Mobilna banka
Klikin

Imejte pregled nad financami
vedno in povsod.

Na voljo je novi NLB Klik! Spoznajte ga med prvimi.

Želim novi Klik

Naložite si aplikacijo Klikin

        

Klikin je namenjen vsem uporabnikom, ki želite do svojih financ dostopati kjerkoli in kadarkoli, brez obiska poslovalnice. V mobilni banki lahko preprosto izvajate enostavne, pa tudi bolj napredne bančne storitve ter tako prihranite čas in denar.

Klikin je na voljo na pametnih mobilnih telefonih z operacijskim sistemom iOS (verzija 14.0 ali višja), Android (verzija 8.0 ali višja) in novih napravah Huawei brez Google aplikacij (verzija 8.0 ali višja).

Z mobilno banko Klikin lahko izvajate enostavne bančne storitve

  • plačujete UPN in SEPA plačilne naloge (položnice)
  • plačujete položnice s skeniranjem QR kode
  • z in-plačilom lahko drugim uporabnikom Klikina denar nakažete brez da bi za to potrebovali podatke o naslovu in računu prejemnika
  • pregledujete stanje in promet na vseh svojih in pooblaščenskih računih ter plačilnih karticah,
  • pregledujete varčevanja, depozite in kredite,
  • pregledujete poslana plačila, ki jih lahko tudi prekličete, ponovno uporabite ali podrobnosti izvršene transakcije posredujete po elektronski pošti (potrdilo o plačilu).
  • preverite promet ter višino neporabljenega limita na plačilnih karticah, kartice pa lahko tudi aktivirate, deaktivirate in/ali blokirate
  • zamenjate denar med valutami (menjava se izvaja med 8. in 22. uro) in
  • prenašate sredstva med računi.

 

V Klikinu lahko opravljate tudi naprednejše bančne storitve

Hitri kredit

V Klikinu lahko sklenete Hitri kredit, ki vam omogoča, da do 35.000 evrov pridete le v nekaj minutah, brez obiska poslovalnice.

Naročila

Klikin omogoča oddajo naročil - kot na primer za spremembo limita na osebnem računu, plačilni kartici z odloženim plačilom oziroma drugih naročil (prost vnos). Oddano naročilo bo prejel bančni svetovalec.

Podpisovanje

Po oddanem naročilu za storitev boste v Klikin prejeli dokument v potrditev oz. digitalni podpis.

Integrirana pomoč in podpora

Če potrebujete pri uporabi pomoč kontaktnega centra, nas lahko kontaktirate naposredno iz mobilne banke. Video klic je na voljo v zavihku Kontakt.

 

Kako začnete uporabljati mobilno banko Klikin?

1Prenesete in namestite brezplačno aplikacijo Klikin (iOS/Android)
V AppStore in Google Play poiščite aplikacijo in jo prenesite na svoj mobilni telefon.

2Pridobite generator  OTP, če ga še nimate, in pristopite k mobilni banki Klikin 

Generator enkratnih gesel OTP lahko uporabniki NLB Klika naročite v svoji spletni banki, v poglavju Vsa naročila in vloge, sicer pa se za naročilo oglasite v NLB Poslovalnici

3Aktivirate generator OTP v aplikaciji in se s številko PIN prijavite v mobilno banko Klikin

Generator OTP se aktivira samo prvič, za vsako nadaljnjo prijavo v mobilno banko Klikin pa potrebujete številko PIN, ki ste jo sami določili ob aktivaciji generatorja OTP. Generator OTP lahko uporabljate tudi za dostop do spletne banke NLB Klik.

Video navodila za pričetek uporabe mobilne banke Klikin

Video navodila za uporaba SMS obrokov

Pogosta vprašanja

Izvajanje plačil morate najprej aktivirati v NLB Kliku (Osebni računi in kartice / Vsa naročila in vloge / Nastavitve mobilne banke Klikin – označite »Plačevanje« v sklopu »Nastavitve funkcionalnosti«) ali v poslovalnici.

Seveda, h Klikinu lahko pristopite v NLB Kliku (Osebni računi in kartice / Vsa naročila in vloge / Pristop k mobilni banki Klikin) ali v poslovalnici.

Pristop in uporaba Klikina sta za uporabnike NLB Klika brezplačna.

Seveda, saj mobilna banka Klikin deluje popolnoma samostojno in neodvisno od NLB Klika.

Uporaba mobilne banke Klikin?

Po izbiri "Klikin Prijava" in vnosu številke PIN ali potrditve s prstnim odtisom, se vam bo na zaslonu prikazalo stanje imetniških osebnih in varčevalnih računov ter stanje pooblaščenskih osebnih in varčevalnih računov.

               

Po vstopu v stranski meni (levo zgoraj) pa se vam odprejo dodatne možnosti:

  • Računi (vpogled v imetniške in pooblaščenske osebne in varčevalne račune),
  • Plačila in prenosi* (možnost izvajanja plačil: "in-plačilo", "Slikaj in plačaj", ročni vnos položnice ali Hitra plačila iz NLB Klika, internih prenosi in menjalnica) in Arhiv plačil,
  • Kartice (vpogled v promet in podrobnosti vaših kartic),
  • Varčevanja in depoziti (vpogled v sklenjena varčevanja in depozite),
  • Krediti (vpogled v podrobnosti kreditov in možnost sklenitve Hitrega kredita),
  • Naročila (naročilo spremembe limita na računu ali plačilni kartici, možnost oddaje vseh ostalih naročil),
  • Dokumenti (oddaljeno podpisovanje dokumentov v mobilni banki namesto v NLB poslovalnici),
  • Zavarovanja (pregled zavarovanj Vita in preusmeritev na spletno sklenitev zavarovanja).

*V mobilni banki Klikin lahko nakazila ali plačila izvajate le v domači valuti (EUR).

Kaj je mobilna aplikacija Klikin?

Mobilna aplikacija Klikin je sestavljena iz informativnega dela, generatorja enkratnih gesel OTP ter mobilne banke Klikin, s katero lahko dostopate do svojega osebnega računa in vam omogoča:

                                                    

  • vpogled v stanje in promet imetniških in pooblaščenih osebnih in varčevalnih računov; 
  • spremljanje stanja in prometa na plačilnih karticah;
  • plačevanje položnic (UPN nalogov) s funkcijo "Slikaj in plačaj" ali z ročnim vnosom, ter plačevanje obveznosti, ki ste jih v NLB Kliku shranili kot "Hitra plačila";
  • "in-plačilo" - preprosto nakazovanje denarja prijateljem, sorodnikom, sodelavcem ... kar prek imenika vašega pametnega telefona;
  • "Interne prenose" - sredstva lahko prenašate med svojimi osebnimi in varčevalnimi računi; 
  • vpogled v arhiv plačil, poslanih preko Klikina;
  • "Menjalnica" - funkcija, ki vam omogoča menjavo sredstev v okviru stanja izbranega računa. To pomeni, da lahko evre, ki jih imate na izbranem osebnem računu, zamenjate za hrvaške kune, ameriške dolarje, japonske jene ...
  • pregled nad varčevanji, depoziti in krediti;
  • sklepanje Hitrega kredita;
  • pregled kontaktov vašega svetovalca.

                                            

Brezplačni, informativni del aplikacije je namenjen vsem uporabnikom mobilnih naprav, s podprtimi operacijskimi sistemi, in omogoča, da:

                                 

  • poiščete najbližji bankomat ali poslovalnico;
  • uporabite informativno menjalnico in tečajnico;
  • vzpostavite neposreden kontakt z banko;
  • spremljate aktualna obvestila o delovanju in novostih mobilne banke Klikin.

                                         

                           

Del mobilne aplikacije je tudi generator enkratnih gesel OTP, ki zagotavlja ustrezno stopnjo varnosti pri uporabi mobilne banke, hkrati pa ga lahko uporabljate tudi za dostop do NLB Klika.


Kaj potrebujem?

Če želite pristopiti k mobilni banki Klikin, potrebujete:

                                      

  • NLB Osebni račun oz ustrezen bančni paket
  • ustrezno mobilno napravo (Klikin najbolje deluje na pametnih telefonih, lahko pa jo uporabljate tudi na tabličnih računalnikih) z operacijskim sistemo iOS (12.0 ali višji), Android (6.0 ali višji) in Huawei telefoni brez Google aplikacij (6.0 ali višji), ki omogoča podatkovni prenos ali povezavo do interneta.

                    

Mobilno banko Klikin lahko uporabljate, če naročite generator OTP in pristopite k mobilni banki Klikin. 

           

   

Mobilno banko Klikin lahko uporabljate le, če imate na napravi vklopljen prenos podatkov ali pa ste povezani v Wi-Fi omrežje. 


Namestitev mobilne aplikacije Klikin

V trgovini App Store ali Google Play poiščite aplikacijo Klikin in jo namestite na želeno mobilno napravo. 

Za prenos aplikacije Klikin lahko uporabite tudi QR kodo:

                     

         

   

Pred prvo uporabo mobilne banke Klikin, morate aktivirati tudi generator OTP,  ki zagotavlja ustrezno varnost pri uporabi mobilne banke. 


Pristop k mobilni banki Klikin in naročilo generatorja OTP

Za uporabnike spletne banke NLB Klik:

            

  • Če generatorja OTP še nimate, ga lahko naročite v NLB Kliku - v meniju izberite "Vsa naročila" in nato "Naročilo generatorja OTP in pristop k mobilni banki Klikin" ter izpolnite obrazec. 
  • Če generator OTP že uporabljate za dostop do NLB Klika, si v spletni banki le uredite pristop k mobilni banki Klikin - v meniju izberite "Vsa naročila" in nato "Pristop k mobilni banki Klikin", izpolnite obrazec, nastavite želene funkcionalnosti (izvajanje plačil in prejemanj in-plačil) ter limite za plačila (posamično plačilo, dnevni in mesečni limit). Označite še, da ste seznanjeni s Splošnimi pogoji in izberite "Naprej". Po oddaji bo mobilna banka Klikin aktivirana. Pri prijavi v Klikin pa uporabite številko PIN, ki ste jo določili za generator OTP ali vstopite s prstnim odtisom. 

Če niste uporabnik NLB Klika, le obiščite najbližjo NLB Poslovalnico, kjer boste v nekaj minutah uredili prav vse in takoj pričeli z uporabo mobilne banke Klikin.


Aktivacija generatorja OTP

Novi uporabnik mobilne banke Klikin za vstop in uporabo potrebujete generator OTP.

            

  • Če generator OTP že uporabljate za spletno banko NLB Klik, lahko z isto številko PIN generatorja OTP, vstopite tudi v mobilno banko Klikin.
  • Če generatorja OTP še ne uporabljate, ga aktivirajte po navodilih. Najprej pa si pripravite serijsko številko, ki ste jo prejeli po e-pošti in aktivacijsko kodo, ki ste jo prejeli v SMS-sporočilu.

                

                

Kako aktivirati OTP:

  • zaženite aplikacijo Klikin;
  • izberite "Aktiviraj OTP";
  • vpišite serijsko številko in aktivacijsko kodo;
  • določite 4-mestno številko PIN;
  • izberite "V redu".
  • Zapomnite si številko PIN, ki ste jo določili ob aktivaciji, saj jo bote potrebovali za uporabo mobilne banke Klikin in generatorja OTP.

Priporočamo, da se po uspešni aktivaciji generatorja OTP registrirate še v spletni aplikacija za administracijo avtentikacijskih metod (AAM) na naslovu https://aam.nlb.si. V aplikaciji AAM lahko samostojno upravljate z generatorjem OTP, potrebovali pa jo boste v primeru zamenjave mobilne naprave, pozabljene številke PIN, ponovne aktivacije generatorja OTP, izgube ali kraje mobilne naprave (navodila za prijavo v AAM). 


Prijava v mobilno banko Klikin

Za prijavo oziroma vstop v mobilno banko Klikin potrebujete številko PIN, ki ste jo določili ob aktivaciji generatorja OTP:

            

  • na vstopnem ekranu izberite "Prijava";
  • vnesite številko PIN;
  • po uspešni prijavi se vam na ekranu prikažejo stanja vaših računov.

              

PRIJAVA S PRSTNIM ODTISOM

Prijava s prstnim odtisom je na voljo, če vaša naprava podpira prstni odtis, če imate vsaj en prstni odtis že shranjen in imate za vstop v mobilno napravo nastavljeno geslo (passcode).

PRIJAVA S PRSTNIM ODTISOM

Možnost uporabe mobilne banke Klikin s prstnim odtisom lahko nastavite v meniju "Info - Touch ID" (iOS) in "Info - Prstni odtis" (Android), kjer si možnost lahko tudi kadarkoli izklopite:

  

  • prijavite se s številko PIN in v meniju izberite "Info" in "Touch ID";
  • z drsnikom vklopite Touch ID / Prstni odtis in za takojšno aktivacijo izberite "Ponovna prijava";
  • vnesite številko PIN in aktivirajte prstni odtis.
  • V nadaljevanju lahko Klikin uporabljate s prstnim odtisom in/ali vnosom številke PIN.

                     

PRIJAVA S PREPOZNAVO OBRAZA

Možnost uporabe mobilne banke Klikin s prepoznavo obraza lahko nastavite v meniju "Info - Face ID" (iOS), kjer si možnost lahko tudi kadarkoli izklopite:

  

  • prijavite se s številko PIN in/ali prstnim odtisom in v meniju izberite "Info" in "Face ID";
  • z drsnikom vklopite Face ID / Prepoznavo obraza in za takojšno aktivacijo izberite "Ponovna prijava";
  • vnesite številko PIN in/ali skenirajte prstni odtis in aktivirajte prepoznavo obraza.
  • V nadaljevanju lahko Klikin uporabljate s prstnim odtisom, vnosom številke PIN in/ali prepoznavo obraza.

                 

               

PRIJAVA S ŠTEVILKO PIN je na voljo, če:

  • vaša naprava ne omogoča prijave s prstnim odtisom in/ali prepoznave obraza;
  • nimate shranjenega nobenega prstnega odtisa in/ali niste aktivirali prepoznave obraza;
  • za dostop do mobilne naprave nimate nastavljenega gesla (passcode);
  • ne aktivirate prijave s prstnim odtisom ali pa le to v meniju "Info - Touch ID" izklopite;
  • ne aktivirate prijave s prepoznavo obraza ali pa le to v meniju "Info - Face ID" izklopite;
  • iz naprave izbrišete prstne odtise;
  • trikrat neuspešno skenirate prstni odtis ali pa je neuspešna prepoznava obraza;
  • v okencu o prstnem odtisu in/ali prepoznavi obraza izberete "Prekliči" oziroma "Cancel".

Storitve mobilne banke Klikin

Z izbiro ikone menija (levo zgoraj), se vam prikaže nabor storitev, ki so na voljo:

                 

1. Računi: vpogled v stanje in promet na imetniških in pooblaščenskih osebnih in varčevalnih računih.

2. Plačila in prenosi:

  • "in-plačilo" - plačila oziroma nakazilo denarja na podlagi mobilne številke iz telefonskega imenika; 
  • plačila položnic (UPN nalogov) s funkcijo "Slikaj in plačaj" ali z ročnim vnosom;
  • "Interni prenosi" na imetniške in pooblaščenske osebne in varčevalne račune;
  • "Menjalnica" - menjava sredstev v okviru izbranega (temeljnega) računa;
  • "Hitra plačila" - plačila obveznosti, ki ste jih v NLB Kliku shranili kot "Hitra plačila".

3. Arhiv plačil: pregled plačil, poslanih prek Klikina in možnost ponovnega plačila, s funkcijo "Uporabi ponovno".

4. Kartice: vpogled v stanje in promet na plačilnih karticah.

5. Varčevanja in depoziti: pregled varčevanj in depozitov.

6. Krediti: pregled kreditov in možnost sklenitve Hitrega kredita.

7. Poti do banke: informacije o poslovalnicah in bankomatih.

8. Kontakt: vsi pomembni kontakti z banko, tudi kontakt osebnega svetovalca.

9. Info: opis storitev mobilne banke ter predstavitveni film.

10. Odjava: odjava iz mobilne banke.

              

Kaj vse lahko počnete v mobilni banki Klikin?

       

RAČUNI

V sklopu "Računi": 

           

  • spremljate stanje in promet na imetniških ter pooblaščenskih osebnih in varčevalnih računih;
  • lahko s funkcijo "Slikaj in pošlji" podrobnosti plačila posredujete po e-pošti.

            

  • Z izbiro računa se vam prikaže promet želenega računa.
  • S klikom na račun lahko pregledate podrobnosti izbranega računa.
  • Z izbiro želene prometne postavke se prikažejo podrobnosti le te.
  • Z izbiro ikone ovojnice, pa lahko podrobnosti prometne postavke posredujete po e-pošti.

Ekranska slika prometne postavke, ki jo posredujete po e-pošti s pomočjo funkcije "Slikaj in pošlji", ni uradno potrdilo. Uradno potrdilo lahko naročite v spletni banki NLB Klik ali v NLB Poslovalnici.

PLAČILA IN PRENOSI

V sklopu "Plačila in prenosi" lahko: 

           

  • s funkcijo "in-plačilo" nakazujete denar kar prek imenika shranjenega v mobilni napravi;
  • plačujete položnice (UPN) s funkcijo "Slikaj in plačaj" in z ročnim vnosom;
  • izvajate "Interne prenose" sredstev na imetniške in pooblaščenske osebne in varčevalne račune;
  • izvajate menjavo sredstev v okviru izbranega temeljnega računa;
  • plačujete obveznosti, ki ste jih v NLB Kliku shranili kot "Hitra plačila"

Višina plačil je omejena. Limite določite ob pristopu k mobilni banki Klikin, ali kadarkoli kasneje v spletni banki NLB Klik in/ali NLB Poslovalnici. 

Izvedba plačil in prenosov

Izvedba plačil in prenosov

            

Ne glede na izbrani tip plačila, se le ta izvajajo po postopku opisanem v nadaljevanju. Plačila lahko oddate tudi z valuto vnaprej, in sicer do 180 dni, spremljate pa jih lahko v "Arhivu plačil", kjer jih lahko kadarkoli tudi prekličete (ne velja za "in-plačilo" in "Menjalnico"). 

              

Kako izvedete plačilo?

  • Vnesite podatke in vnos potrdite z izbiro "Preveri".
  • Preverite podatke in jih potrdite z izbiro "Potrdi".
  • Izvedbo plačila še enkrat potrdite v pojavnem oknu z izbiro "Potrdi".
  • Ob zaključke se bo prikazalo obvestilo, da je plačilo uspešno izvedeno. V kolikor ste plačilo oddali izven urnika plačilnega prometa, vas bo na to opozorilo obvestilo na vrhu ekrana. 

             

Mobilna banka Klikin bo samodejno preverila ali ste vnesli veljaven IBAN, če izvajate plačilo na račune, ki se začnejo z SI56. V primeru nakazila pravni osebi, pa se bodo vsi podatki o prejemniku celo samodejno izpolnili. 

Kako izvedete "in-plačilo"?

"in-plačilo" je funkcija s katero lahko preprosto, hitro in brezplačno nakažete denar prijateljem, sorodnikom, znancem, sodelavcem ... prek imenika shranjenega v mobilni napravi. Za nakazilo tako ne potrebujete podatka o osebnem računu, naslovu ... Vse kar morate storiti je, da prek Klikina v imeniku poiščete želenega prejemnika, vpišete znesek in ga potrdite. "in-plačilo" lahko prejmejo vsi, ki so si jih vklopili in se strinjali, da lahko plačniki, na podlagi telefonskega imenika, dobijo na vpogled ime in priimek, naslov stalnega prebivališča in bančno številko. "in-plačilo" deluje 24/7.

            

        

  • V meniju "Plačila in prenosi" izberite "in-plačilo".
  • Izberite kontakt iz imenika ali iz seznama zadnje uporabljenih.
  • Vnesite znesek in namen (vpis namena ni obvezen) ter izberite "Preveri" za zaključek plačila. 

Uporabnikom, ki "in-plačilo" še niso vklopili, lahko prek Klikina posredujete SMS-sporočilo z vabilom. 

Kako vklopite funkcijo "in-plačilo"?

  • Izberite "in-plačilo" in sledite navodilom. Nadaljujte z izbiro "V redu" ali "Ne prikazuj več".
  • Dovolite, da Klikin dostopa do vašega telefonskega imenika oziroma shranjenih kontaktov.
  • Z drsnikom vklopite prejemanje "in-plačil".
  • Z izbiro "Da" potrdite prejemanje "in-plačil".

V spletni banki NLB Klik lahko "in-plačilo" kadarkoli vklopite in izklopite. Izberite "Nastavitve mobilne banke Klikin / Nastavitve funkcionalnosti".

Kako plačate položnico (UPN) s funkcijo "Slikaj in plačaj"?        

  • Posnemite levi del položnice (talon) ali QR kodo. 
  • Potrdite z izbiro "V redu".
  • Preglejte prenesene podatke in nadaljujte z izbiro "Preveri".

Kako izvedete plačilo položnice (UPN) z ročnim vnosom?

Plačilni nalog UPN (položnica) je univerzalni plačilni nalog, namenjem izvedbi plačilnih transakcij v evrih, v dobro prejemnikov plačil na območju SEPA.

  • Izberite "Plačilni nalog UPN" in izplonite vsa polja.
  • Ob vnosu IBANa bo aplikacija samodejno preverila račun prejemnika. Za potrditev izberite "V redu".
  • Preglejte podatke in nadaljujte z izbiro "Preveri".

Mobilna banka Klikin bo samodejno preverila ali ste vnesli veljaven IBAN, če izvajate plačilo na račune, ki se začnejo z SI56. V primeru nakazila pravni osebi, pa se bodo vsi podatki o prejemniku celo samodejno izpolnili. 

Menjalnica omogoča menjavo sredstev v okviru stanja na izbranem računu, v izbrani valuti. Posamična menjava je omejena na 50.000 EUR oziroma protivrednosti v drugi valuti. Menjavo je možno izvajati med valutami: EUR, USD, GBP, CHF, HRK, HUF, NOK, SEK, DKK, AUD, CAD in JPY, vsak dan med 8.00 in 22.00.

                    

Kako izvesti menjavo?

  • V "Plačila in prenosi" izberite "Menjalnica".
  • Izberite valuti iz in v katero želite zamenjati sredstva.
  • Vnesite želen znesek in za nadaljevanje oziroma zaključek menjave izberite "Preveri".

Interni prenos omogoča prenose sredstev med imetniškimi in pooblaščenskimi osebnimi in varčevalnimi računi. Posamičen prenos je omejen na 15.000 EUR. Interne prenose lahko izvajate 24/7.

                    

Kako izvesti interni prenos sredstev?

  • Iz seznama izberite račun na katerega želite prenesti sredstva ter izpolnite prazna polja.
  • Preglejte podatke in za nadaljevanje oziroma zaključek izberite "Preveri".

Polje "Namen" ni obvezno. Če boste pustili prazno, se bo samodejno zapolnilo z "Interni prenos".

Hitra plačila omogočajo izvedbo plačil, ki ste jih predhodno shranili med "Hitra plačila" v spletni banki NLB Klik.

                    

Kako izvedete "Hitro plačilo"?

  • Iz seznama izberite želeno "Hitro plačilo".
  • Po potrebi spremenite podatke, jih preglejte in nadaljujte oziroma zaključite plačilo z izbiro "Preveri".

Spremenite oziroma uredite lahko le znesek, kodo namena, namen, referenco, model, sklic in datum plačila. Podatkov o prejemniku ni možno spreminjati. "Hitra plačila" lahko kadarkoli uredite (zbrišete, shranite novo hitro plačilo ...) v spletni banki NLB Klik. 

Posebnosti izpolnjevanja plačilnega naloga v mobilni banki Klikin

                    

Posebnosti, glede na navodila za izpolnjevanje obrazca UPN, so:

  • ni  možno označiti nujnost izvedbe plačila;
  • ni možno vnesti reference plačnika;
  • BIC koda se izpolni samodejno na podlagi vnesenega IBANa;
  • plačilni nalog v Klikinu je razdeljen na 2 dela, in sicer "PLAČILO", ki vsebuje podatke o znesku, kodi namena, namenu, referenci, modelu in sklicu ter "PREJEMNIK", ki vsebuje račun prejemnika v IBAN strukturi, podatke o prejemniku (naziv, naslov, kraj, država). Podatki o plačniku so predizpolnjeni in se prikažejo pred potrditvijo oddaje plačila. 

Omejitve zneskov oziroma določitev limitov za izvajanje plačil

                    

Višina plačil - posamično plačilo, dnevni seštevek plačil, mesečni seštevek plač - je omejena. Omejitve določite sami, ob pristopu k mobilni banki Klikin ali kadarkoli kasneje v NLB Kliku, poslovalnici ali prek video klica.

              

Kako spremenite limite v NLB Kliku?

  • Vstopite v NLB Klik in izberite "Nastavitve mobilne banke Klikin".
  • Vnesite želene limite za plačila in vnos potridte z izbiro "Shrani spremembe". 

  • Plačila izvedena kot "Hitra plačila", "Interni prenos" in "Menjalnica" se ne vštevajo v nastavljene limite.
  • Pri izvedbi "Internih prenosov" velja omejitev posamičnega prenosa v višini 15.000 EUR.
  • Pri "Menjalnici" velja omejitev posamične menjave v višini 50.000 EUR oziroma protivrednosti v drugi valuti. 

Arhiv plačil

                    

V Arhivu plačil lahko pregledujete vsa plačila izvedena v mobilni banki Klikin. Za lažji pregled so plačila razvrščena v 5 zavihkov, glede na status plačila - "vsi", "izvršen", "čaka na izvedbo", "zavrnjen", "preklican". 

              

Dodatno so v arhivu plačil na voljo še sledeče možnosti:

  • "Uporabi ponovno":  z izbiro "Uporabi ponovno" se samodejno odpre predizpolnjen plačilni nalog. Podatke lahko poljubno spremenite ter izvedete plačilo. Funkcijo lahko uporabite pri plačilih s statusom "izvršen", "zavrnjen" in "preklican", ne pa tudi za "in-plačila", "menjalnico" in "interne prenose".
  • "Prekliči": plačila, ki ste jih oddali z valuto vnaprej oziroma plačila, ki imajo status "čaka na izvedbo", lahko prekličete. Pri tem se status plačila spremeni v "preklican". 
KARTICE

V sklopu Kartice lahko pregledujete imetniške plačilne kartice - Mastercard, Visa in Karanta, in sicer:

             

  • promet po obračunskih obdobjih, porabljen in razpoložljiv limit v tekočem obračunskem obdobju, z ločitvijo avtoriziranih in neavtoriziranih transakcij;
  • podrobnosti kartice z izbiro želene kartice v sklopu "Promet".

          

             

BLOKADA IZGUBLJENE ALI UKRADENE KARTICE

      

V primeru, da ste kartico izgubili, ali pa so vam jo ukradli, jo lahko preprosto in hitro blokirate v mobilni banki Klikin:

  • izberite "Kartice";
  • izberite kartico, ki jo želite blokirati;
  • v "Podrobnosti kartice" izberite "Blokiraj";
  • določite razlog blokacije in izberite "Blokiraj";
  • blokacijo potrdite z izbiro "Potrdi".

Blokada kartice je nepreklicna in zahteva naročilo nove kartice. 

VARČEVANJA IN DEPOZITI

V sklopu Varčevanja in depoziti lahko pregledujete imetniška in pooblaščenska varčevanja in depozite ter njihove podrobnosti:

             

  • v meniju izberite "Varčevanje in depoziti";
  • za pregled podrobnosti izberite želeno varčevanje ali depozit.
KREDITI

V sklopu Krediti lahko:

             

  • pregledujete svoje kredite in podrobnosti kreditov;
  • sklenete Hitri kredit - le v nekaj minutah, brez obiska poslovalnice.

                       

                 

HITRI KREDIT

     

V mobilni banki Klikin lahko Hitri kredit pridobite kadarkoli - 24/7 - in to v le nekaj  minutah. Najvišji znesek kredita je do 15.000 EUR - odvisen je od zneska osnove za izračun kreditne sposobnosti, odplačilna doba pa do 60 mesecev. 

        

Kako sklenete Hitri kredit?

  • V meniju izberite "Krediti" nato izberite "Skleni Hitri kredit".
  • Izberite "Naprej" in pričnite s postopkom.
  • Preglejte ponudbo in jo prilagodite svojim ciljem.
  • Preglejte izračun kredita.
  • Določite trajni nalog za enostavnejše odplačevanje kredita.
  • Preverite osebne podatke, preglejte dokumentacijo in jo podpišite.
  • Vaš kredit je odobren in denar na vašem računu.

Ponudba za Hitri kredit je pripravljena na podlagi vašega poslovanja z banko in kreditne sposobnosti. Odločite se lahko tudi za nižji znesek in/ali krajšo dobo odplačevanja, od ponujene. 

KONTAKT

V sklopu Kontakt lahko:

             

  • vzpostavite neposreden kontakt z banko - 24/7 prek telefona, e-pošte, klepeta in video klica;
  • vzpostavite neposreden kontakt s svojim bančnim svetovalcem.

MOJ SVETOVALEC

                                           

Kako vzpostavite kontakt s svojim svetovalcem?

  • V meniju izberite "Kontakt".
  • Izberite "Moj svetovalec" in izberite možnost - telefon ali e-pošta.

KLEPET

Prek klepeta vam lahko pomagamo rešiti tehnične težave, nudimo pomoč pri uporabi mobilne banke, splošne informacije in informacije o storitvah.

Kako začnete klepetati?

  • V meniju izberite "Kontakt".
  • Izberite "Klepet" in počakajte na prostega svetovalca.

Do klepeta lahko dostopate tudi z izbiro ikone "klepet", v desnem zgornjem kotu zaslona.

                    

Klepet ne omogoča upravljanja z mobilno banko Klikin ali izvajanja finančnih transakcij. 

            

VIDEO KLIC

Prek video klica vam lahko pomagamo rešiti tehnične težave, nudimo pomoč pri uporabi mobilne banke, splošne informacije in informacije o storitvah. 

Identificiranim uporabnikom uredimo tudi:

  • blokacijo/deblokacijo mobilne banke;
  • blokacijo/deblokacijo plačil v mobilni banki;
  • spreminjanje zneskov - limitov za izvajanje plačil v mobilni banki;
  • ponovno naročilo aktivacijskih kod za mobilno banko;
  • izvajanje drugih finančnih transakcij in storitev, skladno s Splošnimi pogoji.

           

Kako vzpostavite video klic?

  • V meniju izberite "Kontakt".
  • Izberite "Video klic" in počakajte na prostega svetovalca.


Nastavitve mobilne banke Klikin

V sklopu "Nastavitve" lahko:

            

  • urejate blokacijo/deblokacijo mobilne banke;
  • urejate blokacijo/deblokacijo plačil v mobilni banki;
  • nastavite limite za izvajanje plačil v mobilni banki;
  • nastavite jezike (SLO ali ANG);
  • nastavite prijavo s prstnim odtisom;
  • nastavite spremljanje analitike.             

BLOKACIJA/DEBLOKACIJA MOBILNE BANKE KLIKIN

Dostop do mobilne banke Klikin lahko onemogočite v Klikinu, NLB Kliku ali prek video klica.

BLOKACIJA MOBILNE BANKE KLIKIN

  

  • V meniju izberite "Nastavitve".
  • Izberite "Blokiraj" in potrdite z "Da". 
  • Ob vnovičnem poskusu vstopa se vam bo prikazalo opozorilo o napaki in blokadi mobilne banke.
  • Ponovni dostop lahko omogočite v NLB Kliku, poslovalnici ali prek video klica. 

            

                 

BLOKACIJA / DEBLOKACIJA MOBILNE BANKE KLIKIN V NLB KLIKU

  

  • Vstopite v spletno banko NLB Klik in izberite "Nastavitve mobilne banke Klikin".
  • Obkljukajte označeno polje, če želite dostop blokirati ali ga odkljukajte, če ga želite omogočiti. 
  • Vnos potrdite z izbiro "Shrani spremembe".

                

               

BLOKACIJA / DEBLOKACIJA PLAČIL V MOBILNI BANKI KLIKIN

  

  • V meniju izberite "Nastavitve" 
  • Izberite "Blokiraj" in potrdite z "Da".
  • Ob vnovični izbiri "Plačila in prenosi" se vam bo prikazalo opozorilo o napaki in blokadi plačil.
  • Plačila lahko ponovno omogočite v NLB Kliku, poslovalnici ali prek video klica.

                

                  

BLOKACIJA / DEBLOKACIJA PLAČIL V NLB KLIKU

  

  • Vstopite v spletno banko NLB Klik in izberite "Nastavitve mobilne banke Klikin".
  • Obkljukajte označeno polje, če želite plačila blokirati ali ga odkljukajte, če jih želite omogočiti. 
  • Vnos potrdite z izbiro "Shrani spremembe".

NASTAVITVE SPREMLJANJA ANALITIKE

               

Da vam lahko ponudimo učinkovite in uporabniku prijazne rešitve, mobilna aplikacija Klikin zbira in dostopa do določenih podatkov o vas in vaši mobilni napravi. Več o tem si preberite v Izjavi o zasebnosti.

          

Dostop do podatkov lahko kadarkoli izklopite v meniju "Info - Analitika":  

  • v meniju izberite "Info" in nato izberite "Analitika";
  • z drsnikom vklopite oziroma izklopite analitiko. 

           


Uporaba generatorja OTP

Po izbiri "enkratno geslo OTP" ali "OTP" iz stranskega menija ter vnosu številke PIN se vam bo na zaslonu prikazalo 8-mestno naključno generirano enkratno geslo OTP, ki ga boste s pripadajočim uporabniškim imenom vpisali v e-vstopno točko za dostop do NLB Klika na kateri koli napravi. 

                   

Generator OTP je lahko aktiven samo na eni napravi. S ponovnim postopkom aktivacije ga lahko uporabljate tudi na drugi, pri čemer je aktivna vedno zgolj zadnja aktivirana naprava.    


Upravljanje metod za avtentikacijo

Na spletnem mestu za administracijo avtentikacijskih metod (AAM) pred prvo prijavo izberite povezavo "Nastavitev gesla" ter ob uporabi uporabniškega imena in enkratnega gesla, ki ga ustvarite v aplikaciji Klikin z generatorjem OTP, nastavite geslo za poznejši vstop v AAM.

Poleg gesla AAM si nastavite še sklop vprašanj in odgovorov. Dostop do AAM boste potrebovali tudi ob zamenjavi mobilne naprave, v kateri imate aktiviran generator OTP, ob pozabljenem PIN-u, izgubi ali kraji mobilne naprave.

        


Zamenjava mobilne naprave

Ob zamenjavi mobilne naprave na kateri imate aktiviran generator OTP, boste morali prek AAM generator OTP ponovno aktivirati v novi/drugi mobilni napravi, pri čemer boste stari generator OTP deaktivirali. V AAM izberite "Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja OTP".

        


Deaktivacija generatorja OTP ob izgubi ali kraji mobilne naprave

Ob izgubi ali kraji mobilne naprave, v kateri imate aktiviran generator OTP, ga prek AAM deaktivirajte in tako preprečite morebitne zlorabe. V AAM izberite "Izgubil sem/Ukradli so mi mobilno napravo".

                                   

        

Če veste, da generatorja OTP v prihodnje ne boste več uporabljali, lahko deaktivacijo izvedete tudi prek mobilne aplikacije (izberite možnost "Deaktiviraj OTP").

        


Pozabljena številka PIN

Če ste pozabili PIN za dostop do generatorja OTP v aplikaciji Klikin, lahko PIN ponovno nastavite. V AAM izberite "Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja gesel". Generator OTP se bo deaktiviral in na zaslonu v AAM se bosta izpisali nova serijska številka in aktivacijska koda. V mobilni aplikaciji izberite možnost "Pozabljen PIN" ter vpišite serijsko številko in aktivacijsko kodo, ki ju prepišete iz AAM, ter določite nov PIN.

        


Postanite uporabnik mobilne aplikacije Klikin z generatorjem OTP

Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).

Uporabniki NLB Teledoma lahko naročilo oddate v telefonski banki.

Naročite generator OTP

Za naročilo NLB Klika z generatorjem OTP je potrebna identifikacija, zato bo ob oddaji naročila v spletnem obrazcu potreben še obisk poslovalnice.

Naročilo generatorja OTP pomeni enkratni strošek skladno z veljavno tarifo.

Več informacij

Dobro je vedeti

Generator OTP deluje le v eni napravi, in sicer v napravi, v kateri je bil nazadnje aktiviran. Mobilno aplikacijo Klikin lahko uporabljate, če imate mobilni telefon ali tablični računalnik z operacijskim sistemom iOS (6.0 ali novejši) ali Android (4.0 ali novejši, ki ga podpira tudi Google Play trgovina).

Za dostop do mobilne banke Klikin na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku potrebujete dostop do interneta. Čeprav je Klikin prilagojen uporabi na mobilnih napravah in je s tem precej zmanjšana količina podatkov, ki se pri uporabi prenaša, ob tem vseeno nastajajo določeni stroški, odvisni od cenika mobilnega operaterja. Stroški prenesenih podatkov so odvisni od naročniškega paketa in države, v kateri imate dostop do (mobilnega) interneta. Cene se (lahko) razlikujejo glede na to, ali do mobilnega interneta dostopate v državah znotraj EU ali drugih državah, in skladno z dogovori mobilnega operaterja s posameznimi mobilnimi operaterji, ki omogočajo t. i. gostovanje. Predlagamo vam, da se o stroških uporabe (mobilnega) interneta v tujini pozanimate pri mobilnem operaterju, da skrbno spremljate količino prenesenih podatkov pri dostopu do (mobilnega) interneta, zlasti ko ste v tujini, in upoštevate obvestila mobilnega operaterja.

Postanite uporabnik mobilne aplikacije Klikin z generatorjem OTP

Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).

Izpolnite spletni obrazec za naročilo ter prihranite čas in denar pri bančnem poslovanju. V kratkem po oddaji naročila vas bomo poklicali, da se dogovorimo za obisk poslovalnice, ki je potreben zaradi zakonske zahteve po osebni identifikaciji ob izdaji KDP (certifikata) in generatorja OTP.
Datum objave: 24.5.2023

Napovedana prekinitev delovanja

Obveščamo vas, da bo v ponedeljek, 29. maja 2023, med 2.00 in 3. 30. uro, začasno prekinjeno delovanje mobilne banke Klikin.

 

Zahvaljujemo se za razumevanje.

      

NLB d.d.

Datum objave: 24.5.2023

Varnost na prvem mestu

V prihodnjih dneh bomo mobilno banko Klikin nadgradili na verzijo 7.7.0, ki bo delovala le na pametnih telefonih z operacijskim sistemom Android 8.0 ali višjim oziroma iOS 14.0 ali višjim. Nova verzija vključuje tudi odpravo napak, vsem pa bo na voljo najkasneje od 31.5.2023 dalje.

        

Preverite operacijski sistem na svojem telefonu in si z nadgradnjo zagotovite nemoteno delovanje mobilne banke. Priporočamo, da redno posodabljate svoje pametne naprave, saj so posodobitve programske opreme zelo pomembne za vašo digitalno varnost.

      

NLB d.d.

Datum objave: 21.4.2023

Spremembe in dopolnitve Splošnih pogojev uporabe mobilne banke Klikin ter Splošnih pogojev uporabe digitalne banke NLB Klik

Obveščamo vas, da bodo z 21. junijem 2023 v veljavo stopile spremembe in dopolnitve Splošnih pogojev uporabe mobilne banke Klikin in Splošnih pogojev uporabe digitalne banke NLB Klik.

    

Pogoji se spreminjajo v delih, ki se nanašajo na elektronsko podpisovanje dokumentacije na daljavo v mobilni banki Klikin oziroma v digitalni banki NLB Klik, ter v delu, ki opredeljuje obdelavo osebnih podatkov. Storitve elektronskega podpisovanja na daljavo trenutno zagotavljamo v AC NLB, po 21. juniju 2023 pa bo te storitve zagotavljal ponudnik kvalificiranih storitev zaupanja, podjetje Rekono d.o.o.

    

Sprememba ponudnika kvalificiranih storitev zaupanja ne bo imela vpliva na delovanje in uporabo mobilne banke Klikin oziroma digitalne banke NLB Klik. Uporabniška izkušnja elektronskega podpisovanja na daljavo v mobilni oziroma spletni banki bo ostala nespremenjena.

 

Podrobnosti o spremembah na https://www.nlb.si/obvestila/klik-sprememba-pogojev

      

NLB d.d.

Datum objave: 3.4.2023

Umik ponudbe NLB Teledom 1. junija 2023

NLB Teledom je bil naš prvi digitalni kanal, zaradi spremenjenih navad in želja uporabnikov pa ga od 1. junija ne bo več v naši ponudbi.  Od 1. novembra dalje ga ne boste mogli uporabljati niti obstoječi uporabniki, enako pa velja tudi za NLB Premium center za uporabnike Visa Premium kartice. 

    

Spletna banka NLB Klik in mobilna banka Klikin sta sodobni in tudi ugodnejši alternativi, ki vam omogočata, da imate banko 24/7 dobesedno na dlani.

    

S tem bo povezana tudi sprememba Splošnih pogojev poslovanja z NLB Osebnimi računi in NLB Tarifo za prebivalstvo ter ukinitev Splošnih pogojev uporabe telefonske banke NLB Teledom. Oboje stopi v veljavo 1. novembra 2023.

        

Za več informacij in dodatna pojasnila nas vedno lahko pokličete v Kontaktni center na telefonsko številko 01 477 20 00, po video klicu ali povprašate v NLB Poslovalnici. Z veseljem vam bomo svetovali pri iskanju najboljše rešitve za vaše želje in potrebe.

Zahvaljujemo se za razumevanje.

Datum objave: 14.3.2023

Banke in hranilnice z 20. marcem 2023 spreminjamo svoje račune

Zaradi sprememb v evropskem plačilnem sistemu TARGET2 bomo banke in hranilnice 20. marca zamenjale svoj obstoječi račun z novim računom.

    

Pri plačevanju v dobro računov bank in hranilnic, bo torej potrebno uporabljati nove račune, ki so navedeni na tej povezaviKaj to pomeni v praksi?

       

Najbolj boste to občutili, če sami plačujete npr. obrok za kredit, porabo po plačilnih karticah, najemnino za sef itd. V tem primeru bodite pozorni in uporabite novi IBAN račun NLB d.d., tj. SI56 0290 0000 0200 020, oz. nove račune bank in hranilnicČe svoje obveznosti do bank poravnavate s storitvijo direktna obremenitev SEPA, s trajnim nalogom ali z direktno obremenitvijo za kartično poslovanje bo za pravilnost računa poskrbela banka in vam ni potrebno storiti ničesar.

    

Ker bodo 20. marca vsi obstoječi poravnalni računi bank in hranilnic zaprti, bodo zavrnjena vsa plačila na te račune, oziroma plačila sploh ne boste mogli izvesti.

NLB d.d.

Datum objave: 3.3.2023

Varnost na prvem mestu!

Skladno s sodobnimi varnostnimi smernicami bomo predvidoma do konca marca 2023 nadgradili mobilno banko Klikin. Od nadgradnje naprej bo mobilna banka Klikin delovala le še na verzijah Android 8.0 oziroma iOS 14.0 ali višjih. Priporočamo, da preverite operacijski sistem na svojem telefonu in si z nadgradnjo zagotovite nemoteno delovanje mobilne banke.

NLB d.d.

Datum objave: 1.2.2023

Ob uvedbi nove digitalne banke NLB Klik tudi novi splošni pogoji

Spomladi, med aprilom in koncem junija 2023, bomo postopoma uvedli novo enotno digitalno banko NLB Klik, ki bo nadomestila obstoječo spletno banko NLB Klik in mobilno banko Klikin. Za uporabo digitalne banke NLB Klik boste morali ob prvi prijavi v novi spletni in mobilni aplikaciji NLB Klik potrditi nove Splošne pogoje uporabe. Pogledate si jih lahko že danes na www.nlb.si/klik/splosni-pogoji. Če se z novimi splošnimi pogoji ne strinjate, imate pravico, da brez dodatnih stroškov prekinete storitev. 

   

NLB d.d.

Mobilna banka Klikin zagotavlja najvišjo možno varnost za uporabnike

Varen dostop

Za varen dostop do mobilne banke smo poskrbeli na več načinov:

  • vstop v mobilno banko je omogočen z uporabo enkratnih gesel OTP, ki se za vsak vstop v ozadju samodejno generirajo na osnovi vnesene številke PIN. Enkratna gesla veljajo zelo kratek čas, potem pa postanejo neuporabna;
  • enkratno geslo se ob vsaki prijavi ustvari na osnovi številke PIN, ki jo določi in pozna samo uporabnik;
  • številka PIN se ne hrani nikjer (ne na telefonu, ne v centralnih sistemih NLB), na ta način je preprečeno, da bi napadalec z vdorom v telefon prišel do številke PIN;
  • po petih napačnih vnosih številke PIN se mobilna aplikacija blokira, s čimer je preprečeno nadaljnje ugibanje številke PIN;
  • v mobilno banko lahko vstopite tudi s prtnim odtisom in/ali prepoznavo obraza (uporabniki iPhone X, Xs, Xr);
  • po 3 minutah neaktivnosti je uporabnik samodejno odjavljen iz mobilne banke, s čimer je preprečen morebiten nepooblaščen dostop. Za nadaljno uporabo mobilne banke, je potrebna ponovna prijava s PIN, prstnim odtisom ali prepoznavo obraza. 

           

Varna komunikacija

Vsa komunikacija med mobilno aplikacijo in centralnimi sistemi NLB je šifrirana, s čimer je preprečeno prisluškovanje prek raznih omrežij.

    

Varna sredstva

Višino plačil lahko omejite (posamično plačilo, dnevni seštevek, mesečni seštevek) ter s tem omejite najvišji znesek morebitne zlorabe. Možnost plačevanja z mobilno banko lahko začasno tudi v celoti blokirate.

    

Varno upravljanje

Z aplikacijo za administracijo avtentikacijskih metod (AAM) lahko samostojno upravljate z generatorjem enkratnih gesel OTP, brez obiska poslovalnice. Potrebovali jo boste v primeru zamenjave mobilne naprave, pozabljeneštevilke  PIN, ponovne aktivacije generatorja OTP, izgube ali kraje mobilne naprave.

Stroški

Pristopnina k mobilni banki Klikin za:
Za vse uporabnike brezplačno
Uporabnina mobilne banke Klikin za:
Za vse uporabnike brezplačno

Splošni pogoji

Splošni pogoji uporabe mobilne banke Klikin
Splošni pogoji poslovanja

Pristopnina in uporabnina Klikina sta že vključeni v bančnih paketih: NLB Paket Digitalni, Mladostni, Moj svet, Aktivni, Premium, pristopnina pa je brezplačna tudi za imetnike NLB Klika in NLB Prvega računa.

Postanite uporabnik Klikina

Vklop v NLB Kliku

Uporabniki NLB Klika lahko vklop mobilne banke Klikin preprosto uredite kar v spletni banki. V stranskem meniju poiščite Vsa naročila in v poglavju Mobilna banka Klikin izberite možnost Vklop mobilne banke Klikin.

 

Vstop v NLB Klik

Vklop preko video klica

Za takojšen vklop Klikina nas pokličite preko video klica, na voljo smo vam 24/7. Potrebujete le svojo osebno izkaznico, vse ostalo uredimo mi. V primeru vklopa Klikina preko video klica vam bo sklepanje Hitrega kredita in oddaljeno podpisovanje dokumentov na voljo po prvem obisku poslovalnice.

Video klic

Vklop v poslovalnici

Obiščite najbližjo poslovalnico in uredite vklop mobilne banke Klikin, ki jo boste lahko uporabljali brez omejitev.



 

Naročite se na sestanek

Skrita vsebina

Naročite se na sestanek

Izpolnite obrazec in se dogovorite za sestanek.

* Podatki so obvezni.

Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
** - vnesite enega od spodnjih kontaktnih podatkov
Podatek je obvezen.

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!