15. november 2022
Če je moč soditi po zagnanosti, idejah in inovativnosti podjetij, ki letos sodelujejo v projektu #OkvirPomoči NLB Skupine, se nam za trajnostno prihodnost ni bati. V projektu, s katerim osrednja bančna skupina v Jugovzhodni Evropi išče trajnostne rešitve na izzive prihodnosti, je namreč sodelovalo kar 300 podjetij iz šestih trgov, komisija pa je iz vsakega od njih izbrala po 10 finalistov, ki se, med drugim, potegujejo tudi za sponzorska finančna sredstva, s katerimi bodo lahko svoje ideje implementirali.
NLB Skupina je v svoji tretji različici projekta #OkvirPomoči priložnost ponudila zanesenjakom, ki s svojim delovanjem in s svojimi rešitvami prispevajo k doseganju in podpirajo vsaj enega od sedemnajstih ciljev trajnostnega razvoja Organizacije združenih narodov ter sledijo smernicam Okvirja trajnostnega razvoja NLB Skupine. Podjetja so v prijavi morala predstaviti svoje delovanje, projekte oziroma predloge za trajnostno preobrazbo, pri tem pa opredeliti, katero komponento trajnosti, torej bodisi okoljsko, družbeno ali upravljavsko [ESG - environmental, social, governance, op. a.], naslavljajo.
Med prijavljenimi 300 podjetji na vseh šestih trgih, kjer NLB Skupina posluje, torej v Sloveniji, Srbiji, Severni Makedoniji, Bosni in Hercegovini, Črni gori in na Kosovem, je največ podjetij (kar 150) prijavilo projekte z okoljsko komponento, nekoliko manj (119) z družbeno, preostala podjetja pa so naslovila predvsem upravljavski vidik trajnosti.
V Sloveniji se je k sodelovanju prijavilo največ podjetnikov in podjetij, in sicer kar 82.
Med prijavljenimi projekti so člani prvostopenjske komisije, sestavljene iz strokovnjakov bank članic NLB Skupine in predstavnice Deloitte Slovenija, na vsakem trgu izbrali deset finalistov, ki bodo nagrajeni s posebnimi bančnimi ugodnostmi ter deležni tudi medijske podpore in predstavitve. Poleg tega pa bo med finalisti drugostopenjska regijska žirija izbrala tri najboljše, regijske zmagovalce, ki na izzive trajnosti, krožnosti in prihodnosti ponujajo najboljše rešitve. Zanje je NLB Skupina pripravila sponzorska sredstva v višini 100.000 evrov (najboljši projekt bo nagrajen z nagrado v višini 50.000 evrov, drugouvrščeni projekt s 30.000 evri, tretjeuvrščeni pa z 20.000 evri), svetovalna hiša Deloitte pa 8-urno brezplačno strokovno svetovanje glede uspešne vpeljave trajnostnega poslovanja v strateške in operativne procese podjetja.
Regijski zmagovalci bodo znani kmalu – že prihodnji teden, in sicer v četrtek, 24. novembra.
Partnerje projekta #OkvirPomoči – poleg NLB in Deloitta namreč v projektu sodelujejo še Mastercard, Pro plus, Bloomberg Adria in Europlakat – je združila misel, da lahko skupaj delamo bolje in naredimo več ter prihodnjim generacijam zagotovimo boljšo prihodnost.
NLB Komuniciranje