Skoči na vsebino

Kako deluje preverjanje prejemnika v NLB Kliku?

  1. Banka ob oddaji plačilnega naloga preveri ujemanje imena, oziroma naziva prejemnika, in vpisanega IBAN-a. Nato prikaže rezultat ujemanja:
  2. Ujemanje – podatki se v celoti ujemajo.
  3. Delno ujemanje – priporočeno je dodatno preverjanje.
  4. Ni ujemanja – obstaja tveganje napačnega nakazila.
  5. Preverjanje ni možno – banka prejemnika ne podpira storitve ali IBAN ni preverljiv.
  6. Storitev preverjanja trenutno ni možna – storitev trenutno ni na voljo, poskusite kasneje.
  7. Plačilo boste lahko izvedli, ne glede na rezultat preverjanja prejemnika, odločitev o nadaljevanju pa je prepuščena vam.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Preko seznama transakcij ali preko preteklih plačil

Preberi več

Plačilo je lahko iz različnih razlogov zadržano oz. neizvršeno. Če plačila ni na seznamu zadnjih transakcij ali med preteklimi plačili

Preberi več

Prihajajoče bremenitve: 1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Prihodnja plačila. Izvedene bremenitve: 1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Prihodnja plačila. 3. Izberite možnost SDD.

Preberi več