Imejte pregled nad financami
vedno in povsod.
Klikin je namenjen vsem uporabnikom, ki želite do svojih financ dostopati kjerkoli in kadarkoli, brez obiska poslovalnice. V mobilni banki lahko preprosto izvajate enostavne, pa tudi bolj napredne bančne storitve ter tako prihranite čas in denar.
Klikin je na voljo na pametnih mobilnih telefonih z operacijskim sistemom iOS (verzija 14.0 ali višja), Android (verzija 8.0 ali višja) in novih napravah Huawei brez Google aplikacij (verzija 8.0 ali višja).
Hitri kredit
V Klikinu lahko sklenete Hitri kredit, ki vam omogoča, da do 35.000 evrov pridete le v nekaj minutah, brez obiska poslovalnice.
Naročila
Klikin omogoča oddajo naročil - kot na primer za spremembo limita na osebnem računu, plačilni kartici z odloženim plačilom oziroma drugih naročil (prost vnos). Oddano naročilo bo prejel bančni svetovalec.
Podpisovanje
Po oddanem naročilu za storitev boste v Klikin prejeli dokument v potrditev oz. digitalni podpis.
Integrirana pomoč in podpora
Če potrebujete pri uporabi pomoč kontaktnega centra, nas lahko kontaktirate naposredno iz mobilne banke. Video klic je na voljo v zavihku Kontakt.
Generator enkratnih gesel OTP lahko uporabniki NLB Klika naročite v svoji spletni banki, v poglavju Vsa naročila in vloge, sicer pa se za naročilo oglasite v NLB Poslovalnici.
Generator OTP se aktivira samo prvič, za vsako nadaljnjo prijavo v mobilno banko Klikin pa potrebujete številko PIN, ki ste jo sami določili ob aktivaciji generatorja OTP. Generator OTP lahko uporabljate tudi za dostop do spletne banke NLB Klik.
Izvajanje plačil morate najprej aktivirati v NLB Kliku (Osebni računi in kartice / Vsa naročila in vloge / Nastavitve mobilne banke Klikin – označite »Plačevanje« v sklopu »Nastavitve funkcionalnosti«) ali v poslovalnici.
Seveda, h Klikinu lahko pristopite v NLB Kliku (Osebni računi in kartice / Vsa naročila in vloge / Pristop k mobilni banki Klikin) ali v poslovalnici.
Pristop in uporaba Klikina sta za uporabnike NLB Klika brezplačna.
Seveda, saj mobilna banka Klikin deluje popolnoma samostojno in neodvisno od NLB Klika.
Po izbiri "Klikin Prijava" in vnosu številke PIN ali potrditve s prstnim odtisom, se vam bo na zaslonu prikazalo stanje imetniških osebnih in varčevalnih računov ter stanje pooblaščenskih osebnih in varčevalnih računov.
Po vstopu v stranski meni (levo zgoraj) pa se vam odprejo dodatne možnosti:
Mobilna aplikacija Klikin je sestavljena iz informativnega dela, generatorja enkratnih gesel OTP ter mobilne banke Klikin, s katero lahko dostopate do svojega osebnega računa in vam omogoča:
Brezplačni, informativni del aplikacije je namenjen vsem uporabnikom mobilnih naprav, s podprtimi operacijskimi sistemi, in omogoča, da:
Del mobilne aplikacije je tudi generator enkratnih gesel OTP, ki zagotavlja ustrezno stopnjo varnosti pri uporabi mobilne banke, hkrati pa ga lahko uporabljate tudi za dostop do NLB Klika.
Če želite pristopiti k mobilni banki Klikin, potrebujete:
Mobilno banko Klikin lahko uporabljate, če naročite generator OTP in pristopite k mobilni banki Klikin.
Mobilno banko Klikin lahko uporabljate le, če imate na napravi vklopljen prenos podatkov ali pa ste povezani v Wi-Fi omrežje.
V trgovini App Store ali Google Play poiščite aplikacijo Klikin in jo namestite na želeno mobilno napravo.
Za prenos aplikacije Klikin lahko uporabite tudi QR kodo:
Pred prvo uporabo mobilne banke Klikin, morate aktivirati tudi generator OTP, ki zagotavlja ustrezno varnost pri uporabi mobilne banke.
Za uporabnike spletne banke NLB Klik:
Če niste uporabnik NLB Klika, le obiščite najbližjo NLB Poslovalnico, kjer boste v nekaj minutah uredili prav vse in takoj pričeli z uporabo mobilne banke Klikin.
Novi uporabnik mobilne banke Klikin za vstop in uporabo potrebujete generator OTP.
Kako aktivirati OTP:
Zapomnite si številko PIN, ki ste jo določili ob aktivaciji, saj jo bote potrebovali za uporabo mobilne banke Klikin in generatorja OTP.
Priporočamo, da se po uspešni aktivaciji generatorja OTP registrirate še v spletni aplikacija za administracijo avtentikacijskih metod (AAM) na naslovu https://aam.nlb.si. V aplikaciji AAM lahko samostojno upravljate z generatorjem OTP, potrebovali pa jo boste v primeru zamenjave mobilne naprave, pozabljene številke PIN, ponovne aktivacije generatorja OTP, izgube ali kraje mobilne naprave (navodila za prijavo v AAM).
Za prijavo oziroma vstop v mobilno banko Klikin potrebujete številko PIN, ki ste jo določili ob aktivaciji generatorja OTP:
PRIJAVA S PRSTNIM ODTISOM
Prijava s prstnim odtisom je na voljo, če vaša naprava podpira prstni odtis, če imate vsaj en prstni odtis že shranjen in imate za vstop v mobilno napravo nastavljeno geslo (passcode).
Možnost uporabe mobilne banke Klikin s prstnim odtisom lahko nastavite v meniju "Info - Touch ID" (iOS) in "Info - Prstni odtis" (Android), kjer si možnost lahko tudi kadarkoli izklopite:
Možnost uporabe mobilne banke Klikin s prepoznavo obraza lahko nastavite v meniju "Info - Face ID" (iOS), kjer si možnost lahko tudi kadarkoli izklopite:
PRIJAVA S ŠTEVILKO PIN je na voljo, če:
Z izbiro ikone menija (levo zgoraj), se vam prikaže nabor storitev, ki so na voljo:
1. Računi: vpogled v stanje in promet na imetniških in pooblaščenskih osebnih in varčevalnih računih.
2. Plačila in prenosi:
3. Arhiv plačil: pregled plačil, poslanih prek Klikina in možnost ponovnega plačila, s funkcijo "Uporabi ponovno".
4. Kartice: vpogled v stanje in promet na plačilnih karticah.
5. Varčevanja in depoziti: pregled varčevanj in depozitov.
6. Krediti: pregled kreditov in možnost sklenitve Hitrega kredita.
7. Poti do banke: informacije o poslovalnicah in bankomatih.
8. Kontakt: vsi pomembni kontakti z banko, tudi kontakt osebnega svetovalca.
9. Info: opis storitev mobilne banke ter predstavitveni film.
10. Odjava: odjava iz mobilne banke.
V sklopu "Računi":
Ekranska slika prometne postavke, ki jo posredujete po e-pošti s pomočjo funkcije "Slikaj in pošlji", ni uradno potrdilo. Uradno potrdilo lahko naročite v spletni banki NLB Klik ali v NLB Poslovalnici.
V sklopu "Plačila in prenosi" lahko:
Višina plačil je omejena. Limite določite ob pristopu k mobilni banki Klikin, ali kadarkoli kasneje v spletni banki NLB Klik in/ali NLB Poslovalnici.
Izvedba plačil in prenosov
Ne glede na izbrani tip plačila, se le ta izvajajo po postopku opisanem v nadaljevanju. Plačila lahko oddate tudi z valuto vnaprej, in sicer do 180 dni, spremljate pa jih lahko v "Arhivu plačil", kjer jih lahko kadarkoli tudi prekličete (ne velja za "in-plačilo" in "Menjalnico").
Kako izvedete plačilo?
Mobilna banka Klikin bo samodejno preverila ali ste vnesli veljaven IBAN, če izvajate plačilo na račune, ki se začnejo z SI56. V primeru nakazila pravni osebi, pa se bodo vsi podatki o prejemniku celo samodejno izpolnili.
Kako izvedete "in-plačilo"?
"in-plačilo" je funkcija s katero lahko preprosto, hitro in brezplačno nakažete denar prijateljem, sorodnikom, znancem, sodelavcem ... prek imenika shranjenega v mobilni napravi. Za nakazilo tako ne potrebujete podatka o osebnem računu, naslovu ... Vse kar morate storiti je, da prek Klikina v imeniku poiščete želenega prejemnika, vpišete znesek in ga potrdite. "in-plačilo" lahko prejmejo vsi, ki so si jih vklopili in se strinjali, da lahko plačniki, na podlagi telefonskega imenika, dobijo na vpogled ime in priimek, naslov stalnega prebivališča in bančno številko. "in-plačilo" deluje 24/7.
Uporabnikom, ki "in-plačilo" še niso vklopili, lahko prek Klikina posredujete SMS-sporočilo z vabilom.
Kako vklopite funkcijo "in-plačilo"?
V spletni banki NLB Klik lahko "in-plačilo" kadarkoli vklopite in izklopite. Izberite "Nastavitve mobilne banke Klikin / Nastavitve funkcionalnosti".
Kako plačate položnico (UPN) s funkcijo "Slikaj in plačaj"?
Kako izvedete plačilo položnice (UPN) z ročnim vnosom?
Plačilni nalog UPN (položnica) je univerzalni plačilni nalog, namenjem izvedbi plačilnih transakcij v evrih, v dobro prejemnikov plačil na območju SEPA.
Mobilna banka Klikin bo samodejno preverila ali ste vnesli veljaven IBAN, če izvajate plačilo na račune, ki se začnejo z SI56. V primeru nakazila pravni osebi, pa se bodo vsi podatki o prejemniku celo samodejno izpolnili.
Menjalnica omogoča menjavo sredstev v okviru stanja na izbranem računu, v izbrani valuti. Posamična menjava je omejena na 50.000 EUR oziroma protivrednosti v drugi valuti. Menjavo je možno izvajati med valutami: EUR, USD, GBP, CHF, HRK, HUF, NOK, SEK, DKK, AUD, CAD in JPY, vsak dan med 8.00 in 22.00.
Kako izvesti menjavo?
Interni prenos omogoča prenose sredstev med imetniškimi in pooblaščenskimi osebnimi in varčevalnimi računi. Posamičen prenos je omejen na 15.000 EUR. Interne prenose lahko izvajate 24/7.
Kako izvesti interni prenos sredstev?
Polje "Namen" ni obvezno. Če boste pustili prazno, se bo samodejno zapolnilo z "Interni prenos".
Hitra plačila omogočajo izvedbo plačil, ki ste jih predhodno shranili med "Hitra plačila" v spletni banki NLB Klik.
Kako izvedete "Hitro plačilo"?
Spremenite oziroma uredite lahko le znesek, kodo namena, namen, referenco, model, sklic in datum plačila. Podatkov o prejemniku ni možno spreminjati. "Hitra plačila" lahko kadarkoli uredite (zbrišete, shranite novo hitro plačilo ...) v spletni banki NLB Klik.
Posebnosti izpolnjevanja plačilnega naloga v mobilni banki Klikin
Posebnosti, glede na navodila za izpolnjevanje obrazca UPN, so:
Omejitve zneskov oziroma določitev limitov za izvajanje plačil
Višina plačil - posamično plačilo, dnevni seštevek plačil, mesečni seštevek plač - je omejena. Omejitve določite sami, ob pristopu k mobilni banki Klikin ali kadarkoli kasneje v NLB Kliku, poslovalnici ali prek video klica.
Kako spremenite limite v NLB Kliku?
Arhiv plačil
V Arhivu plačil lahko pregledujete vsa plačila izvedena v mobilni banki Klikin. Za lažji pregled so plačila razvrščena v 5 zavihkov, glede na status plačila - "vsi", "izvršen", "čaka na izvedbo", "zavrnjen", "preklican".
Dodatno so v arhivu plačil na voljo še sledeče možnosti:
V sklopu Kartice lahko pregledujete imetniške plačilne kartice - Mastercard, Visa in Karanta, in sicer:
BLOKADA IZGUBLJENE ALI UKRADENE KARTICE
V primeru, da ste kartico izgubili, ali pa so vam jo ukradli, jo lahko preprosto in hitro blokirate v mobilni banki Klikin:
Blokada kartice je nepreklicna in zahteva naročilo nove kartice.
V sklopu Varčevanja in depoziti lahko pregledujete imetniška in pooblaščenska varčevanja in depozite ter njihove podrobnosti:
V sklopu Krediti lahko:
HITRI KREDIT
V mobilni banki Klikin lahko Hitri kredit pridobite kadarkoli - 24/7 - in to v le nekaj minutah. Najvišji znesek kredita je do 15.000 EUR - odvisen je od zneska osnove za izračun kreditne sposobnosti, odplačilna doba pa do 60 mesecev.
Kako sklenete Hitri kredit?
Ponudba za Hitri kredit je pripravljena na podlagi vašega poslovanja z banko in kreditne sposobnosti. Odločite se lahko tudi za nižji znesek in/ali krajšo dobo odplačevanja, od ponujene.
V sklopu Kontakt lahko:
MOJ SVETOVALEC
Kako vzpostavite kontakt s svojim svetovalcem?
KLEPET
Prek klepeta vam lahko pomagamo rešiti tehnične težave, nudimo pomoč pri uporabi mobilne banke, splošne informacije in informacije o storitvah.
Kako začnete klepetati?
Do klepeta lahko dostopate tudi z izbiro ikone "klepet", v desnem zgornjem kotu zaslona.
Klepet ne omogoča upravljanja z mobilno banko Klikin ali izvajanja finančnih transakcij.
VIDEO KLIC
Prek video klica vam lahko pomagamo rešiti tehnične težave, nudimo pomoč pri uporabi mobilne banke, splošne informacije in informacije o storitvah.
Identificiranim uporabnikom uredimo tudi:
Kako vzpostavite video klic?
V sklopu "Nastavitve" lahko:
BLOKACIJA/DEBLOKACIJA MOBILNE BANKE KLIKIN
Dostop do mobilne banke Klikin lahko onemogočite v Klikinu, NLB Kliku ali prek video klica.
Da vam lahko ponudimo učinkovite in uporabniku prijazne rešitve, mobilna aplikacija Klikin zbira in dostopa do določenih podatkov o vas in vaši mobilni napravi. Več o tem si preberite v Izjavi o zasebnosti.
Dostop do podatkov lahko kadarkoli izklopite v meniju "Info - Analitika":
Po izbiri "enkratno geslo OTP" ali "OTP" iz stranskega menija ter vnosu številke PIN se vam bo na zaslonu prikazalo 8-mestno naključno generirano enkratno geslo OTP, ki ga boste s pripadajočim uporabniškim imenom vpisali v e-vstopno točko za dostop do NLB Klika na kateri koli napravi.
Generator OTP je lahko aktiven samo na eni napravi. S ponovnim postopkom aktivacije ga lahko uporabljate tudi na drugi, pri čemer je aktivna vedno zgolj zadnja aktivirana naprava.
Na spletnem mestu za administracijo avtentikacijskih metod (AAM) pred prvo prijavo izberite povezavo "Nastavitev gesla" ter ob uporabi uporabniškega imena in enkratnega gesla, ki ga ustvarite v aplikaciji Klikin z generatorjem OTP, nastavite geslo za poznejši vstop v AAM.
Poleg gesla AAM si nastavite še sklop vprašanj in odgovorov. Dostop do AAM boste potrebovali tudi ob zamenjavi mobilne naprave, v kateri imate aktiviran generator OTP, ob pozabljenem PIN-u, izgubi ali kraji mobilne naprave.
Ob zamenjavi mobilne naprave na kateri imate aktiviran generator OTP, boste morali prek AAM generator OTP ponovno aktivirati v novi/drugi mobilni napravi, pri čemer boste stari generator OTP deaktivirali. V AAM izberite "Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja OTP".
Ob izgubi ali kraji mobilne naprave, v kateri imate aktiviran generator OTP, ga prek AAM deaktivirajte in tako preprečite morebitne zlorabe. V AAM izberite "Izgubil sem/Ukradli so mi mobilno napravo".
Če veste, da generatorja OTP v prihodnje ne boste več uporabljali, lahko deaktivacijo izvedete tudi prek mobilne aplikacije (izberite možnost "Deaktiviraj OTP").
Če ste pozabili PIN za dostop do generatorja OTP v aplikaciji Klikin, lahko PIN ponovno nastavite. V AAM izberite "Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja gesel". Generator OTP se bo deaktiviral in na zaslonu v AAM se bosta izpisali nova serijska številka in aktivacijska koda. V mobilni aplikaciji izberite možnost "Pozabljen PIN" ter vpišite serijsko številko in aktivacijsko kodo, ki ju prepišete iz AAM, ter določite nov PIN.
Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).
Za naročilo NLB Klika z generatorjem OTP je potrebna identifikacija, zato bo ob oddaji naročila v spletnem obrazcu potreben še obisk poslovalnice.
Naročilo generatorja OTP pomeni enkratni strošek skladno z veljavno tarifo.
Dobro je vedeti
Generator OTP deluje le v eni napravi, in sicer v napravi, v kateri je bil nazadnje aktiviran. Mobilno aplikacijo Klikin lahko uporabljate, če imate mobilni telefon ali tablični računalnik z operacijskim sistemom iOS (6.0 ali novejši) ali Android (4.0 ali novejši, ki ga podpira tudi Google Play trgovina).
Za dostop do mobilne banke Klikin na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku potrebujete dostop do interneta. Čeprav je Klikin prilagojen uporabi na mobilnih napravah in je s tem precej zmanjšana količina podatkov, ki se pri uporabi prenaša, ob tem vseeno nastajajo določeni stroški, odvisni od cenika mobilnega operaterja. Stroški prenesenih podatkov so odvisni od naročniškega paketa in države, v kateri imate dostop do (mobilnega) interneta. Cene se (lahko) razlikujejo glede na to, ali do mobilnega interneta dostopate v državah znotraj EU ali drugih državah, in skladno z dogovori mobilnega operaterja s posameznimi mobilnimi operaterji, ki omogočajo t. i. gostovanje. Predlagamo vam, da se o stroških uporabe (mobilnega) interneta v tujini pozanimate pri mobilnem operaterju, da skrbno spremljate količino prenesenih podatkov pri dostopu do (mobilnega) interneta, zlasti ko ste v tujini, in upoštevate obvestila mobilnega operaterja.
Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).
Datum objave: 24.5.2023 | |
Napovedana prekinitev delovanja | |
|
Datum objave: 24.5.2023 | |
Varnost na prvem mestu | |
|
Datum objave: 21.4.2023 | |
Spremembe in dopolnitve Splošnih pogojev uporabe mobilne banke Klikin ter Splošnih pogojev uporabe digitalne banke NLB Klik | |
|
Datum objave: 3.4.2023 | |
Umik ponudbe NLB Teledom 1. junija 2023 | |
|
Datum objave: 14.3.2023 | |
Banke in hranilnice z 20. marcem 2023 spreminjamo svoje račune | |
|
Datum objave: 3.3.2023 | |
Varnost na prvem mestu! | |
|
Datum objave: 1.2.2023 | |
Ob uvedbi nove digitalne banke NLB Klik tudi novi splošni pogoji | |
|
Varen dostop
Za varen dostop do mobilne banke smo poskrbeli na več načinov:
Varna komunikacija
Vsa komunikacija med mobilno aplikacijo in centralnimi sistemi NLB je šifrirana, s čimer je preprečeno prisluškovanje prek raznih omrežij.
Varna sredstva
Višino plačil lahko omejite (posamično plačilo, dnevni seštevek, mesečni seštevek) ter s tem omejite najvišji znesek morebitne zlorabe. Možnost plačevanja z mobilno banko lahko začasno tudi v celoti blokirate.
Varno upravljanje
Z aplikacijo za administracijo avtentikacijskih metod (AAM) lahko samostojno upravljate z generatorjem enkratnih gesel OTP, brez obiska poslovalnice. Potrebovali jo boste v primeru zamenjave mobilne naprave, pozabljeneštevilke PIN, ponovne aktivacije generatorja OTP, izgube ali kraje mobilne naprave.
Pristopnina k mobilni banki Klikin za: | |
Za vse uporabnike | brezplačno |
Uporabnina mobilne banke Klikin za: | |
Za vse uporabnike | brezplačno |
Pristopnina in uporabnina Klikina sta že vključeni v bančnih paketih: NLB Paket Digitalni, Mladostni, Moj svet, Aktivni, Premium, pristopnina pa je brezplačna tudi za imetnike NLB Klika in NLB Prvega računa.
Uporabniki NLB Klika lahko vklop mobilne banke Klikin preprosto uredite kar v spletni banki. V stranskem meniju poiščite Vsa naročila in v poglavju Mobilna banka Klikin izberite možnost Vklop mobilne banke Klikin.
Za takojšen vklop Klikina nas pokličite preko video klica, na voljo smo vam 24/7. Potrebujete le svojo osebno izkaznico, vse ostalo uredimo mi. V primeru vklopa Klikina preko video klica vam bo sklepanje Hitrega kredita in oddaljeno podpisovanje dokumentov na voljo po prvem obisku poslovalnice.
Obiščite najbližjo poslovalnico in uredite vklop mobilne banke Klikin, ki jo boste lahko uporabljali brez omejitev.
Izpolnite obrazec in se dogovorite za sestanek.
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.