Kljub »korona časom« smo do stanovanja pomagali več kot 600 družinam

11. maj 2020

Nakup (ali obnova) doma ni le ena najpomembnejših življenjskih odločitev, ampak tudi zelo obsežen finančni zalogaj, za katerega niso dovolj zgolj prihranki in prilivi – pogosto je to skupen projekt širše družine, zelo prav pa pride tudi dober nasvet. Zato smo v NLB ponosni, da smo v marcu in aprilu kljub »korona časom« do novega domovanja z nasvetom in posebej prilagojeno ponudbo pomagali več kot 600 družinam.

V marcu in aprilu smo namreč naši ponudbi stanovanjskih kreditov dodali akcijsko, nižjo izhodiščno obrestno mero (ta je na voljo vsakemu kreditno sposobnemu kreditojemalcu), stranka, ki se zanima za kredit in ima morda tudi že kakšno ponudbo, pa lahko v posebej zanjo pripravljeni individualni ponudbi pridobi še dodatno znižano in ugodnejšo obrestno mero.

Akcijsko ponudbo smo zdaj podaljšali, tako da jo lahko naše stranke izkoristijo vse do konca maja.

Prvi na trgu: Naročilo kredita odslej tudi »brezstično« prek video klica

Naše vodilo pri poslovanju v »korona časih« ostajajo varnost strank ter enostavnost in dostopnost naših storitev – tudi stanovanjskega kredita.

Zato od danes, 11. maja, našim strankam kot prvi na trgu omogočamo, da naročilo za kredit oddajo kar pred video klica NLB Kontaktnega centra. To pomeni, da niso vezane na obisk enote, saj lahko naročilo oddajo kar od doma, v poznih nočnih ali jutranjih urah, ob delovnikih, koncih tedna ali praznikih – torej kjer koli in kadar koli. Naši bančni strokovnjaki so namreč strankam na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu.

Do najboljše ponudbe z najboljšim nasvetom

Veliko uporabnih informacij vsakdo, ki išče kredit, najde na naših straneh NLB Stanovanjski kredit in Ustvarjam dom, na katerih smo zbrali številne uporabne in koristne vsebine. Novi situaciji na področju kreditiranja smo se prilagodili tudi na strani, kjer lahko naše stranke opravijo informativni izračun kredita.

Zares veliko informacij lahko torej naše stranke dobijo na spletu, toda nič ne more odtehtati posveta s kreditnim strokovnjakom, kar še posebej drži za našo novo ponudbo stanovanjskih kreditov, ki jo lahko naši bančni strokovnjaki resnično prilagodijo vsak stranki posebej. Ker pa, kot smo že zapisali, pri poslovanju v »korona časih« ostaja varnost strank naše glavno vodilo, strankam svetujemo, da se najprej prek spletnega klepeta, videoklica ali telefonske številke 01 477 2000 obrnejo na svetovalce našega Kontaktnega centra. Strankam bodo pomagali z informacijami in nasvetom ter organizacijo sestanka z mobilnim bančnikom ali bančnim svetovalcem v njim najbližji NLB poslovalnici, kjer bodo zanje pripravili individualno ponudbo. 

NLB Komuniciranje