16. avgust 2019
Kljub temu, da imajo gluhi v Sloveniji ustavno zagotovljene enake pravice kot slišeči, pa je uveljavljanje pravice do kulture in dostop do kulturnih dobrin pogosto velik problem. Pobuda Gledališki tolmač odgovarja na to vrzel in v slovenski prostor prinaša serijo gledaliških predstav s tolmačem za gluhe. Pobudo organizira Društvo gluhih in naglušnih Ljubljana, slednjo pa smo, v sodelovanju s štirimi slovenskimi gledališči, podprli v NLB.
Od avgusta dalje smo našo storitev video klic, preko katere so bančni svetovalci na voljo 24/7, nadgradili s prisotnostjo tolmača. S tem želimo gluhim olajšati opravljanje osnovnih bančnih opravil in jim tako omogočiti večjo vključenost v svet slišečih.
Bančni svetovalci v NLB Kontaktnem centru lahko prek video klica rešijo marsikatero zagato strank - na primer v ključnem trenutku povišajo limit na kartici ali priskrbijo vse odgovore o kreditu - in pomagajo pri številnih bančnih opravkih, kot so denimo plačilo računov ali nakazilo sredstev. Z vključitvijo tolmačev pa lahko storitev video klic - edino takšno v Sloveniji - odslej lažje uporabljajo tudi gluhi in naglušni.
Video klic s tolmačenjem v slovenski znakovni jezik je vsem gluhim in naglušnim na voljo vsako sredo med 17. in 19. uro, in sicer na spletni strani NLB.