Skoči na vsebino

Kako deluje preverjanje prejemnika v NLB Kliku?

  1. Banka ob oddaji plačilnega naloga preveri ujemanje imena, oziroma naziva prejemnika, in vpisanega IBAN-a. Nato prikaže rezultat ujemanja:
  2. Ujemanje – podatki se v celoti ujemajo.
  3. Delno ujemanje – priporočeno je dodatno preverjanje.
  4. Ni ujemanja – obstaja tveganje napačnega nakazila.
  5. Preverjanje ni možno – banka prejemnika ne podpira storitve ali IBAN ni preverljiv.
  6. Storitev preverjanja trenutno ni možna – storitev trenutno ni na voljo, poskusite kasneje.
  7. Plačilo boste lahko izvedli, ne glede na rezultat preverjanja prejemnika, odločitev o nadaljevanju pa je prepuščena vam.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

1. Odprite meni Plačila 2. Izberite možnost Trajni nalogi. 3. Kliknite Odpri trajni nalog. 4. Izberite račun, znesek in prejemnika. 5. Preverite podatke in potrdite nalog.

Preberi več

1. Odprite meni Plačila 2. Izberite možnost E-računi. 3. Izberite e-račun, ki ga želite plačati. 4. Odprite e-račun in kliknite Plačaj. 5. Preverite podatke in potrdite plačilo.

Preberi več

Za spremembo ali izbris prejemnika odprete meni Prejemniki, kjer se vam bodo izpisali vsi vaši prejemniki v NLB Kliku. Izberete prejemnika > Uredi oz. Izbriši.

Preberi več