

Ali lahko za plačilo položnice uvozim QR kodo iz svoje galerije fotografij na telefonu?

Da, novi NLB Klik omogoča tudi uvoz QR kode iz galerije na vašem telefonu.

Kako uvozim QR kodo iz galerije fotografij?

To storite tako, da v meniju Plačila izberete Slikaj in plačaj, nato pa izberete Uvozi iz galerije. Če ste QR kodo prejeli kot del PDF dokumenta (npr. po e-pošti), jo je potrebno prenesti v galerijo naprave, kar bo najlažje s posnetkom zaslona. Fotografija QR kode mora biti jasna in ponavadi tudi povečana, (če je QR koda na osnovnem dokumentu prevelika, poskusite z zmanjšanjem).

Zakaj mi ob uvozu QR kode iz galerije javi napako?

Najverjetneje je razlog v slabi kvaliteti fotografije QR kode. Priporočamo vam, da QR kodo pred fotografiranjem ali zajemom zaslona povečate (ali zmanjšate), da bo ta čim bolj razločna.

Na mojem iPhone-u ne vidim možnosti uvoza QR kode iz galerije. Zakaj?

Funkcionalnost je trenutno na voljo samo za uporabnike naprav z operacijskim sistemom Android in HarmonyOS. V kratkem bo na voljo tudi za naprave iOS.

Ali lahko QR kodo uvozim tudi v spletnem NLB Kliku?

Ne, funkcionalnost je na voljo samo v mobilni aplikaciji NLB Klik.


Produkti

Na plačilni kartici imam plačila na SMS obroke. Zakaj ne vidim posameznega obroka v določenem mesecu?

Izboljšan prikaz SMS obrokov na plačilnih karticah je še v razvoju, trudimo se, da bo čim prej na voljo. Obroki bodo prikazani glede na obračunsko obdobje, v katerem zapadejo v plačilo. 

Zakaj mi ne deluje izvoz CSV za transakcije moje plačilne kartice? Prav tako nista mogoči kategorizacija in filtracija teh transakcij, zakaj?

Trenutno funkcionalnosti izvoza CSV, kategorizacija, filtracija in morebitne druge aktivnosti, vezane na plačilne kartice, še ne delujejo. Trudimo se, da bi jih čim prej zagotovili.

Kako deluje zaklep in odklep plačilne kartice?

Odklep in zaklep plačilne kartice si uredite, ko pri svoji kartici v meniju Moji produkti kliknete na tri pikice in izberete Nastavitve. Ko izberete Zakleni kartico, se vam onemogočijo vse storitve na kartici (plačila v tujini, dvigi gotovine, ipd.). Ko kartico odklenete, pa morate te storitve še enkrat sami aktivirati v tem meniju (če jih seveda želite zopet omogočiti).

Ali v novem NLB Kliku lahko naredim vplačilo v NLB Sklade? Kako to izvedem?

Vplačila v NLB Sklade lahko izvajate tudi v novem NLB Kliku.

To storite v meniju Moji produkti, na NLB Skladu, v katerega želite vplačati:

  • na spletu izberite zavihek Varčevanje in izberite Vplačaj na produktu za vplačilo (Pristopna izjava, Varčevalni načrt, ipd.),
  • na mobilnem telefonu izberite tri pikice, nato Varčevanje, izberite produkt za vplačilo in izberite Vplačaj.

Zakaj v izvozu transakcij mojega računa ne vidim šumnikov?

Prikaz šumnikov je odvisen od vaših nastavitev v programu Excel. Če datoteko odprete samo z dvojnim klikom, šumniki ne bodo prikazani pravilno. Če pa prenos iz brskalnika uvozite v prazen Excel (meni Podatki – Dobi podatke iz Excelovega zvezka – izberete vaš prenos iz brskalnika) in pri uvozu izvor datoteke nastavite na 65001: Unicode UTP-8, vam bo program prikazal tudi šumnike.


Nastavitve

Kako spremenim osebne podatke v NLB Kliku?

Za spremembo osebnih podatkov vstopite v meni Moj profil. Za spremembo stalnega naslova nas morate poklicati prek video klica ali nas obiskati v poslovalnici.

Kje vidim vsa moja sporočila banki?

Vsa komunikacija/korespondenca med vami in banko v NLB Kliku je na voljo v meniju Sporočila. V mobilni aplikaciji do sporočil dostopate s klikom na ikono kuverte, ki jo najdete v meniju Več.

Kje v NLB Kliku vidim obvestila, ki jih prejmem od banke?

Obvestila so vidna v meniju z ikono zvončka.

Kako lahko urejam prikaz računov/produktov? Ali jih lahko preimenujem?

Prikaz svojih računov in produktov si uredite v meniju Moji produkti > Urejanje prikaza produktov. Svoje račune lahko po želji preimenujete, prav tako pa jih lahko skrijete iz prikaza produktov v vašem NLB Kliku.


Upravljanje osebnih financ

Kaj mi omogoča meni Pregled?

V meniju Pregled lahko spremljate denarni tok na svojih računih in karticah, vaše prilive in porabo (ki je razdeljena tudi glede na vrsto/kategorijo transakcije).

Kaj je kategorija/vrsta transakcije? Kako in kje lahko transakcije kategoriziram?

Za boljši nadzor vaše porabe se vsaki transakciji določi kategorija porabe, v katero spada (Živila, Avto & prevozi, Kavarne & restavracije, ipd.). S tem imate na mesečni ravni pregled, za katere dobrine največ trošite in s tem možnost boljšega nadzora nad porabo.

V primeru, ko transakcija ni samodejno označena oz. kategorizirana, ali pa vam samodejno izbrana kategorija ne ustreza, jo lahko določite/spremenite sami. To naredite tako, da najprej izberete račun in seznam vseh transakcij. S klikom na transakcijo se vam prikažejo njene podrobnosti, kjer lahko nato tudi določite/spremenite njeno kategorijo (ali več kategorij).

Ali lahko izklopim samodejno kategorizacijo?

Samodejna kategorizacija transakcij je sestavni del NLB Klika, ki uporabnikom omogoča hitrejši pregled porabe, kot če bi si morali vse kategorije ročno določati sami. Samodejne kategorizacije za posamezne uporabnike ne moremo izklopiti, pri čemer verjamemo, da je za uporabnike, ki jih poraba po kategorijah morda ne zanima, ta funkcionalnost zelo nemoteča.

Kaj so oznake transakcij (tags) in kako delujejo?

Načrtovanje stroškov je namenjeno mesečnemu načrtovanju stroškov po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad potrošnjo. Za načrtovane stroške vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku oziroma kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.

Kaj je Načrtovanje stroškov? Kaj se zgodi, če načrtujem strošek?

Načrtovanje stroškov je namenjeno mesečnemu načrtovanju stroškov po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad potrošnjo. Za načrtovane stroške vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku oziroma kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.

Kje lahko vidim stanje svojega celotnega premoženja pri NLBju?

Do 360° pregleda svojega premoženja dostopate iz menija Moji produkti > klik na gumb 360°. Poleg premoženja, ki ga imate pri NLB, si lahko v pregled ročno dodate tudi drugo premoženje.

Zakaj pri kategorizaciji transakcij ne morem ustvariti svoje kategorije?

Kategorizacija transakcij bo v kratkem potekala samodejno/avtomatsko, kar pomeni, da si posameznih transakcij ne boste rabili označevati sami, ampak bo to za vas naredil sistem, ki se bo sproti učil in izboljševal.

V primeru, da bi uporabniki ustvarjali svoje kategorije, se sistem ne bi bil zmožen učinkovito učiti razporejanja transakcij v pravilne kategorije.

Za lažji pregled po lastnih kriterijih predlagamo uporabo oznak (tags), po katerih lahko nato filtrirate transakcije.

Zakaj pri pregledu premoženja (360° finančna slika) vidim samo trenutno stanje, nimam pa pregleda za pretekle mesece in leta?

360° pregled finančne slike prikaže stanje na dan ogleda. V prihodnje si želimo to zagotovili tudi za pretekla obdobja. 

Zakaj se pri pregledu prilivov/odlivov vidijo tudi transakcije, ko si prenakazujem denar med mojimi računi (iz osebnega na varčevalnega, ipd.)?

Pregled prilivov/odlivov se vodi glede na posamezni račun, zato se vedno prikazujejo vse transakcije, ki so se na tem računu zgodile. V primeru prenosa sredstev iz npr. osebnega računa na varčevalni račun pride do odliva na osebnem računi in priliva na varčevalni račun. Za primer boljšega pregleda nad zunanjimi prilivi na račun vam priporočamo kategorizacijo transakcij in pregled po kategorijah ali oznakah.


Storitve in naročila

Kakšne storitve lahko sklenem v NLB Kliku?

V NLB Kliku lahko 24/7 sklepate:
- NLB Hitri kredit (meni Ponudba)
- NLB plačilne in NLB posojilne kartice (meni Ponudba)
- spremembe limita na karticah (Moji produkti > Podrobnosti kartice)

Ali lahko v NLB Kliku naročim tudi druge storitve in kako?

Seveda, naročite in sklenete lahko vse ostale storitve iz ponudbe NLB in jih digitalno podpišete v NLB Kliku.

V meniju Ponudba lahko dostopate do avtomatiziranih naročil, za vse ostale storitve pa enostavno pošljete sporočilo banki (meni Sporočila > Novo sporočilo) in napišete, katero storitev potrebujete. V obeh primerih vas bo nato za nadaljevanje postopka kontaktiral osebni svetovalec.

Kako podpišem dokument v NLB Kliku?

V NLB Kliku je omogočeno oddaljeno podpisovanje določenih dokumentov, v primerih, ko v NLB Kliku uredite naročilo produkta, storitve ali želite kakšno drugo spremembo vašega poslovanja. Ko prejmete dokument v podpis, lahko do njega dostopate v meniju Podpis dokumentov. Pred tem boste na SMS in/ali e-mail prejeli obvestilo, da smo vam dokument poslali v podpis.


Varnost

Kako je poskrbljeno za varnost v NLB Kliku?

Za varnost poslovanja v NLB Kliku smo poskrbeli z več elementi, ki zagotavljajo visok nivo varnosti spletnega poslovanja.
• Prijava v spletno banko NLB Klik je večstopenjska - z uporabniškim imenom, enkratnim geslom OTP;
• Prijava v mobilno banko Klikin s PIN številko ali biometrijo (prstni odtis, prepoznava obraza);
• Samodejna odjava iz spletne in mobilne banke vas varuje pred tem, če bi se iz spletne ali mobilne banke pozabili odjaviti;
• Ob vstopu v spletno banko vas vedno obvesti o vstopu v vaš NLB Klik;
• Šifrirana komunikacija med vami in NLB Klik spletno ali mobilno banko;
• Dodatno potrjevanje plačil v spletni banki z uporabo SMS OTP;
• Možnost blokade plačil za NLB Klik spletno in mobilno banko;
• Možnost zaklepa in blokade kartic;
• Možnost blokade NLB Klik spletne in mobilne banke.

Kako povečati varnost osebnega računalnika in uporabe NLB Klika?

Priporočamo vam, da dosledno upoštevate nasvete za varno uporabo digitalnega bančništva na NLB spletni strani: http://www.nlb.si/varnost

NLB Klik vam omogoča višjo varnost tudi z dodatnim potrjevanjem plačil in SMS sporočilom ob vstopu.

Kaj pomeni »Zaradi neaktivnosti vam je potekla seja«?

To obvestilo prejmete, kadar smo zaznali, da NLB Klika določen čas niste uporabljali. Zaradi varnosti se morate prijaviti ponovno.

Zakaj v novem NLB Kliku ni potrebno vpisati vstopnega gesla, kot je bilo to pri starem Kliku na spletu?

Dodatno statično Vstopno geslo ni več potrebno, ker je NLB Klik že nekaj časa na voljo le za uporabnike, ki dostopajo z Enkratnim geslom OTP. Vstopno geslo je bilo prvenstveno namenjeno uporabnikom, ki so dostopali s kvalificiranim digitalnim potrdilom. Za varnost poslovanja v NLB Kliku smo poskrbeli z več dodatnimi elementi, ki zagotavljajo visok nivo varnosti spletnega poslovanja:

  • Samodejna odjava iz spletne in mobilne banke vas varuje pred tem, če bi se iz spletne ali mobilne banke pozabili odjaviti;
  • SMS ali potisno sporočilo ob vstopu v spletno banko vas vedno obvesti o vstopu v vaš NLB Klik;
  • Šifrirana komunikacija med vami in NLB Klik spletno ali mobilno banko;
  • Dodatno potrjevanje plačil v spletni banki z uporabo SMS OTP;
  • Možnost blokade plačil za NLB Klik spletno in mobilno banko;
  • Možnost zaklepa in blokade kartic;
  • Možnost blokade NLB Klik spletne in mobilne banke.

Za prihodnost imamo na področju avtentikacije in potrjevanja plačil v planu še nekaj izboljšav in sprememb.  


Pomoč

Kaj je enkratno geslo SMS OTP?

SMS OTP predstavlja dodatno avtentikacijo pri določenih plačilih ter spremembi osebnih podatkov v spletni aplikaciji. Potrditev bo zahtevana skladno s stopnjo tveganosti transakcij in zahtevano varnostno politiko banke, ki upošteva različne zakonsko predpisane dejavnike. Osemmestno enkratno geslo velja tri minute, prejmete ga na vašo mobilno številko.

Kam lahko pokličem v primeru težav pri uporabi NLB Klika?

V primeru težav pri uporabi nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.

Kaj moram storiti, če sem pomotoma izbrisal e-pošto ali SMS sporočilo za aktivacijo generatorja OTP?

V tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.

Izbrisal sem NLB Klik na telefonu oziroma imam nov telefon. Kaj naj naredim?

Ponovno naložite aplikacijo na svoj telefon in nato zahtevajte novo serijsko številko in aktivacijsko kodo (s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali z video klicem).

Vnesel sem pravilen PIN in vseeno ne morem vstopiti v mobilno aplikacijo NLB Klik. Kaj je narobe?

Zavrnjen dostop je lahko posledica:
- varnostnih omejitev. Za ponovni vstop počakajte 30 sekund;
- napačnih časovnih nastavitev na vaši mobilni napravi. Preverite nastavljen datum, uro in časovni pas. Priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.

Večkrat sem napačno vpisal PIN, zdaj pa ne morem več v NLB Klik. Kaj lahko storim?

V tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte prek video klica.

Pozabil sem PIN. Kako dobim novega?

Če ste pozabili PIN, morate ponovno aktivirati mobilno aplikacijo. Najprej zahtevajte izdajo nove serijske številke in aktivacijske kode s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali s kontaktom prek video klica. Ko boste prejeli novi kodi, pojdite v aplikacijo, kliknite na »Vnesi kode!, vpišite kodi in nastavite nov PIN.


Poskusna uporaba mobilne banke NLB Klik

Kaj pomeni »poskusna uporaba« mobilne banke NLB Klik?

V prihodnje vam bomo mobilno banko NLB Klik pred večjimi posodobitvami ponudili v poskusno uporabo (t.i beta testiranja). Vsi uporabniki, ki se prijavite k poskusni uporabi boste imeli dostop do posodobitev in nadgradenj preden bodo te na voljo vsem uporabnikom. Tako boste prvi z dostopom do novih funkcionalnosti in drugih novosti, ki jih bomo v prihodnosti predstavili v NLB Kliku.

Namen poskusne uporabe je, da preverimo delovanje in všečnost novosti, preden jih ponudimo vsem uporabnikom, k čimer nam lahko pomagajo le vaše povratne informacije in izkušnje iz poskusne uporabe mobilne banke.

Uporabniki, ki ste k poskusni uporabi NLB Klika že pristopili pred predstavitvijo novega NLB Klika ste ostali v skupini za testno uporabo, ponovna prijava ni potrebna. Skupino za poskusno uporabo pa lahko seveda kadarkoli tudi zapustite.

Kdo lahko sodeluje pri poskusni uporabi NLB Klika?

K poskusni uporabi se lahko prijavite vsi obstoječi uporabniki mobilne banke NLB Klik, ki uporabljate mobilno napravo z operacijskim sistemom Android in iOS.

Z mobilnimi napravami HarmonyOS, ki ne podpirajo Google aplikacij pri poskusni uporabi zaenkrat ne morete sodelovati.

Android: Kako se vključim v skupino poskusnih uporabnikov?

K poskusni uporabi se prijavite se tej povezavi, nato pa počakajte nekaj minut, da Google sprejme prijavo. Ko bo na voljo NLB Klik za poskusno uporabo jo boste videli v trgovini Google Play kot običajno posodobitev aplikacije.

Android: Ne deluje mi povezava za prijavo v skupino poskusnih uporabnikov, stran se ne naloži?

  • Če se prijavljate preko osebnega računalnika poskusite še s prijavo neposredno iz mobilnega telefona (enaka povezava).
  • Če se prijavljate preko mobilnega telefona poskusite še s prijavo preko osebnega računalnika (enaka povezava).
  • Skopirajte povezavo (dolg pritisk na povezavo, Kopiraj povezavo), ročno odprite brskalnik in povezavo prilepite v vrstico za naslov.
  • Poskusite s prijavo preko mobilne naprave neposredno na strani NLB Klik v trgovini Google Play store. Podrsajte po ekranu dokler se ne prikaže sekcija »Pridružite se programu preizkušanju različice beta« (»Join the beta«). Kliknite na gumb »Pridruži se« (»Join«) in sledite navodilom na zaslonu

Android: Po prijavi v skupino poskusnih uporabnikov ne morem posodobiti aplikacije NLB Klik, posodobitev ni na voljo?

  • NLB Klik za poskusno uporabo ne bo ves čas na voljo, posodobitev boste videli le, ko bomo pripravljali nadgradnjo oziroma preden bo ta na voljo vsem uporabnikom. Možna sta tudi dva problema s samo prijavo k poskusni uporabi:

  • Po prijavi je potrebno počakati nekaj časa (5 do 10 minut), da Google uredi vse potrebno.
  • Preverite, če ste se uspešno prijavili v program preizkušanja različice beta. S telefonom poiščite NLB Klik v Google Play tore in podrsajte po ekranu dokler se ne prikaže sekcija »Pridružite se programu preizkušanju različice beta« (»Join the beta«). Če ste se uspešno prijavili v pilota mora na tem mestu pisati »Ste preizkuševalec različice beta« (»You are a beta tester«).

Android: Po prijavi v pilota vidim posodobitev aplikacije NLB Klik, ampak posodobitev ne deluje. Na ekranu se vrti krogec a se nič ne zgodi.

Občasno pride do težav v delovanju trgovine Google Play store. Predlagamo da poskusite:

  • Zaprite aplikacijo Google Play store (aplikacijo morate zapreti, da ne bo več tekla v ozadju)
  • Ponovno zaženite telefona (izklop/vklop)
  • Pobrišite začasni pomnilnik aplikacije Google Play store (Nastavitve/Aplikacije/Google Play store/Spomin/Izbriši začasni pomnilnik)
  • Če nič od tega ne pomaga odstranite aplikacijo Klikin (Odstrani) in jo ponovno namestite. V tem primeru potrebujete nove aktivacijske kode, ki jih lahko naročite v NLB 24/7

Android: Ali lahko zapustim skupino poskusnih uporabnikov? Kako?

Kadarkoli lahko prenehate s poskusno uporabo NLB Klika:

  • Na tej povezavi odjavite iz skupine za poskusno uporabo
  • Iz mobilnega telefona odstranite aplikacijo NLB Klik
  • Počakajte nekaj minut, nato iz trgovine Google Play store znova prenesete NLB Klik – sedaj bo to standardna aplikacija, ki jo uporabljajo vsi uporabniki
  • NLB Klik bo potrebno ponovno aktivirati. Obrnite se na naš kontaktni center na 01 477 20 00 in pridobite nove aktivacijske kode.

iOS: Kako se vključim v skupino poskusnih uporabnikov na iOSu?

Na vašo mobilno napravo si namestite aplikacijo Testflight, nato pa s to isto mobilno napravo kliknite na to povezavo. Potrdite sodelovanje pri poskusni uporabi in sledite navodilom na ekranu za posodobitev NLB Klik preko aplikacije TestFlight.

NLB Klik za poskusno uporabo ne bo ves čas na voljo, posodobitev boste videli le, ko bomo pripravljali nadgradnjo oziroma preden bo ta na voljo vsem uporabnikom

iOS: Kako pridobim kodo za prenos NLB Klika iz aplikacije Testflight?

Za posodobitev NLB Klika preko TestFlighta ne potrebujete kode (t.i reedem code), preprosto obiščite to povezavo in tako pridobite dostop do posodobitev.

iOS: Kako lahko zapustim skupino poskusnih uporabnikov na iOSu?

Kadarkoli lahko prenehate s poskusno uporabo NLB Klika. Odprite aplikacijo TestFlight in kliknite na NLB Klik. Na spodnjem delu zaslona je gumb »Stop testing«, preko katerega izstopite iz skupine za poskusno uporabo NLB Klika. Nato:

  • Iz mobilnega telefona odstranite aplikacijo NLB Klik
  • Iz trgovine Apple App store znova prenesete NLB Klik – sedaj bo to standardna aplikacija, ki jo uporabljajo vsi uporabniki
  • NLB Klik bo potrebno ponovno aktivirati. Obrnite se na naš kontaktni center na 01 477 20 00 in pridobite nove aktivacijske kode.

Datum objave: 23.5.2024

Moteno delovanje NLB Klika

V nedeljo, 26. maja 2024, med 1.30 in 5.30 uro, bo zaradi nadgradnje sistema, moteno delovanje NLB Klika in ostalih tržnih poti.

Hvala za razumevanje.

Datum objave: 23.5.2024

Na voljo je nova različica digitalne banke NLB Klik

Nova različica prinaša blokado delovanja NLB Klika na Android napravah z nameščeno zlonamerno programsko opremo (več na www.nlb.si.klik/varnost) ter več izboljšav in popravkov napak.

NLB d.d.

Datum objave: 22.5.2024

Moteno delovanje NLB Klika

V petek, 23. maja 2024 okoli 15.00, se lahko zaradi nadgradnje pojavijo kratkotrajne motnje v delovanju NLB Klika.

Hvala za razumevanje.

Datum objave: 26.7.2023

Obstoječa spletna banka NLB Klik in mobilna banka Klikin se poslavljata

Od 23. avgusta 2023, od 10. ure dalje, spletna banka NLB Klik in mobilna banka Klikin ne bosta več na voljo.

Nadomestil ju bo novi NLB Klik, do katerega lahko prek računalnika dostopate na povezavi www.nlbklik.si, uporabniki mobilne banke Klikin pa si aplikacijo posodobite v novi NLB Klik.

Prijavite se z enakimi uporabniškimi podatki kot do sedaj.  

NLB d.d.





Postanite uporabnik NLB Klika

Vklop prek video klica

Za takojšen vklop NLB Klika nas pokličite preko video klica, na voljo smo vam 24/7. Potrebujete le svojo osebno izkaznico, vse ostalo uredimo mi.

Video klic

Vklop v poslovalnici

Obiščite najbližjo poslovalnico, vklop NLB Klika vam bodo uredili naši prijazni svetovalci.

Naročite se na sestanek

Skrita vsebina

Naročite NLB Klik

Banka v kateri ste najhitreje, najbolj enostavno in pregledno uredite finance po svoje.
Kjerkoli in kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu. Sporočite nam podatke in pripravili vam bomo vse za uporabo NLB Klika.

* Podatki so obvezni.

Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.

V najkrajšem času vas bomo poklicali za dogovor o nadaljnjih korakih.

Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o nadaljnjih korakih.

Naročite se na sestanek

Izpolnite obrazec in se dogovorite za sestanek.

* Podatki so obvezni.

Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
** - vnesite enega od spodnjih kontaktnih podatkov
Podatek je obvezen.

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!