NLB še nagrada za odličnost marketinške strategije

5. oktober 2021

Pa je za nami še en večer, ki si ga vsekakor velja zapomniti! Prinesel nam je razlog za veselje in ponos ter nov zagon, da se bomo tudi v prihodnje uspešno postavili po robu izzivom in jih skupaj premagali – tako kot smo skupaj v našo banko uspeli vpeljati kulturo osredotočenosti na stranko ter bili pri tem tako uspešni, da je to prepoznala tudi marketinška stroka.

Na sinočnji slovesni podelitvi nagrad najboljšim marketinškim ekipam v državi smo eno od glavnih priznanj domov odnesli tudi mi. Po oceni strokovnjakov Društva za marketing Slovenije smo se namreč najbolje odrezali v kategoriji Odličnost marketinške strategije, in sicer s projektom Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke.

»Go-to-market strategija NLB je vključevala spreminjanje interne kulture, opredelitev jasnih ciljev in celovito postavljenih izvedbenih taktik. Vzpostavili so marketing kot povezovalno funkcijo, ki je trdno zasidrana v jedro podjetja. Iniciativa se odraža v konsistentnem delovanju banke na trgu in odličnih poslovnih rezultatih, predvsem pa temelji na dokazovanju vrednosti za stranko,« so v obrazložitvi zapisali v Društvu za marketing Slovenije.  

NLB je v zadnjih letih uspešno premagala res velike izzive. Iz banke, deležne državne pomoči, pa tudi številnih očitkov, med drugim o pomanjkanju posluha in okornosti, smo se preobrazili v enega vodilnih bančno-finančnih podjetij v regiji, ki prepozna in razume potrebe strank, včasih še celo preden se jih te dobro zavedajo, kar pomeni, da nemalokrat tudi narekujemo trende.

Da smo to dosegli, smo se morali spremeniti: banko znova močneje usmeriti k strankam in k izboljševanju uporabniške izkušnje, pojasnjuje  direktor Komuniciranja v NLB Andrej Krajner in dodaja: »Za to so bile med drugim ključne strokovnost, znanje in podpora širše marketinške ekipe več različnih sektorjev banke, z jasno začrtano in izvedeno strateško iniciativo osredotočenosti na stranko. Marketing se je tako v NLB v zadnjih letih vzpostavil kot povezovalna funkcija, ki je trdno zasidrana v jedro banke. Nismo še na koncu poti, še ogromno je za postoriti, a z uvidom v čas in prostor ter prepoznavanjem in razumevanjem strateških potreb, ki odgovarjajo na izzive strank, bomo tudi v prihodnje skrbeli, da bodo pripravljene na vse, kar sledi.«

NLB Komuniciranje