Tu smo za vas 24/7

Odprti 24 ur na dan, vse dni v tednu

Če potrebujete finančni nasvet ali pomoč, smo vam v NLB prek digitalnih kanalov na voljo 24 ur na dan.

Skupaj bomo poiskali najboljšo rešitev za vas.

01 477 2000

Potrebujete pomoč ali nasvet? Pokličite naše prijazne svetovalce.

info@nlb.si

Imate vprašanje? Pišite nam.

Video klic

Za urejanje bančnih opravkov le s spletno kamero in osebno izkaznico. Na voljo tudi prek spletne ali mobilne banke ter NLB Pay.

Klepet

Za vprašanja in pomoč. Na voljo tudi prek spletne ali mobilne banke ter NLB Pay.

 

V primeru izrednih okoliščin ali povečanega števila klicev vas prosimo za razumevanje in potrpežljivost.

Kako vam lahko pomagamo?

Ali lahko urejam bančne opravke, čeprav ne morem v poslovalnico?

Za veliko bančnih opravkov sploh ni potreben obisk poslovalnice. Lahko jih uredite kar prek video klica. Preverite lahko stanje in prilive na računu, uredite plačilo in potrdila o plačilih, pridobite informativne izračune za kredite, naročite nove kode za aktivacijo mobilne banke, razrešite tehnične težave in opravite še mnogo drugih stvari, za katere bi sicer morali obiskati poslovalnico. 

Bančne opravke lahko uredite tudi v spletni, mobilni in telefonski banki. 


Kje lahko pogledam razpoložljiv limit na kartici?

Limit na vaši NLB Plačilni kartici lahko kadar koli preverite:

  • v spletni banki NLB Klik, mobilni banki Klikin in prek telefonske banke NLB Teledom na številki 080 15 85;
  • prek video klica
  • v mobilni denarnici NLB Pay za NLB Plačilne kartice, ki smo jih digitalizirali za namen plačevanja s telefonom;
  • na bankomatih: za NLB Plačilno kartico Visa na bankomatih vseh bank, za NLB Plačilno kartico Mastercard na NLB Bankomatih;
  • v NLB Poslovalnicah.

Ali si lahko povečam limit na plačilnih karticah tudi prek NLB video klica?

Seveda. Prek video klica lahko:

  • povečate izredni limit na vaših NLB plačilnih karticah (v kolikor ustrezate pogojem),
  • spremenite dnevni in mesečni limit plačil, ki jih imate nastavljene v mobilni banki Klikin.

Začasno povečanje limita pride prav posebej v situacijah, ko nujno potrebujete denar takoj ali ko se vam prekine krog zaslužka in plačil. Dobro pa je, da sproti spremljate porabo na karticah. Za to lahko uporabite storitev SMS-Alarm o uporabi kartice. 


Kaj, če nekaj časa ne morem odplačevati kredita?

Če ugotovite, da bodo težave z odplačevanjem kredita neizogibne, čimprej kontaktirajte svojega osebnega bančnika ali naše svetovalce v kontaktnem centru in pomagali vam bomo poiskati rešitev.

Možnosti je več. Največkrat se kredit reprogramira, tako da se podaljša rok plačevanja in s tem zmanjša mesečni obrok. Druga možnost je moratorij oziroma odlog odplačevanja kredita. Možna pa je tudi kombinacija obojega.

Za moratorij ali reprogramiranje kredita lahko zaprosi kdorkoli, ki ima težave z odplačevanjem. Takrat se z banko sklene poseben dogovor (Dodatek h kreditni pogodbi), ki opredeli rok in način vračila kredita ter stroške, ki nastanejo zaradi spremembe pogojev kredita.

COVID-19 | Odlog plačila kredita

Če ste se zaradi posledic epidemije COVID-19 znašli v finančnih težavah, lahko na podlagi Zakona o interventnem ukrepu odloga plačila obveznosti kreditojemalcev (ZIUOPOK) zaprosite za odlog plačila kredita (tj. moratorij) do 12 mesecev.

Skrajni rok za oddajo vloge je 6 mesecev po datumu preklica epidemije, to je najkasneje do 1. 12. 2020. Svetujemo pa, da jo oddate takoj, ko zaznate težave pri odplačevanju kreditnih obveznosti.

Tu smo za vas, v vsem, kar sledi.

Preberite več


Ali lahko položnice plačam brez obiska banke ali pošte?

Položnice lahko hitro in enostavno plačujete tudi prek:

  • mobilne banke Klikin s funkcijami Slikaj in plačaj (s skeniranjem naloga UPN), Plačilni nalog UPN (z ročnim vnosom podatkov) in Hitra plačila (za plačevanje plačil, ki jih pogosto plačujemo in smo jih shranili);
  • spletne banke NLB Klik s funkcijami Plačilni nalog UPN in Hitra plačila;
  • telefonske banke Teledom;
  • video klica
  • bankomata, ki je označen s posebno nalepko. Postopek poteka avtomatično, tako da je plačilo izvedeno takoj. Za plačila do 14. ure, so sredstva nakazana isti delovni dan.

Do denarja tudi, kadar je banka zaprta

Bankomati so najpreprostejša pot do gotovine, na njih pa lahko opravite tudi druge bančne storitve: preverite stanje, plačate obveznosti prek univerzalnega plačilnega naloga (UPN), položite gotovino, zamenjate številko PIN ali napolnite račun mobilnega telefona. Denar lahko na izbranih NLB Bankomatih s svojimi brezstičnimi karticami dvignete tudi tako, da kartico le prislonite na označeno mesto - znak NFC. Trenutno vam dvig gotovine brez da kartico vstavite v režo bankomata, zagotavljamo že na 255 lokacijah po vsej Sloveniji

Seznam bankomatov

Zaradi epidemije koronavirusa in začasnega zaprtja nekaterih objektov po Sloveniji (gostinski lokali, trgovine, izobraževalne ustanove, itd.), nimamo možnosti oskrbe določenih bankomatov, zato ti do nadaljnjega ne obratujejo. Prosimo vas, da preverite delovanje bankomata, ki ga želite obiskati, na naši spletni strani, ali v mobilni banki Klikin in Klikpro. Hvala za razumevanje.

Ali lahko kredit sklenem tudi brez obiska poslovalnice?

Seveda. Uporabite mobilno banko Klikin, v kateri lahko NLB osebni kredit do 30.000 € odobrimo v le nekaj minutah – brez obiska bančne poslovalnice, denar pa dobite na račun takoj po odobritvi.

Naročilo za kredit lahko oddate tudi prek spletne banke NLB Klik in prek video klica. Nepredvidljivi dogodki bodo tako malo bolj obvladljivi.

Še nimate mobilne banke KlikinUporabniki NLB Klika lahko pristop uredite v NLB Kliku v poglavju Vsa naročila/Nastavitve mobilne banke Klikin. Pred oddajo naročila preverite tudi ustreznost svojih kontaktnih podatkov (GSM številko in e-naslov). 


Kako lahko plačujem brez gotovine?

Za plačevanje lahko uporabite:

  • BA Maestro kartico – plačilno kartico osebnega računa;
  • kartico z odloženim plačilom NLB Mastercard in Visa;
  • mobilno denarnico NLB Pay – v njej si lahko digitalizirate katerokoli NLB kartico, tudi stično, in na večini prodajnih mest plačujete brezstično, do 25 EUR pa celo brez vnosa številke PIN. Na voljo je uporabnikom mobilnih telefonov z operacijskim sistemom Android in NFC tehnologijo. NLB Pay prenesete brezplačno iz trgovine Google Play.

Prenesite NLB Pay


Nasveti za podjetja in podjetnike

Upravljanje denarnega toka je ključnega pomena tudi v negotovih razmerah

Denarni tok namreč pove, koliko denarja ste prejeli v določenem času in koliko ste ga porabili za poravnavanje svojih obveznosti. Nadzorovanje denarnega toka je nujno, saj lahko le tako zagotovite nemoteno oziroma zdravo poslovanje svojega podjetja v vsakem trenutku. Le-ta namreč v veliki meri vpliva na to, kakšna bo likvidnost (plačilna sposobnost) vašega podjetja. V pomoč pri načrtovanju denarnih tokov vam je interaktivni kalkulator za izračun denarnega toka

Kako se soočiti z občasnimi likvidnostnimi primanjkljaji?


Kaj, če nekaj časa ne boste zmogli odplačevati kredita?

Pomembno je, da v taki situaciji ukrepate čimprej. Svetujemo, da se pravočasno obrnete na poslovnega skrbnika, ki dobro pozna vaše poslovanje. Tako bosta glede na specifiko posla oziroma financiranja na individualnem nivoju poiskala ustrezno rešitev, ki vam jo kot banka lahko ponudimo. Vse s ciljem, da še naprej ohranite normalno poslovanje.

Če ste samostojni podjetnik ali samozaposleni v kulturi in imate v naši banki sklenjen kredit kot fizična oseba, imate možnost moratorija oziroma odloga odplačevanja kredita. Če ste se že znašli v finančnih težavah, svetujemo, da se čimprej obrnete na svojega osebnega bančnika in zaprosite zanj.


Digitalno je enostavno, priročno in varno

V kolikor je obisk poslovalnice za vas vseeno nujen in neodložljiv, vam svetujemo, da predhodno preverite odprtost in delovni čas izbrane poslovalnice, saj smo v želji po zajezitvi širitve koronavirusa prilagodili urnike ter zmanjšali število odprtih poslovalnic in poslovnih enot.