Skoči na vsebino

Kaj je potrebno narediti v primeru izgube ali kraje mobilnega telefona na katerem je NLB Pay?

  • V primeru izgube ali kraje mobilnega telefona, ki ima naloženo mobilno denarnico NLB Pay, je to treba nemudoma sporočiti banki na 01 477 2000 – kadarkoli 24/7 ali v NLB Poslovalnici. Banka bo takoj izvedla postopke za onemogočanje delovanja mobilne denarnice NLB Pay. Plačila je v nadaljevanju možno opravljati z obstoječimi plačilnimi karticami v fizični obliki.

  • Ob zamenjavi mobilnega telefona je treba ponovno opraviti celoten proces aktivacije NLB Pay in digitalizacije izbranih kartic.

  • V primeru izgube ali kraje kartice v fizični obliki in posledični  blokaciji le-te, se onemogoči tudi uporaba pripadajočih digitaliziranih kartic na vseh mobilnih telefonih. Po pridobitvi nove kartice (fizične) se bo le-ta uvrstila tudi v seznam primernih kartic za digitalizacijo.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Če imate novo kartico jo je potrebno predhodno aktivirati (debetno kartico z dvigom na bankomatu ali nakupom na POS terminalu, kartico Mastercard ali Visa pa z nakupom na POS terminalu, in sicer tako, da kartico vstavite v režo bankomata ali POS terminala in vpišete PIN številko).

Preberi več

NLB Pay sasm po sebi nima več plačilne funkcije. To, če tako želite, lahko nadomestite z dodajanjem kartic v mobilne denarnice drugih ponudnikov – Apple, Google, Garmin. Plačevanje z NLB Mastercard ali Visa shranjenimi v mobilni denarnici Google Pay ali Apple Pay, poteka enako kot plačevanje z brezstičnimi plačilnimi karticami.

Preberi več

Za aktivacijo mobilne denarnice NLB Pay potrebujete dostop do interneta, bodisi prek mobilnega omrežja (Mobile Data oz. prenos podatkov), bodisi prek WiFi povezave.

Preberi več