V NLB smo še naprej najbolj digitalni

18. januar 2019

V NLB smo s številnimi rešitvami prvi na slovenskem trgu. Skrbimo za to, da so našim strankam kjer koli in kadar koli na voljo sodobne in varne storitve, ki poenostavljajo njihovo poslovanje, prav vse informacije, ki jih potrebujejo, in nenazadnje tudi stik z našimi strokovnjaki. To so prepoznali tudi v podjetju E-laborat, ki je analiziralo slovensko digitalno bančno panogo v preteklem letu.

Spletna mesta bank so analizirali v kategorijah predstavitev ponudbe, komunikacija z obiskovalci, uporabniška izkušnja in korporativne informacije. Spletni portal naše banke se je znova uvrstil na prvo mesto med slovenskimi bankami, tako kot lani pa je bil ocenjen tudi nad povprečjem izbranih tujih bank. R aziskovalci so mu pripisali 73 točk. Za primerjavo: spletni mesti drugo- in tretjeuvrščene slovenske banke zaostajata pet oziroma osem točk.

Raziskava je še pokazala, da spletni portal naše banke prejme največ klikov po opravljenem iskanju ključnih besed na iskalniku Google; poskrbeli pa smo tudi za najboljšo obveščenost strank, saj je prav naša banka v času trajanja raziskave poslala največ e-novic.

»V NLB intenzivno vlagamo v digitalizacijo poslovanja, pri tem pa največ pozornosti namenjamo uporabniški izkušnji strank. Da bi naše stranke kar najhitreje dobile informacije, ki jih iščejo, in pomoč, ko jo potrebujejo, ter da bi lahko bodisi od doma ali pa nekje na poti postorile tako rekoč vse bančne opravke, vseskozi posodabljamo in izboljšujemo naše storitve in naš portal. Veseli smo, ko naš trud opazijo, to pa nam da tudi dodaten zagon, da iščemo še boljše rešitve,« je ob tem povedala  Tanja Piškur , direktorica Razvoja in upravljanja prodaje. 

Vse boljši tudi na družbenih omrežjih

Raziskava podjetja E-laborata je še pokazala, da smo znova izboljšali tudi prisotnost in aktivnost na družbenih omrežjih .

Na Facebooku smo imeli denimo v času merjenja 31.300 sledilcev, največ med slovenskimi bankam, v zadnjem letu pa smo med vsemi slovenskimi bankami pridobili tudi največ novih sledilcev, in sicer kar 4.704. Poleg tega smo v času raziskave zabeležili največ objav in všečkov. Daleč največ sledilcev ima naša banka tudi na LinkedInu (4.711), kjer ima prav tako največ objav in odzivov nanje.

»Zelo ponosni smo, da smo toliko sledilcev pridobili z uporabnimi vsebinami in strokovnimi finančnimi nasveti, ne pa z nagradnimi igrami in objavami, ki zgolj vabijo klike. Našim strankam bomo še naprej ponujali vsebine, ki jim bodo v pomoč pri urejanju financ in snovanju varne prihodnosti, tudi finančne,« pa je dejal direktor Komuniciranja Andrej Krajner .

NLB najbolj digitalno razvita banka že peto leto zapored 

Prvo mesto med slovenskimi bankami smo sicer osvojili že peto leto zapored. Že analiza slovenske bančne panoge v letu 2017 je med drugim pokazala, da je portal   naše banke  na vseh spremljanih področjih boljši od povprečja slovenskih bank. Podjetje E-laborat pa je lani prvič izvedlo tudi analizo in primerjavo vseh mobilnih bank v Sloveniji. Ta je pokazala, da  sodi naša mobilna banka Klikin v sam vrh .

Podjetje E-laborat, ki po mednarodnih kriterijih izvaja strokovne analize spletnih bank in spletnih mest v Sloveniji in tujini, razvoj digitalnega poslovanja bank in digitalnega bančništva spremlja že vse od leta 2006. Letošnje poročilo so poimenovali Analiza slovenske digitalne bančne panoge 2018.

NLB Komuniciranje