Želite nastaviti vstopno stran za Podjetja kot privzeto vstopno stran?

Kvalificirano digitalno potrdilo AC NLB (certifikat)

Kvalificirano digitalno potrdilo ali KDP (certifikat) vam omogoča identifikacijo ob vstopu v NLB Klik, izvedbo podpisa e-dokumentov in varovanje zaupnih podatkov s šifriranjem ob namestitve komponente za digitalno podpisovanje. Poleg klasičnih e-bančnih storitev se lahko naročite tudi na prejemanje e-računov, sklenete varčevanje ali odprete varčevalni račun in plačujete v spletnih trgovinah. Vse, kar morate storiti, je, da v NLB Klik vstopite s certifikatom in storitev potrdite z e-podpisom.

Navodila za delo s certifikatom

  • Navodila za prevzem, obnovo, izvoz, uvoz in brisanje certifikata ali za prenos certifikata na pametne kartice, USB-ključke ActivIdentity, mobilni telefon in tablični računalnik.

Sporočila, ki jih boste v NLB Kliku izmenjali z banko, so šifrirana. Ob vsakem vstopu se tako identificirate s certifikatom in osebnim geslom, ki ga poznate le vi, na drugi strani pa se s svojim certifikatom identificira tudi banka (kombinacija zasebnih in javnih ključev). Šifriran prenos podatkov, certifikat in osebno geslo omogočajo kar najvišjo stopnjo varnosti spletnega poslovanja.

Pomembno!

Certifikat (KDP) prevzemite na pametni USB-ključek ali pametno kartico, ki ju lahko kupite v trgovini z računalniško opremo. Ob prevzemu na disk računalnika pa si izdelajte varnostno kopijo. 

Komponenta za digitalno podpisovanje dokumentov v NLB Kliku

Komponento za digitalno podpisovanje potrebujete, če gre za:

  • direktno oddajo vezanih depozitov,
  • oddajo vlog za e-račune in
  • sklepanje NLB Varčevanj in NLB Varčevalnih računov.

Ob oddaji dokumenta se ta elektronsko podpiše ob uporabi posebne komponente za podpisovanje in vašega kvalificiranega digitalnega potrdila oziroma certifikata. Komponento za podpisovanje morate pred prvo uporabo namestiti v spletni brskalnik. Z e-podpisom so zagotovljeni dodatna overitev in podpis dokumenta ter časovni žig, s čimer je e-podpis enakovreden lastnoročnemu.

Potrebna oprema

Komponento lahko namestite in uporabljate v osebnih računalnikih z dostopom do spleta in nameščeno naslednjo programsko opremo:

  • operacijski sistem Microsoft Windows Vista (servisni paket 1 oz. 2), Windows 7 (servisni paket 1, 32- in 64-bitne različice), Windows 8 oz. 8.1, operacijski sistem Mac OS X ali Ubuntu Linux. Priporočamo uporabo zadnjih različic navedenih operacijskih sistemov z nameščenimi zadnjimi varnostnimi popravki;
  • spletni brskalnik Microsoft Internet Explorer 9.0, 10, 11, Mozilla Firefox, Google Chrome. Komponenta za elektronsko podpisovanje ne deluje v spletnem brskalniku Google Chrome na sistemu Ubuntu Linux. Priporočamo uporabo najnovejših različic spletnih brskalnikov, skladnih z vašim operacijskim sistemom;
  • za delovanje e-podpisovanja v spletnih brskalnikih Google Chrome, Opera  in Mozilla Firefox (na operacijskih sistemih Mac OS X ali Ubuntu Linux) je treba imeti nameščeno programsko opremo Java JRE (Oracle oz. SUN).
    Uporabniki OS Windows si Javo JRE namestite prek spletnega naslova www.java.com.
    Uporabniki Mac OS X in Ubuntu Linux si vtičnik (plugin) Sun Java namestite po navodilih operacijskega sistema, večinoma pa je Java že nameščena.

Delovanje komponente za podpisovanje v osebnih računalnikih z drugimi operacijskimi sistemi in brskalniki trenutno še ni podprto.

Dobro je vedeti!

Komponente za digitalno podpisovanje ni mogoče namestiti na mobilne telefone in tablične računalnike.

Namestitev komponente za podpisovanje

Postopek namestitve komponente za e-podpisovanje v NLB Kliku večinoma poteka samodejno, pri tem le sledite navodilom na zaslonu. Za namestitev morate v osebnem računalniku imeti administratorske pravice. Če jih nimate, vas na to med postopkom nameščanja opozori sistem. Po namestitvi komponente v spletnem brskalniku Mozilla Firefox je treba izvesti tudi ponovni zagon spletnega brskalnika, vstopiti v NLB Klik in vnesti ustrezen zahtevek.

Pred postopkom in med njim sledite navodilom za namestitev komponente:

za brskalnik Internet Explorer, 32-bitni za brskalnik Internet Explorer, 64-bitni za brskalnik Mozilla Firefox

Če samodejna namestitev komponente ni uspela, to lahko namestite tudi ročno. Pri tem morate izbrati komponento, skladno vašemu spletnemu brskalniku:


Uspešnost namestitve in delovanje komponente lahko preverite na testni strani.
Če pri nameščanju potrebujete pomoč, nas pokličite na telefonsko številko za tehnično pomoč (01 477 20 60). Delovni čas tehnične pomoči je ob delovnikih od 8. do 20. ure in ob sobotah od 9. do 19. ure.