Privatno bančništvo kljub hitrim spremembam v okolju in bančnem sektorju tudi v moderni obliki ohranja svojo primarno vlogo vodenja finančnih poslov najpremožnejših posameznikov ali družin. Hkrati je z leti izjemno napredovalo in se prilagajalo potrebam strank z uvedbo najmodernejših bančnih storitev.
Kaj je razlika med privatnim in "standardnim" bančništvom? Kot pravi direktorica sektorja NLB privatnega bančništva, Lotti Natalija Zupančič, privatno bančništvo v primerjavi s standardnim nudi odgovore na vsa finančna in premoženjska vprašanja, privatni bančniki pa so strankam na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu. »Ko se stranki pojavi vprašanje o aktualnem dogajanju na finančnih trgih, nas lahko pokliče kadarkoli. Želimo si, da nam stranke postavljajo čim več vprašanj, saj se prek njihovih vprašanj tudi spoznavamo.»
Vsi v privatnem bančništvu, kot tudi NLB sama, se trudijo slediti trendom, strankam pa nuditi, kar v danem trenutku najbolj potrebujejo. S tem strankam prihranimo čas in energijo ter različne dodatne stroške. Kaj je ključna sestavina dobrega privatnega bančništva? »Osnova je osebni stik in posluh za stranke, s čimer jim lahko zagotovimo ustrezne odgovore in rešitve,« pravi Zupančičeva.
Ob tem poudarja, da naj bi se privatni bančniki s svojimi strankami srečali in pogovorili najmanj štirikrat na leto, so pa sestanki vedno pogostejši. Od bančnikov se pričakuje, da spremljajo dogajanja na trgu, s čimer lahko v pravem trenutku strankam ponudijo pravo rešitev.
»Glavna prednost privatnega bančništva je osebno, redno in koristno svetovanje ter pregledovanje našega finančnega premoženja. Če bi med številnimi morala izbrati najboljšo potezo, ki smo jo opravili z nasvetom našega privatnega bančnika, bi izbrala pravočasno prodajo SOD-obveznic in reinvesticijo sredstev v druge finančne instrumente.«
Zaradi izjemno visokih standardov, ki jih upoštevamo pri delu s strankami, so le-te nadpovprečno zadovoljne. Zadovoljstvo merimo s pomočjo raziskave, ki jo v NLB izvajamo skoraj vsako leto že več kot 15 let. Po raziskavi, ki je bila izvedena konec leta 2015, je skupni indeks zadovoljstva strank NLB Privatnega bančništva nad povprečjem v banki, in je podoben kot pri konkurenčnih bankah. Kot izjemno kakovosten pa ocenjujejo naše stranke prav odnos privatnih bančnikov, kjer dosegamo 93 indeksnih točk, pri čemer predstavlja vrednost 100 najvišjo možno stopnjo zadovoljstva. S tako visokim zadovoljstvom presegamo konkurenco.
V primerjavi z merjenjem v začetku leta 2015 se je zadovoljstvo še izboljšalo. Stranke NLB Privatnega bančništva najbolj cenijo kakovosten odnos privatnih bančnikov, ki predstavljajo ključno konkurenčno prednost NLB. Najbolj so zadovoljne s sprejemom in odnosom NLB Privatnih bančnikov. Tu so posebej izpostavile prijaznost, spoštljivost, sprejem, vzdušje in občutek, da so vedno dobrodošle. Visoke ocene so stranke dodelile še strokovnosti, koristnosti svetovanj, zanesljivosti, poznavanju strank, odzivnosti svetovalnega osebja, pa tudi urejenosti.
Ena ključnih prednosti privatnih bančnikov je naša dosegljivost, saj smo vsaj po telefonu na voljo kjerkoli in kadarkoli. Stranke me velikokrat pokličejo po večernih poročilih, ko jih morda vznemiri dogajanje na finančnih trgih in se želijo pogovoriti. Nemalokrat se zgodi, da nas potrebujejo v tujini, kjer se soočajo s kočljivimi situacijami. Ko zazvoni telefon, vemo, da nas potrebujete in z veseljem se odzovemo. Slavko Flajs, NLB Privatni bančnik
Privatni bančniki NLB so strokovnjaki, ki združujejo znanja z različnih finančnih področij in jih pretvarjajo v ohranjanje in plemenitenje premoženja. Vsak privatni bančnik prihaja z drugačnega finančnega oz. bančnega področja in ima za sabo drugačno poslovno pot, vsak od njih pa je v nekem trenutku poklicne poti začutil, da bi svoja znanja, izkušnje in osebno energijo rad uporabil pri svetovanju najzahtevnejšim strankam. V ekipi privatnih bančnikov NLB so posamezniki z bogatimi strokovnimi izkušnjami - strokovnjaki za davke, borzni posredniki, izkušeni osebni bančniki, računovodje - predvsem pa so to ljudje z izrednim čutom za vsebino in dinamiko finančnih potreb premožnih posameznikov in družin.
Raziskava zadovoljstva kaže, da so naše stranke zadovoljne s storitvami, ki jih nudimo. Povprečni indeks zadovoljstva s storitvami je enakovreden konkurenčnim bankam, kar nakazuje, da je ponudba v bankah primerljiva, banke pa za svoje stranke tekmujemo prav z odnosom do strank.
Stranke NLB Privatnega bančništva imajo večinoma dobro uporabniško izkušnjo. Zadovoljne so s splošno informiranostjo s strani banke, servisiranjem in digitalno uporabo storitev in imajo tudi dobre izkušnje z obravnavo pritožb. To je pomembno, saj s tem NLB dokazuje, da se tudi pri morebitnih pritožbah maksimalno zavzame za stranke.
Stranke čutijo, da so pri nas vedno dobrodošle, cenijo profesionalni odnos in naše strokovno znanje, kar se izkazuje tudi v njihovi zvestobi. Zvestoba strank NLB Privatnega bančništva je skladno z raziskavo zadovoljstva izjemno visoka, kar nakazuje, da večina strank v prihodnje ostaja z nami. Indeks zvestobe je višji od povprečja konkurenčnih bank, prav tako je pozitiven in v porastu kazalnik priporočanja NLB znancem in prijateljem. Vedno se bomo trudili, da bomo strankam čim bližji in čimbolj koristni, stranke pa bodo od nas odhajale zadovoljne in s trdno potrditvijo odličnega partnerstva.
julij, 2016
NLB Privatno bančništvo je ekskluzivna ponudba finančnih in s financami povezanih storitev, ki ustrezajo potrebam premožnih posameznikov in družin.
Prosimo, vpišite telefonsko številko, na katero želite, da vas pokličemo:
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko vas bomo kontaktirali.