V NLB znova premikamo meje. Z včerajšnjim dnem smo namreč kot prva banka v Sloveniji uvedli spletni klepet in video klic. Svetovalci iz Kontaktnega centra torej bančno poslovanje s strankami opravljajo preko telefonske, mobilne in elektronske banke ter spletnega portala, od včeraj dalje pa tudi preko video klica in spletnega klepeta.
Svetovalci so na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu. Z odgovori na najrazličnejša poslovna, pa tudi tehnična vprašanja in z izvajanjem bančnih storitev skrbijo za zadovoljstvo strank.
Barbara Mihevc Pislak, vodja projekta Video kontaktni center, pa je dejala: »To je projekt, na katerega smo zelo ponosni. Še posebej na sodelavce, ki so pri njem sodelovali, in na ekipo, ki bo 24/7 na voljo strankam. Ker se z vso zavzetostjo in strastjo radi soočamo z izzivi, nam je bila uvedba video klica in spletnega klepeta v izjemno veselje in ponos, pa še prva banka v Sloveniji smo.«
Sodobni svet je vedno bolj mobilen. Svojim komitentom, pa tudi vsem, ki to še niso, želimo biti na razpolago kadar koli in na vsakem koraku – z inovativnimi pristopi in rešitvami prek vseh kanalov, ki so v NLB na voljo. Od včeraj dalje tudi prek spletnega in video klepeta z bančnim svetovalcem.
NLB Komuniciranje