Mednarodna plačilna kartica za vse, ki želite varno in preprosto plačevati doma, v tujini ali prek spleta.
Brezstično kartico Mastercard lahko uporabljate tudi namesto Oyster kartice na londonski podzemni železnici.
Plačujete lahko s pomočjo mobilne denarnice NLB Pay.
Tudi vaši družinski člani lahko uživajo v prednostih sodobnega kartičnega poslovanja.
Dodatno družinsko kartico lahko namenite zakoncu ali otroku, staremu najmanj 14 let. Kartica porablja isti mesečni limit kot vaša osnovna kartica, pri določitvi višine limita pa imate dve možnosti:
Dodatno družinsko kartico bomo izdali na ime družinskega člana, ki bo s kartico posloval. Mesečne obveznosti, ki izhajajo iz kartične porabe, boste poravnali vi kot imetnik osnovne kartice, in sicer na izbrani dan v mesecu.
Nova številka PIN, nov kup papirjev? Ne nujno. Odslej vam lahko namreč novo številko PIN pošljemo kar prek SMS sporočila.
Navodila za pridobitev številke PIN prek SMS-a
Če ste prejšnjo številko PIN pozabili ali pa naročate novo bančno kartico, potem bančnemu svetovalcu v NLB Poslovalnici ali NLB Kontaktnem centru povejte, da želite novo številko PIN prejeti v SMS sporočilu.
V obdobju 30 dni od prošnje za pridobitev nove številke PIN-a na tel. št. +386 30 400 405 pošljite SMS s:
Na SMS vam bomo odgovorili z vašo novo številko PIN, ki si jo zapomnite, prejeti SMS pa nato izbrišite.
Če boste vlogo oddali prek spletnega obrazca, vas bomo poklicali in se z vami dogovorili za obisk poslovalnice za podpis dokumentov.
V primeru, da izpolnjujete vse pogoje, vam bomo kartico v kratkem poslali s priporočeno pošto ali pa vas bo čakala v poslovalnici. Novo kartico in številko PIN boste prejeli v dveh ločenih pošiljkah.
Letna članarina pri plačevanju z direktno obremenitvijo: | 77,00 EUR |
Letna članarina na dodatno družinsko kartico pri plačevanju z direktno obremenitvijo: | 17,50 EUR |
Splošni pogoji poslovanja s plačilnimi karticami
Kartico aktivirajte na naslednji način:
Po aktivaciji boste lahko s kartico plačevali in dvigovali gotovino na bankomatih, ki to omogočajo – v Sloveniji in tujini.
V mesecu, v katerem ste prejeli novo kartico, lahko novo osebno identifikacijsko številko PIN prejmete z ločeno pošiljko. V tem primeru uporabljajte novo prejeto PIN številko, ki si jo zapomnite in je ne zaupajte nikomur, kuverto, v kateri ste jo prejeli, pa uničite.
Če v mesecu, v katerem ste prejeli novo kartico, ne prejmete nove številke PIN, lahko tudi vnaprej uporabljate že obstoječo.
V tem primeru je nadaljnja uporaba kartice zaradi varnostnih razlogov onemogočena. PIN številko si lahko "odklenete" na najbližjem bankomatu z avtorizirano transakcijo - opravite vpogled v stanje ali dvignete gotovino. Na ta način se bo blokacija PIN številke sprostila. To lahko storite tako na bankomatih doma kot tudi v tujini. Žal se lahko v tujini izjemoma, zaradi odvisnosti od tehnične podpore tujih bank, PIN številka kljub uspešno avtorizirani transakciji ne deblokira, zato priporočamo, da na potovanje v tujino vzamete s sabo vsaj dve mednarodni plačilni kartici.
Če je poslovanje z vašo kartico še naprej onemogočeno vas prosimo, da pokličete v vašo NLB Poslovalnico ali na telefonsko številko 01/477 20 00. Če se blokacija PIN številke ne sprosti na vaši BA Maestro kartici, NLB Plačilni kartici Mastercard, ali Visa, je potrebno naročiti novo PIN številko.
Obveščamo vas, da bo banka pred odobritvijo kartice z odloženim plačilom ali posojilne kartice v sistemu SISBON preverila korektnost vašega poslovanja. Več informacij: http://www.sisbon.si/
Na več kot 4200 prodajnih mestih po vsej Sloveniji lahko nakupujete na 2 do 24 obrokov, brez obresti in dodatnih stroškov!
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.