Tu smo za vas 24/7

Odprti 24 ur na dan, vse dni v tednu

Če potrebujete finančni nasvet ali pomoč, smo vam v NLB prek digitalnih kanalov na voljo 24 ur na dan.

Skupaj bomo poiskali najboljšo rešitev za vas.

01 477 2000

Potrebujete pomoč ali nasvet? Pokličite naše prijazne svetovalce.

Pišite nam

Imate vprašanje? Kontaktirajte nas.

Video klic

Urejajte bančne opravke le s spletno kamero in osebno izkaznico. Na voljo tudi prek spletne ali mobilne banke ter NLB Pay.

Klepet

Na voljo smo vam za vprašanja in pomoč. Tudi prek spletne ali mobilne banke ter NLB Pay.

 

V primeru izrednih okoliščin ali povečanega števila klicev vas prosimo za razumevanje in potrpežljivost.

Kako vam lahko pomagamo?

Ali lahko urejam bančne opravke, čeprav ne morem v poslovalnico?

Seveda. Z uporabo naše mobilne banke Klikin lahko preverite stanje in prilive na računu, uredite plačila in potrdila o plačilih, upravljate s plačilnimi karticami, pregledujete varčevanja in depozite, sklepate Hitre kredite do 35.000 EUR, po novem pa lahko v Klikinu naročate tudi vse naše storitve. V primeru tehničnih težav vam je 24/7 na voljo vgrajena pomoč.

Večino bančnih opravkov in naročil pa lahko uredite tudi prek video klica, spletne banke NLB Klik in telefonske banke NLB Teledom


Ali lahko na daljavo podpišem dokumente ali sklenem pogodbo?

(NOVOST!) V mobilni banki Klikin lahko z oddaljenim podpisom (Podpisom v Oblaku - PvO) kar doma podpišete vse potrebne dokumente. Tako izvedeni digitalni podpis je povsem enakovreden lastnoročnemu podpisu. Dokumente lahko v Klikinu podpisujete tudi, če naročilo za storitev oddate na drugačen način, na primer prek video klica, NLB Klika ali sporočila osebnemu bančniku.

Še nimate mobilne banke KlikinUporabniki NLB Klika lahko pristop uredite v NLB Kliku v poglavju Vsa naročila/Nastavitve mobilne banke Klikin. Pred oddajo naročila preverite tudi ustreznost svojih kontaktnih podatkov (GSM številko in e-naslov). 


Kaj pa sklenitev zavarovanja brez obiska poslovalnice?

Našim strankam omogočamo sklenitev zavarovanja:

Potrebujete le veljaven elektronski naslov in mobilni telefon, na katerega prejmete SMS. Za sklenitev kontaktiraje svojega osebnega bančnika, kontaktni center ali katerokoli našo poslovalnico.

Zavarovanje lahko sklenete prek spleta ali pokličete v kontaktni center oz. svojega osebnega bančnika, če imamo vaše soglasje za elektronsko poslovanje.


Kje lahko pogledam razpoložljiv limit na kartici?

Limit na vaši kartici lahko kadar koli preverite:

  • v spletni banki NLB Klik, mobilni banki Klikin in prek telefonske banke NLB Teledom na številki 080 15 85;
  • prek video klica
  • v mobilni denarnici NLB Pay za NLB Plačilne kartice, ki smo jih digitalizirali za namen plačevanja s telefonom;
  • na bankomatih: za NLB Plačilno kartico Visa na bankomatih vseh bank, za NLB Plačilno kartico Mastercard na NLB Bankomatih.

Kako lahko povečam limit na plačilnih karticah in osebnem računu?

  • Prek mobilne banke Klikin lahko povečate limit na vašem osebnem računu in NLB Plačilnih karticah.
  • Prek video klica lahko povečate izredni limit na vaših NLB Plačilnih karticah (v kolikor ustrezate pogojem) ter spremenite dnevni in mesečni limit plačil, ki jih imate nastavljene v mobilni banki Klikin.

Začasno povečanje limita pride prav posebej v situacijah, ko nujno potrebujete denar takoj ali ko se vam prekine krog zaslužka in plačil. Dobro pa je, da tudi na karticah sproti spremljate porabo. Za to lahko uporabite storitev SMS-Alarm o uporabi kartice. 


Ali lahko kredit sklenem brez obiska poslovalnice?

Seveda. Uporabite mobilno banko Klikin, v kateri lahko NLB osebni kredit do 35.000 € odobrimo v le nekaj minutah – brez obiska bančne poslovalnice, denar pa dobite na račun takoj po odobritvi.

Naročilo za kredit lahko oddate tudi prek spletne banke NLB Klik in prek video klica. Nepredvidljivi dogodki bodo tako malo bolj obvladljivi.

Želite najprej individualno kreditno ponudboIzpolnite obrazec in poslali jo bomo na vaš e-naslov.


Kaj pa naložbe v NLB Sklade in zavarovanja Vita?

Oboje lahko uredite tudi na daljavo.


Do denarja tudi, kadar je banka zaprta

Bankomati so najpreprostejša pot do gotovine, na njih pa lahko opravite tudi druge bančne storitve: preverite stanje, plačate obveznosti prek univerzalnega plačilnega naloga (UPN), položite gotovino, zamenjate številko PIN ali napolnite račun mobilnega telefona. Denar lahko na izbranih NLB Bankomatih dvignete tudi brezstično - svojo brezstično kartico, ali telefon z naloženo kartico v NLB Pay, le prislonite na označeno mesto - znak NFC. Trenutno vam dvig gotovine brez da kartico vstavite v režo bankomata, zagotavljamo že na 255 lokacijah po vsej Sloveniji. Gotovino lahko dvigujete do zneska vašega dnevnega limita v okviru stanja na računu.

Seznam bankomatov

Zaradi epidemije koronavirusa in začasnega zaprtja nekaterih objektov po Sloveniji (gostinski lokali, trgovine, izobraževalne ustanove, itd.), nimamo možnosti oskrbe določenih bankomatov, zato ti do nadaljnjega ne obratujejo. Prosimo vas, da preverite delovanje bankomata, ki ga želite obiskati, na naši spletni strani, ali v mobilni banki Klikin in Klikpro. Hvala za razumevanje.

Kako lahko plačam položnice brez obiska banke ali pošte?

Položnice lahko hitro in enostavno plačujete tudi prek:

  • mobilne banke Klikin s funkcijami Slikaj in plačaj (s skeniranjem naloga UPN), Plačilni nalog UPN (z ročnim vnosom podatkov) in Hitra plačila (za plačevanje plačil, ki jih pogosto plačujemo in smo jih shranili);
  • spletne banke NLB Klik s funkcijami Plačilni nalog UPN in Hitra plačila;
  • telefonske banke Teledom;
  • video klica
  • bankomata, ki je označen s posebno nalepko. Postopek poteka avtomatično, tako da je plačilo izvedeno takoj. Za plačila do 14. ure, so sredstva nakazana isti delovni dan.

Kako lahko plačujem brez gotovine?

  • BA Maestro kartico/debetno Mastercard – kartico osebnega računa;
  • kartico z odloženim plačilom NLB Mastercard in Visa;
  • posojilno kartico Mastercard in Karanta;
  • mobilno denarnico NLB Pay – v njej si lahko digitalizirate svojo NLB kartico, tudi stično, in na večini prodajnih mest plačujete brezstično, do 25 EUR pa celo brez vnosa številke PIN. Za plačevanje je na voljo uporabnikom mobilnih telefonov z operacijskim sistemom Android in NFC tehnologijo, ostale funkcionalnosti pa so na voljo tudi IOS uporabnikom. NLB Pay prenesete brezplačno iz trgovine Google Play ali App Store.

Prenesite NLB Pay

(NOVOST!) Spletni nakupi z mobilno denarnico NLB Pay so še bolj preprosti in varni, saj se potrditev plačila izvede prek prepoznave prstnega odtisa, obraza ali šarenice.

Kako naj prijatelju nakažem denar?

Brezplačno, 24/7 lahko nakažete denar:

  • mobilni banki Klikin z in-plačilom kar prek GSM imenika, če je prijatelj uporabnik Klikina in ima vključeno funkcijo in-plačilo;
  • s takojšnjim plačilom Flik v mobilni denarnici NLB Pay, tudi, če prijatelj uporablja Flik pri drugi banki. Potrebujete le njegovo telefonsko številko ali e-naslov. (NOVOST!)

Kaj, če nekaj časa ne morem odplačevati kredita?

Če ugotovite, da bodo težave z odplačevanjem kredita neizogibne, čimprej kontaktirajte svojega osebnega bančnika ali naše svetovalce v kontaktnem centru in pomagali vam bomo poiskati rešitev.

Možnosti je več. Največkrat se kredit reprogramira, tako da se podaljša rok plačevanja in s tem zmanjša mesečni obrok. Druga možnost je moratorij oziroma odlog odplačevanja kredita. Možna pa je tudi kombinacija obojega.

Za moratorij ali reprogramiranje kredita lahko zaprosi kdorkoli, ki ima težave z odplačevanjem. Takrat se z banko sklene poseben dogovor (Dodatek h kreditni pogodbi), ki opredeli rok in način vračila kredita ter stroške, ki nastanejo zaradi spremembe pogojev kredita.


Kako do kartice z odloženim plačilom?

NLB Plačilno kartico z odloženim plačilom Mastercard ali Visa lahko brez obiska banke naročite v mobilni banki Klikin ali spletni banki NLB Klik.

Kartico vam bomo poslali po pošti, številko PIN pa lahko prek SMS sporočila, če boste tako želeli.


Do računa v NLB kar prek spleta!

Še nimate osebnega računa v NLB? 

NLB Paket Digitalni lahko 24/7 sklenete kar prek spleta.

Sklenite paket 


Nasveti za podjetja in podjetnike

Upravljanje denarnega toka je ključnega pomena tudi v negotovih razmerah

Denarni tok namreč pove, koliko denarja ste prejeli v določenem času in koliko ste ga porabili za poravnavanje svojih obveznosti. Nadzorovanje denarnega toka je nujno, saj lahko le tako zagotovite nemoteno oziroma zdravo poslovanje svojega podjetja v vsakem trenutku. Le-ta namreč v veliki meri vpliva na to, kakšna bo likvidnost (plačilna sposobnost) vašega podjetja. V pomoč pri načrtovanju denarnih tokov vam je interaktivni kalkulator za izračun denarnega toka

Kako se soočiti z občasnimi likvidnostnimi primanjkljaji?


Kaj, če nekaj časa ne boste zmogli odplačevati kredita?

Pomembno je, da v taki situaciji ukrepate čimprej. Svetujemo, da se pravočasno obrnete na poslovnega skrbnika, ki dobro pozna vaše poslovanje. Tako bosta glede na specifiko posla oziroma financiranja na individualnem nivoju poiskala ustrezno rešitev, ki vam jo kot banka lahko ponudimo. Vse s ciljem, da še naprej ohranite normalno poslovanje.

Če ste samostojni podjetnik ali samozaposleni v kulturi in imate v naši banki sklenjen kredit kot fizična oseba, imate možnost moratorija oziroma odloga odplačevanja kredita. Če ste se že znašli v finančnih težavah, svetujemo, da se čimprej obrnete na svojega osebnega bančnika in zaprosite zanj.


Digitalno je enostavno, priročno in varno

*Zavarovalnica, ki nudi premoženjsko zavarovanje, je GENERALI zavarovalnica d.d., Kržičeva 3, 1000 Ljubljana, zavarovanje trži NLB d.d., ki pri tem nastopa kot zavarovalni zastopnik in za izplačilo zavarovalnine ne jamči. Splošni in posebni pogoji posameznih vrst zavarovanj se lahko spreminjajo, zato na dan sklenitve zavarovanja pozorno preberite pogoje, ki bodo veljali za vaše zavarovanje. NLB d.d. v skladu z Zakonom o zavarovalništvu vodi register zavarovalnih zastopnikov. Vpogledi in izpisi so možni vsak delovni dan med 8. in 16. uro ob predhodni najavi na telefonsko številko 01 476 42 20.

**Zavarovanje trži Nova Ljubljanska banka d.d., Ljubljana, ki pri tem nastopa kot zavarovalni zastopnik. NLB d.d. v skladu z Zakonom o zavarovalništvu vodi register zavarovalnih zastopnikov. Vpogledi in izpisi so možni vsak delovni dan med 8. in 16. uro ob predhodni najavi na telefonsko številko 01 476 48 61.